To σλόγκαν που τοποθέτησε η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων FOKAS σε βιτρίνα κεντρικού καταστήματος στην Ερμού «κατέβηκε» μετά από έντονες αποδοκιμασίες. Μαζί ξεγυμνώθηκε η συμβολική βία, η υποκουλτούρα και το εμετικό lifestyle του «ανθρωποκεντρικού» μάρκετινγκ, των brandnames, και του θεάματος αυτής της κοινωνίας.
Ο επιθανάτιος ρόγχος μιας εταιρείας και της λεζάντας της, φανέρωσε ακόμα περισσότερο τις αντιθέσεις οι οποίες γιγαντώνονται σε περίοδο κρίσης.
Από τη μια η βιτρίνα με ρούχα τα οποία κοστίζουν μέχρι και το βασικό μισθό ενός εργαζόμενου κάτω των 25 και από την άλλη στρατιές ανέργων και φτωχοδιάβολων οι οποίοι πασχίζουν για την επιβίωση τους…
Η αυλαία για τα καταστήματα FOKAS έπεσε, όπως έπεσε και το "Hungry but chic", οι 40 εργαζόμενοι όμως παραμένουν απλήρωτοι εδώ και 4 μήνες και αφενός η διοίκηση των πολυκαταστημάτων δεν ενδιαφέρεται αν αυτοί οι άνθρωποι και οι οικογένειες τους θα πεινάσουν με ή χωρίς κομψότητα.
Οι εργαζόμενοι οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας και ζητούν τα δεδουλευμένα τους, καλούν τους συναδέλφους τους αλλά και τους υπόλοιπους εμάς για συμπαράσταση.
Ουσιώδης και όχι επουσιώδης έμπρακτη συμπαράσταση και αλληλεγγύη ξεφεύγοντας από την οργή «της στιγμής» η οποία διοχετεύθηκε στα social media και προκλήθηκε από μια βιτρίνα.
Π.Κάτσικας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