εκπαιδευτικοί
Αντίλογος στο άρθρο με τίτλο: «Επιστολή εκπαιδευτικού: Κατάφορες αδικίες στο σύστημα μοριοδότησης»

Όσον αφόρα το άρθρο με τίτλο: «Επιστολή εκπαιδευτικού: Κατάφορες αδικίες στο σύστημα μοριοδότησης» και επειδή δεν έχετε ενεργοποιημένη την επιλογή να γίνονται σχόλια, θα ήθελα να σας επισημάνω ότι, ως κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών, 

η μοριοδότηση είναι δίκαιη.   


Ο συγγραφέας της επιστολής φαίνεται να αγνοεί ότι ο Μεταπτυχιακός Τίτλος είναι σαφώς ανώτερο επίπεδο σπουδών και για να προχωρήσει κάποιος σε Μεταπτυχιακό πρέπει να έχει καταστεί πρώτα πτυχιούχος. Επίσης το Μεταπτυχιακό διαπραγματεύεται εξειδικευμένα θέματα και έχει εξαιρετικά μεγάλο βαθμό δυσκολίας απόκτησης. Αλλοίμονο αν αρχίσουμε να απαξιώνουμε και να ισοπεδώνουμε τα πάντα και δη τα ανώτερα πτυχία.

Θεωρώ ότι η επιστολή είναι παραπλανητική και δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις.

Γ. Μπ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

οδυσσέας ζώρας
Πανεπιστημιακοί: Εγκύκλιος Ζώρα αποτρέπει υποβολή ερωτημάτων στο ΥΠΑΙΘΑ αν δεν έχουν προηγουμένως απευθυνθεί στη διοίκηση του ΑΕΙ
Η πρακτική αυτή έχει ως επακόλουθο τη μετάθεση της ευθύνης σχετικά με την ερμηνεία και την εφαρμογή των κανόνων Δικαίου από τις αρμόδιες Υπηρεσίες...
Πανεπιστημιακοί: Εγκύκλιος Ζώρα αποτρέπει υποβολή ερωτημάτων στο ΥΠΑΙΘΑ αν δεν έχουν προηγουμένως απευθυνθεί στη διοίκηση του ΑΕΙ