Thumbnail
Σύντευξη εφ'όλης της ύλης

Διαβάστε παρακάτω τι απάντησε ο Υπουργός Παιδείας στη συνέντευξη εφόλης της ύλης που έδωσε σχετικά με την πρκήρυξη διαγωνισμού ΑΣΕΠ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το θέμα της προκήρυξης διαγωνισμού ΑΣΕΠ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού, που βρίσκεται;

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Ακούστε, αυτό είναι πάρα πολύ σοβαρό και δεν το ανέφερα γιατί δεν έχουμε καταλήξει.

                        Αλλά ακούστε τι έχει συμβεί: Είχαμε πει ότι με το ρυθμό των συνταξιοδοτήσεων και με τις πολύ δύσκολες μορφές χρηματοδότησης, πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων που είναι μια δική μας εφεύρεση αυτή και ΕΣΠΑ, μια πρακτική που υπήρχε.

Η αύξηση των συνταξιοδοτήσεων, παράδοξες μορφές χρηματοδότησης και πάντως με προβλήματα, φτάνουν τα πράγματα σε επικίνδυνα σημεία. Φέτος τα καταφέραμε, του χρόνου δε θα τα καταφέρουμε. Άρα πρέπει να φύγουμε από το λόγο ένα προς δέκα.

Η σκέψη έγινε σε δική μου συνεννόηση με τον κ. Μητσοτάκη και με δική του, επειδή δε θέλω να κάνω τον έξυπνο στις πλάτες κάποιου άλλου, με τη δική του θετική στάση το ανακοίνωσα, πρώτο στάδιο να το πεις στους πολίτες ότι αυτό του χρόνου δε θα μπορέσει να τα βγάλει πέρα.

Να ανοίξουν τα σχολεία μας, έχουμε 127 χιλιάδες μόνιμους εκπαιδευτικούς, πήραμε 16 χιλιάδες αναπληρωτές, αν σου φύγουν από τις 127 χιλιάδες 7 του χρόνου τι θα κάνεις; Να κάνεις κι άλλες συγχωνεύσεις σχολείων, δε γίνονται, μετήλθες όλων των μέσων.

Να κάνεις μια καλύτερη ρύθμιση σε σχέση με τη διάθεση του προσωπικού μέσα στις διευθύνσεις; Ναι, έχεις κάποια μικρά περιθώρια, αλλά αυτά είναι μερεμέτια, δε λύνουν το πρόβλημα. Συντάξαμε μελέτη ενδελεχή, ο κ. Κυριαζής τη συνέταξε μόνος του με τη βοήθεια των Υπηρεσιών του Υπουργείου, αλλά πήρε την ευθύνη. Είναι μία καταπληκτική μελέτη, αναγνωρίζεται αυτό από όποιον την παίρνει τη μελετά και συζητά βάσει αυτής.

Ενημερώσαμε τον Πρωθυπουργό, ενημερώσαμε τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, ενημερώσαμε τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ενημερώσαμε την Ευρωπαϊκή Ένωση στην οποία εγχειρίσαμε και τη μελέτη και είμαστε στην πορεία της λήψης απόφασης.

Είχα συνάντηση με τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης επ΄ αυτού, ο οποίος έχει την ευθύνη για όλο το θέμα του κράτους, γιατί και γιατρούς χρειάζεται το σύστημα λιγότερο, νοσηλευτές χρειάζεται το σύστημα, Δικαστές χρειάζεται το σύστημα, δεν είμαστε μόνο εμείς.

Λοιπόν δεν μπορείς να κάνεις κλεφτοπόλεμο σε συναδέλφους, άρα πρέπει να συνεννοείσαι. Είχαμε λοιπόν μία συνεννόηση, μετά τη μελέτη και μετά όλες αυτές τις κινήσεις με τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και έχουμε κοινό μέτωπο υποστήριξης του αιτήματος.

Λέμε όμως ότι επειδή εμείς θα προσλάβουμε μέσω ΑΣΕΠ και οι υποψήφιοι πρέπει να προετοιμαστούν, δεν είναι δυνατόν να τους ανακοινώσουμε δέκα μέρες πριν τις εξετάσεις ότι θα γίνουν οι εξετάσεις κι επειδή αυτό το προσωπικό το χρειαζόμαστε για τα σχολεία που θα λειτουργήσουν την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά αυτά πρέπει να γίνουν το Φεβρουάριο, άρα η απόφαση πρέπει να ληφθεί τώρα, να ξέρουμε που πάμε.

Και στον σχετικό διάλογο που κάνουμε εμείς από το site του Υπουργείου, το διάλογο που κάνω εγώ με φορείς, με μεμονωμένους ανθρώπους που με ρωτούν, είτε από το τηλέφωνο, είτε από το facebook, είτε από οπουδήποτε, μου λένε "εμείς που περιμένουμε διορισμένοι από το 2008" η απάντηση είναι ότι εμείς δε θα αδικήσουμε.

Αυτοί ας πούμε που έχουν πετύχει σε διαγωνισμό και κάθονται πέντε χρόνια και περιμένουν, βέβαια οι ειδικότητές τους δεν είναι οι κλασικές και θα απορροφηθούν πρώτοι και στη συνέχεια θα απορροφηθούν αυτοί από το διαγωνισμό που θα αφορά κατά βάση τις μεγάλες ανάγκες μας σε φιλολόγους σε μαθηματικούς σε φυσικούς σε δασκάλους σε νηπιαγωγούς.

Φιλοδοξούμε να το πετύχουμε αυτό, είμαστε πολύ πιο κοντά από όσο όταν ξεκινάγαμε, αυτή θα είναι μια μεγάλη επιτυχία. Δεν είμαστε υπέρ αισιόδοξοι, αλλά το παλεύουμε και βλέποντας και το περιβάλλον όπου αναπτύσσουμε αυτές τις πρωτοβουλίες πιστεύουμε ότι υπάρχει ένα κλίμα θετικό που στο τέλος κάτι θα δώσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολικός εκφοβισμός: Το νέο μοριοδοτούμενο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dieythyntis_2.jpg
Διευθυντές σχολείων: Τι "κοστούμι τους ράβει" το υπουργείο Παιδείας - Το νομοθετικό πλέγμα
«Να μπορεί να επιλέγει τους Υποδιευθυντές του. Να μπορεί να λέει ότι κατά προτεραιότητα  θα αξιολογηθεί συγκεκριμένος  εκπαιδευτικός. Να μπορεί να...
Διευθυντές σχολείων: Τι "κοστούμι τους ράβει" το υπουργείο Παιδείας - Το νομοθετικό πλέγμα
taxi
Πως μπορεί ένας εκπαιδευτικός να πάρει μετάταξη από τη Γενική Αγωγή στην Ειδική και αντίστροφα
Η νομοθεσία για τη μεταπήδηση από τη Γενική Αγωγή στην Ειδική και αντίστροφα
Πως μπορεί ένας εκπαιδευτικός να πάρει μετάταξη από τη Γενική Αγωγή στην Ειδική και αντίστροφα
νηπιαγωγείο
Οταν βλέπουν τα παιδιά σαν αριθμούς: -Στη μέση της χρονιάς κάνετε συγχώνευση; -Ναι, όποτε θέλουμε!
Ανάστατοι οι γονείς του 3ο Νηπιαγωγείου Ηρακλείου Αττικής από συγχώνευση στη μέση της χρονιάς και τη συμπεριφορά υπαλλήλου της διεύθυνσης Β Αθήνας
Οταν βλέπουν τα παιδιά σαν αριθμούς: -Στη μέση της χρονιάς κάνετε συγχώνευση; -Ναι, όποτε θέλουμε!
1o lykeio neas ionias
Απίστευτο! Δυο σχολεία έχουν ανεγερθεί πάνω στην κοίτη του ποταμού Ποδονίφτη, σε περιοχή με δεκάδες νεκρούς από φονικές πλημμύρες
Ερώτηση στη Βουλή για το 1ο Γενικό Λύκειο Νέας Ιωνίας και την Ασφάλεια των Σχολικών Κτιρίων
Απίστευτο! Δυο σχολεία έχουν ανεγερθεί πάνω στην κοίτη του ποταμού Ποδονίφτη, σε περιοχή με δεκάδες νεκρούς από φονικές πλημμύρες