Thumbnail
Συμπλήρωση ερωτηματολογίου στο πλαίσιο έρευνας πεδίου για το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ σε ΠΕ και ΔΕ

 

ΘΕΜΑ: Συμπλήρωση ερωτηματολογίου στο πλαίσιο έρευνας πεδίου για το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Στο πλαίσιο των απαιτήσεων του Κανονισμού 1083/2006 (Άρθρο 48, παράγραφος 3), η αξιολόγηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» έχει ανατεθεί στην εταιρεία ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ Α.Ε. το έργο «Σύμβουλος Αξιολόγησης κατά τη διάρκεια υλοποίησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος  “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση” (ΕΠΕΔΒΜ)».

Ως προς την εκπόνηση του Παραδοτέου Δ’ «Έκθεση Ενδιάμεσης Αξιολόγησης του ΕΠΕΔΒΜ», προκύπτει η ανάγκη διεξαγωγής έρευνας πεδίου «Μελέτη αξιολόγησης της μέχρι τώρα πορείας των πράξεων για το Νέο Σχολείο και εκτίμηση των επιπτώσεων τους, τόσο ως προς την αύξηση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, όσο και ως προς την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής».

Παρακαλούμε για την ηλεκτρονική συμπλήρωση των ερωτηματολογίων έως τις 13/03/2013 μέσω του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου και των παρακάτω συνδέσμων:   

http://yourview.sch.gr/evaluation-espa/primary-edu/ για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση,

 και

http://yourview.sch.gr/evaluation-espa/secondary-edu/ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παρακαλείσθε να απευθύνετε τα ερωτήματά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

Το παρόν έγγραφο θα διακινηθεί μόνο ηλεκτρονικά μέσω του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη διαθεσιμότητα και συμμετοχή σας.

Ο Προϊστάμενος της ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ

              Σοφοκλής Γώγος

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Α’ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Στο πλαίσιο της Αξιολόγησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2007-2013, εκπονείται εξειδικευμένη «Μελέτη αξιολόγησης της μέχρι τώρα πορείας των πράξεων για το Νέο Σχολείο και εκτίμηση των επιπτώσεων τους, τόσο ως προς την αύξηση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, όσο και ως προς την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής». Στο πλαίσιο  εκπόνησης της μελέτης θα διεξαχθεί έρευνα πεδίου σε σχέση με τις παρεμβάσεις του «Νέου Σχολείου». Με την παρούσα καλείται η σχολική σας μονάδα να συμμετάσχει στην έρευνα αυτή. Στη συνέχεια παρουσιάζεται συνοπτικά η στρατηγική του Νέου Σχολείου και ακολούθως δίνονται οδηγίες για τη συμμετοχή σας στην έρευνα.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ «ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»

Το «Νέο Σχολείο» αποτελεί τη στρατηγική προσέγγιση για τη μεταρρύθμιση στην παιδεία και στοχεύει στην αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών και των νέων οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών. Για την εφαρμογή του «Νέου Σχολείου» υλοποιούνται επιλεγμένες δέσμες δράσεων, που υπηρετούν συνολικά τους εκπαιδευτικούς στρατηγικούς στόχους και ειδικότερα:

·         τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης

·         την προαγωγή της κοινωνικής συνοχής και της ενεργού συμμετοχής στα κοινά

·         την ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας

Σύμφωνα, με το σχέδιο εφαρμογής του Νέου Σχολείου, ξεκινώντας από το 2009, σταδιακά έγιναν παρεμβάσεις στα προγράμματα των δημοτικών σχολείων, ιδίως των ολοήμερων, με ειδική έμφαση στον πολιτισμό και με υποστήριξη της ένταξης μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (ΕΚΟ). Το δεύτερο καθοριστικό βήμα έγινε με τη πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών με ολική αναμόρφωση του τρόπου λειτουργίας του σχολείου.

