Thumbnail
Με τον τρόπο αυτό,  2.000 συνάδελφοί μας  προστίθενται στον μακρύ κατάλογο της ανεργίας, 830 εργαστήρια αδρανοποιούνται, 20.000 μαθητές εξωθούνται από το δημόσιο σχολείο.

ΧΙΟΣ : 11-7-2013

Αρ.Πρωτ. : 182

  Ε.Λ.Μ.Ε. ΧΙΟΥ

ΕΝΩΣΗ   ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ  ΜΕΣΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΧΙΟΥ      

 ΜΙΧΑΛΩΝ - ΤΚ 82100 – ΧΙΟΣ     

Δικτυακός Τόπος :   www.elmechiou.gr           Προς :   ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΟΜΟΥ ΧΙΟΥ κ.κ.

Email :  [email protected]                             ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ ΚΩΝ/ΝΟ            

Τηλέφωνο & Φαξ : 22710-27951                         ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΚΩΝ/ΝΟ

Τηλ. Επικοινωνίας : 6972228114 - 6947803530            Κοιν.: ΜΜΕ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ-ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ Ν. ΧΙΟΥ

 

Αξιότιμοι κ. βουλευτές

Η κυβέρνηση, την οποία στηρίζουν τα κόμματά σας (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ), έφερε στη βουλή στις 9/7/2013 πολυνομοσχέδιο το οποίο προβλέπει, εκτός των άλλων, την κατάργηση 50 ειδικοτήτων της Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και 2 της Γενικής Εκπαίδευσης, οδηγώντας εκπαιδευτικούς στον Καιάδα της απόλυσης, και μία εκπαιδευτική δομή στην οποία φοιτούν χιλιάδες μαθητές σε πλήρη διάλυση..

Με τον τρόπο αυτό,  2.000 συνάδελφοί μας  προστίθενται στον μακρύ κατάλογο της ανεργίας, 830 εργαστήρια αδρανοποιούνται, 20.000 μαθητές εξωθούνται από το δημόσιο σχολείο.

Με το πολυνομοσχέδιο αυτό ξεδιπλώνεται στο χώρο της τεχνικής - επαγγελματικής εκπαίδευσης: το σχολείο των απολύσεων, των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, της ημιμάθειας, της φτηνής κατάρτισης, της δουλειάς χωρίς δικαιώματα, ένα σχολείο που βασικό στόχο έχει να δημιουργήσει το νέο φτηνό, ευέλικτο εργατικό δυναμικό.

Αξιότιμοι κύριοι

Δεκάδες θα είναι οι απολυμένοι εκπαιδευτικοί και σε επίπεδο νομού Χίου, εκατοντάδες οι μαθητές και οι γονείς τους που τους αφορά το πρόβλημα. Δεν υπάρχει πια οικογένεια στο νησί που να μην έχει έναν τουλάχιστον απολυμένο, έναν μακροχρόνια άνεργο, έναν ελαστικά απασχολούμενο, έναν απλήρωτο εργαζόμενο, ως συνέπεια των πολιτικών που στηρίζετε όλα αυτά τα χρόνια. Δεν υπάρχει οικογένεια που να μην την αφορούν οι επιπτώσεις των πολιτικών που εφαρμόζετε, τα χαράτσια, οι περικοπές στην υγεία και στην παιδεία, η διάλυση των κοινωνικών δομών.

Το θανατηφόρο παιχνίδι των προαπαιτούμενων για τις δόσεις και η δήθεν προσπάθεια για τη σωτηρία μας πρέπει να σταματήσει! Σας καλούμε να πάρετε σαφή θέση άμεσα! Σας καλούμε να μας καταθέσετε μία σαφή δήλωσή : θα ψηφίσετε ξανά τα μέτρα που ισοπεδώνουν την κοινωνία ή θα βάλετε φρένο στον κατήφορο με ένα τιμητικό ΟΧΙ;

Σας καλούμε να καταψηφίσετε το πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα και να αποσύρετε τη στήριξή σας από μια κυβέρνηση που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια την κοινωνία στην εξαθλίωση και στον κοινωνικό μεσαίωνα.

 

Για τη Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Χίου

Ο Πρόεδρος

 

Ο Γ. Γραμματέας

Σταυρινούδης Σταύρος

Καραβασίλης Σταύρος

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης