Μαύρη τρύπα
«Κάποια “μαύρη τρύπα” πρέπει να βρίσκεται εκεί, η οποία μάλιστα ρουφάει μόνο τα κενά των φυσικών, ενώ δεν επηρεάζει τα κενά των υπολοίπων ειδικοτήτων ΠΕ04»

Το φαινόμενο της μαύρης τρύπας είναι διαδεδομένο και στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα υποστηρίζουν αναπληρωτές φυσικοί, τονίζοντας ότι μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η εξαφάνιση των οργανικών κενών φυσικών (ΠΕ04.01) στη Μαγνησία.

«Κάποια «μαύρη τρύπα» πρέπει να βρίσκεται εκεί, η οποία μάλιστα ρουφάει μόνο τα κενά των φυσικών, ενώ δεν επηρεάζει τα κενά των υπολοίπων ειδικοτήτων ΠΕ04» επισημαίνουν.

«Τα οργανικά κενά που δόθηκαν για μεταθέσεις σε φυσικούς ΠΕ04.01 ήταν 11. Μετά τις μεταθέσεις (έφυγε 1 συνάδελφος, ήρθαν 4) η αριθμητική ορίζει ότι τα εναπομείναντα οργανικά κενά φυσικών θα έπρεπε να είναι 11+1-4=8. Ω του θαύματος όμως, τα οργανικά κενά που εμφανίζονται στην εγκύκλιο των μετατάξεων στη Μαγνησία είναι μηδέν! Προφανώς απορροφήθηκαν από κάποια “μαύρη τρύπα”» προσθέτουν.

Οι αναπληρωτές φυσικοί καλούν τη ΔΔΕ Μαγνησίας και το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. «να προβούν στη σχετική διόρθωση, ευελπιστώντας ότι οι μαύρες τρύπες είναι μόνο κοσμικό φαινόμενο».

Η ανακοίνωση Αναπληρωτών Φυσικών ΠΕ04.01

Η ΔΔΕ Μαγνησίας και η Μαύρη Τρύπα

Μαύρη τρύπα ονομάζεται το σημείο του χωροχρόνου, στο οποίο οι βαρυτικές δυνάμεις είναι τόσο μεγάλες, ώστε τίποτα - ούτε καν τα σωματίδια και η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, όπως το φως - να μην μπορεί να ξεφεύγει από αυτό. (Wikipedia)

Φαίνεται όμως ότι το φαινόμενο δεν είναι μόνο κοσμικό, αλλά διαδεδομένο και στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η εξαφάνιση των οργανικών κενών φυσικών (ΠΕ04.01) στη Μαγνησία (αλλά ενίοτε και αλλού). Κάποια «μαύρη τρύπα» πρέπει να βρίσκεται εκεί, η οποία μάλιστα ρουφάει μόνο τα κενά των φυσικών, ενώ δεν επηρεάζει τα κενά των υπολοίπων ειδικοτήτων ΠΕ04. Η ιδιαίτερη ευαισθησία – επιλεκτικότητα προς τους φυσικούς βέβαια οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μάλλον δεν πρόκειται περί φαινομένου συγγενούς με το κοσμικό φαινόμενο, αλλά για ανθρώπινη επέμβαση.

Και εξηγούμαστε: Τα οργανικά κενά που δόθηκαν για μεταθέσεις σε φυσικούς ΠΕ04.01 ήταν 11. Μετά τις μεταθέσεις (έφυγε 1 συνάδελφος, ήρθαν 4) η αριθμητική ορίζει ότι τα εναπομείναντα οργανικά κενά φυσικών θα έπρεπε να είναι 11+1-4=8. Ω του θαύματος όμως, τα οργανικά κενά που εμφανίζονται στην εγκύκλιο των μετατάξεων στη Μαγνησία είναι μηδέν! Προφανώς απορροφήθηκαν από κάποια «μαύρη τρύπα»!

Θεωρούμε το γεγονός αδιανόητο, πόσο μάλλον όταν όλοι γνωρίζουν πόσο επιτακτική είναι η ανάγκη διορισμού φυσικών στα ελληνικά σχολεία.

Γι’ αυτό καλούμε την ΔΔΕ Μαγνησίας και το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να προβούν στη σχετική διόρθωση, ευελπιστώντας ότι οι μαύρες τρύπες είναι μόνο κοσμικό φαινόμενο.

Αναπληρωτές φυσικοί, ΠΕ04.01

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος
«Νεοδιόριστοι» ...δύο ταχυτήτων: Σειρά μονιμοποιήσεων για όσους αξιολογήθηκαν, αναβολή για όσους προσέφυγαν στα δικαστήρια
Τα τεχνάσματα του ΥΠΑΙΘΑ για να επιβάλει την αξιολόγηση και να διασπάσει τους εκπαιδευτικούς
«Νεοδιόριστοι» ...δύο ταχυτήτων: Σειρά μονιμοποιήσεων για όσους αξιολογήθηκαν, αναβολή για όσους προσέφυγαν στα δικαστήρια
4ο επαλ αθηνας
«Βιώσιμη και Αειφόρος Γεωργία»: Το 4ο ΕΠΑΛ Αθήνας ταξίδεψε στην Ιταλία με Erasmus+
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με συνομήλικούς τους μαθητές και μαθήτριες από την Τουρκία, την Γαλλία και την Ιταλία, και να...
«Βιώσιμη και Αειφόρος Γεωργία»: Το 4ο ΕΠΑΛ Αθήνας ταξίδεψε στην Ιταλία με Erasmus+
mixanikoi
Οι Μηχανικοί στην Εκπαίδευση
Οι μηχανικοί της εκπαίδευσης θέλουμε μια εκπαίδευση δημόσια, δωρεάν, ποιοτική και σχεδιασμένη για όλους. Θέλουμε σχολεία εξοπλισμένα και σύγχρονα,...
Οι Μηχανικοί στην Εκπαίδευση
εκπαιδευτικος
Αναπληρωτές: Διακρίσεις χωρίς τέλος, ακόμα και για συμπαραστάτες ΑμΕΑ...
«Την ίδια στιγμή που το κράτος μου αναγνωρίζει το δικαίωμα ως δικαστικός συμπαραστάτης, ειδικής αναπηρικής άδειας, δεν μου αναγνωρίζει το δικαίωμα να...
Αναπληρωτές: Διακρίσεις χωρίς τέλος, ακόμα και για συμπαραστάτες ΑμΕΑ...