Το Σχέδιο Εφαρμογής του Νέου Σχολείου, περιλαμβάνει ένα πλέγμα δράσεων για την ολοκληρωμένη υποστήριξη των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι δράσεις αυτές αφορούν στην:

  • πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για μαθήματα αισθητικής αγωγής όπως καλλιτεχνικά, μουσική, θεατρολογία
  • σταδιακή εισαγωγή της Αγγλικής στις Α’ και Β’ τάξεις του δημοτικού σχολείου
  • δράση φιλαναγνωσίας στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης για τη δημιουργική διαδικασία γνωριμίας των παιδιών με τη λογοτεχνία
  • δράση αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων για τη συνολική αποτύπωση και μελέτη βασικών χαρακτηριστικών του εκπαιδευτικού συστήματος.

Ειδικότερα, το Νέο Σχολείο υλοποιείται μέσα από τις ακόλουθες δράσεις που συγχρηματοδοτούνται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013:

α/α

Τίτλος Δράσης

Συνοπτική Περιγραφή

1

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία

Η Δράση αφορά στη πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για μαθήματα αισθητικής αγωγής όπως καλλιτεχνικά, μουσική, θεατρολογία στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης των Δημοτικών με ΕΑΕΠ. Επιπρόσθετα, καλύπτει την απασχόληση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών για τη λειτουργία των Τάξεων Υποδοχής σε σχολεία με ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (ΡΟΜΑ, Αλλοδαποί κα).

2

Νέες Πολιτικές Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στο Σχολείο: Η εκμάθηση της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία

Η Δράση στοχεύει στη σταδιακή εισαγωγή της Αγγλικής στις Α’ και Β’ τάξεις του δημοτικού σχολείου κλιμακωτά, στα ολοήμερα σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος ανά την Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα θα παράγεται το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό. Η Πράξη περιλαμβάνει την εκπόνηση του «Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής για την Πρώιμη Ηλικία» και την πρόσληψη εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του στις Α’ και Β τάξεις του δημοτικού.

3

Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Η Δράση αφορά την ενίσχυση των Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) με εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού των Δημοτικών Σχολείων ΕΑΕΠ με εκπαιδευτικούς ειδίκευσης στη Θεατρική Αγωγή, στη Μουσική, στα Εικαστικά, στην Πληροφορική, στα Αγγλικά και στη Φυσική Αγωγή.

4

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα σπουδών

Η Δράση στοχεύει στην εκπόνηση νέου προγράμματος σπουδών (ΠΣ) προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με τις αρχές του Νέου Σχολείου. Προβλέπεται ο σχεδιασμός και δημιουργία νέου υλικού για 90 Προγράμματα Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας εκπαίδευσης.

5

Νέο Σχολείο (Σχολείου 21ου αιώνα) Νέο Πρόγραμμα Σπουδών, Πιλοτική Εφαρμογή

Η πιλοτική εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών υλοποιείται σε 188 σχολικές μονάδες (21 νηπιαγωγεία, 99 δημοτικά, 68 γυμνάσια). Με την πιλοτική εφαρμογή παρακολουθείται η πορεία και η αποτελεσματικότητα της εισαγωγής του συνόλου των καινοτομιών που προβλέπονται στο Νέο Ολοήμερο Σχολείο (διαφοροποιημένες διδακτικές μέθοδοι, σύγχρονα μαθησιακά εργαλεία, νέο μοντέλο επιμόρφωσης και, κυρίως, η ενεργός συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία).

6

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία

Η Δράση περιλαμβάνει την υλοποίηση δράσης/δράσεων επιμόρφωσης (α) των εκπαιδευτικών που δεν έχουν εμπειρία διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και διδάσκουν στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα (β) των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν στα προγράμματα υποδοχής και ένταξης μαθητών από ΕΚΟ, οι οποίοι δεν διαθέτουν επαρκή σχετική γνώση και εμπειρία.

