Thumbnail
Επικοινωνιακοί ελιγμοί του Υπουργείου Παιδείας 

 

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: alfavita.gr
 
Ο Υπουργός Παιδείας κάλεσε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ το απόγευμα της Τετάρτης του Πάσχα προκειμένου να συζητήσουν την αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας, ρύθμιση την οποία ψήφισε η Κυβέρνηση στη Βουλή πριν λίγες μέρες.
Όπως είναι γνωστό η αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας, σε ένα τοπίο όπου οι εκπαιδευτικοί έχουν   πολύ αυξημένες επιβαρύνσεις έξω από το διδακτικό ωράριο, καθώς στα σχολεία έχει αυξηθεί υπέρμετρα η γραφειοκρατική εργασία, οδηγεί εκτός των άλλων σε μαζικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών και σε απολύσεις.
Στο  Δ.Σ της ΟΛΜΕ σε συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες μέρες, κατατέθηκαν προτάσεις από όλες τις παρατάξεις για απεργιακές κινητοποιήσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων συγκεντρώνονταν σε απεργίες στη διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Οι προτάσεις αυτές πριμοδοτούνται από την οργή και την αγανάκτηση των χιλιάδων εκπαιδευτικών οι οποίοι βλέπουν να δυσκολεύει αφάνταστα η εκπαιδευτική διαδικασία, να απαξιώνεται το δημόσιο σχολείο, να δυσκολεύουν αφάνταστα οι συνθήκες μάθησης των μαθητών τους ενώ την ίδια στιγμή το Υπουργείο Παιδείας "πυροβολεί" με νέα μέτρα πουοδηγούν σε απόγνωση το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων που σχεδιάζονται από το Υπουργείο Παιδείας υπολογίζεται ότι θα εξαφανίσουν από τον εκπαιδευτικό χάρτη εκατοντάδες σχολικές μονάδες, ενώ μέσα σε μια νύχτα στέλνονται στη χωματερή της ανεργίας πάνω από 10.000 αναπληρωτές οι οποίοι χρόνια τώρα με μεγάλες προσωπικές θυσίες έχουν καλύψει λειτουργικά και οργανικά κενά από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη και από την Κέρκυρα μέχρι τη Ρόδο.
Οι νέες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και τμημάτων σε συνδυασμό με την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και τη μη επαναπρόσληψη των αναπληρωτών οδηγεί την επόμενη διετία χιλιάδες μόνιμους εκπαιδευτικούς σε αναγκαστικές μετακινήσεις εκατοντάδων χιλιομέτρων και λιπαίνει το έδαφος για μαζικές απολύσεις.
Προφανώς το Υπουργείο Παιδείας με την πρόσκληση για συνάντηση στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κάνει τους γνωστούς επικοινωνιακούς ελιγμούς για να καθυστερήσεις τις τελικές αποφάσεις των εκπαιδευτικών και για ναδημιουργήσει αυταπάτες και αναμονές έτσι ώστε να κερδίσει χρόνο. Είναι φανερό ότι δεν προτίθεται μέσω του "διαλόγου" να κάνει κανενός είδους διαπραγμάτευση καθώς όλα τα μέτρα που έχει πάρει μέχρι σήμερα δείχνουν τις προθέσεις του για ένα φθηνό και υποταγμένο σχολείο, όπου οι εκπαιδευτικοί θα έχουν μετατραπεί σε κακοπληρωμένους και φοβισμένους τεχνικούς, οι γονείς σε πελάτες και οι μαθητές σε καύσιμη ύλη.
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANEPISTIMIO PATRON
Εμπλουτισμός Tοποθεσιών όπου βρίσκονται απινιδωτές στο Πανεπιστήμιο Πατρών
Η παρουσία των απινιδωτών είναι ζωτικής σημασίας για την άμεση αντιμετώπιση των περιστατικών καρδιοαναπνευστικής ανακοπής, προσφέροντας τη δυνατότητα...
Εμπλουτισμός Tοποθεσιών όπου βρίσκονται απινιδωτές στο Πανεπιστήμιο Πατρών
μενίδι
Αχαρνές: Μυστήριο με τον θάνατο 79χρονης- Η σοκαριστική απολογία του 84χρονου για τον θάνατο της συζύγου του
Συγκλονίζει η υπόθεση στις Αχαρνές- Ισχυρίζεται ότι την απώθησε κατά τη διάρκεια καβγά και εκείνη έπεσε και χτύπησε θανάσιμα
Αχαρνές: Μυστήριο με τον θάνατο 79χρονης- Η σοκαριστική απολογία του 84χρονου για τον θάνατο της συζύγου του
paideias
Σχολεία - Εκπαιδευτικοί: Αλλαγές στην ανάθεση του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Ιστορία»
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ9/116550/Δ4/ 17-09-2021 απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Αναθέσεις μαθημάτων Γενικής Παιδείας και...
Σχολεία - Εκπαιδευτικοί: Αλλαγές στην ανάθεση του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Ιστορία»