7

Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης

Η Δράση έχει ως αντικείμενο τη συνολική αποτύπωση και μελέτη βασικών χαρακτηριστικών του εκπαιδευτικού συστήματος, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης (Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας) της χώρας καθώς και την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και συνεχή ενημέρωση συμβατικών δεικτών εκπαίδευσης και κοινωνικής ανάπτυξης σχετικά με τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος, που είναι απαραίτητη για το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου. Η πράξη υλοποιείται σε 248 σχολεία Α/Βάθμιας και 198 Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ.

9

Καινοτόμες δράσεις ενίσχυσης φιλαναγνωσίας των μαθητών

Στο πλαίσιο της παρούσας Δράσης πραγματοποιούνται επισκέψεις συγγραφέων παιδικών βιβλίων στα δημοτικά σχολεία ΕΑΕΠ και ειδικές ημερίδες προς εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης για δημιουργική διαδικασία γνωριμίας των παιδιών με τη λογοτεχνία και την έκφραση. Οι επισκέψεις αυτές θα πραγματοποιούνται κατά το σχολικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Επιπλέον, προβλέπεται η λειτουργία Λεσχών Ανάγνωσης και η χρήση ψηφιακών μέσων για την προώθηση της φιλαναγνωσίας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ

Για την συγκέντρωση των πληροφοριών σχετικά με τη επίτευξη των στόχων του «Νέου Σχολείου» ζητείται η προσωπική άποψη των άμεσα εμπλεκομένων στην εφαρμογή των συγκεκριμένων δράσεων, δηλαδή των Διευθυντών των σχολικών μονάδων, των εκπαιδευτικών καθώς και των γονέων των μαθητών. Το βασικό εργαλείο για την συλλογή των δεδομένων είναι το ερωτηματολόγιο το οποίο θα συμπληρωθεί ηλεκτρονικά σε κάθε σχολική μονάδα μέσω διαδικτύου. Το ερωτηματολόγιο θα πρέπει να συμπληρωθεί:

 

·         από τον Διευθυντή του κάθε σχολείου καθώς διαθέτει τη συνολική εικόνα για την εφαρμογή των αλλαγών κατά τα δύο προηγούμενα σχολικά έτη

·         από έναν ή περισσότερους εκπροσώπους του Συλλόγου Διδασκόντων του κάθε σχολείου

·         από έναν εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του κάθε σχολείου.

 

Η συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου βήμα προς βήμα:

Βήμα 1:

Ο Διευθυντής του Σχολείου αναλαμβάνει να ενημερώσει α) το Σύλλογο Διδασκόντων β) το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων σχετικά με την διεξαγωγή της έρευνας πεδίου και τη διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου.

Βήμα 2:

Ο Διευθυντής κάθε σχολικής μονάδας θα χρησιμοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό που διαθέτει για να συνδεθεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο που απευθύνεται στους Διευθυντές/Εκπαιδευτικούς των Σχολείων. Το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται και ολοκληρώνεται με την τελική υποβολή (με την επιλογή «Submit»).

Βήμα 3:

Ομοίως ο κάθε εκπαιδευτικός μονάδας θα χρησιμοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό που διαθέτει για να συνδεθεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο που απευθύνεται στου Διευθυντές/Εκπαιδευτικούς των Σχολείων. Το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται και ολοκληρώνεται με την τελική υποβολή (με την επιλογή «Submit»).

Σε περίπτωση που κάποιος εκπαιδευτικός δεν διαθέτει προσωπικό λογαριασμό στο Σύστημα, μπορεί να δημιουργήσει αιτούμενος στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ακολουθώντας τις οδηγίες της εφαρμογής.

Βήμα 4:

Ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων αφού έχει ενημερωθεί από τον Διευθυντή του Σχολείου συμπληρώνει ηλεκτρονικά το ερωτηματολόγιο για τους γονείς επιλέγοντας την ηλεκτρονική διεύθυνση (url) που θα του υποδειχθεί από τον Διευθυντή. Το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται και ολοκληρώνεται με την τελική υποβολή (με την επιλογή «Submit»).

Προτείνεται ο Διευθυντής του Σχολείου να παραχωρήσει τον υπολογιστή του σχολείου στον εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων για την άμεση συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Εναλλακτικά το ερωτηματολόγιο μπορεί να συμπληρωθεί και από τον προσωπικό υπολογιστή του κάθε εκπροσώπου γονέων

Παρακαλούμε τα ερωτηματολόγια να συμπληρωθούν μέχρι την 13/03/2013. Είναι πολύ σημαντικό να τηρηθεί η ανωτέρω προθεσμία προκειμένου να ολοκληρωθεί έγκαιρα η έρευνα πεδίου.

Αν θέλετε πρόσθετες διευκρινίσεις ή επεξηγήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

[email protected]

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας.

 

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Β’ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Στο πλαίσιο της Αξιολόγησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, εκπονείται εξειδικευμένη έρευνα πεδίου με τίτλο «Μελέτη αξιολόγησης της μέχρι τώρα πορείας των πράξεων για το Νέο Σχολείο και εκτίμηση των επιπτώσεων τους, τόσο ως προς την αύξηση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, όσο και ως προς την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής» με στόχο την αξιολόγηση των παρεμβάσεων του «Νέου Σχολείου». Με την παρούσα καλείται η σχολική σας μονάδα να συμμετάσχει στην έρευνα αυτή. Στη συνέχεια παρουσιάζεται συνοπτικά η στρατηγική του Νέου Σχολείου και ακολούθως δίνονται οδηγίες για τη συμμετοχή σας στην έρευνα.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ  ΤΟΥ «ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»

Το «Νέο Σχολείο» αποτελεί τη στρατηγική προσέγγιση για τη μεταρρύθμιση στην παιδεία και στοχεύει στην αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών και των νέων οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών. Για την εφαρμογή του «Νέου Σχολείου» υλοποιούνται επιλεγμένες δέσμες δράσεων, που υπηρετούν  συνολικά τους  εκπαιδευτικούς στρατηγικούς στόχους και ειδικότερα:

·         τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης

·         την προαγωγή της κοινωνικής συνοχής και της ενεργού συμμετοχής στα κοινά

·         την ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας

Σύμφωνα, με το σχέδιο εφαρμογής του Νέου Σχολείου, ξεκινώντας από το 2009, σταδιακά έγιναν παρεμβάσεις στα προγράμματα των δημοτικών σχολείων, ιδίως των ολοήμερων, με ειδική έμφαση στον πολιτισμό και με υποστήριξη της ένταξης μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (ΕΚΟ). Το δεύτερο καθοριστικό βήμα έγινε με τη πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών με ολική αναμόρφωση του τρόπου λειτουργίας του σχολείου.

Το Σχέδιο Εφαρμογής του Νέου Σχολείου περιλαμβάνει ένα πλέγμα δράσεων για την ολοκληρωμένη υποστήριξη των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι δράσεις αυτές αφορούν στην:

  • πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για μαθήματα αισθητικής αγωγής όπως καλλιτεχνικά, μουσική, θεατρολογία
  • δράση αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων για τη συνολική αποτύπωση και μελέτη βασικών χαρακτηριστικών του εκπαιδευτικού συστήματος
  • πιστοποίηση των μαθητών επιπέδου γλωσσομάθειας και γνώση τεχνολογιών και πληροφορικής.

Ειδικότερα, το Νέο Σχολείο υλοποιείται μέσα από τις ακόλουθες δράσεις που συγχρηματοδοτούνται από  το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013:

α/α

Τίτλος Δράσης

Συνοπτική Περιγραφή

1

Νέο Σχολείο (Σχολείου 21ου αιώνα) Νέο Πρόγραμμα Σπουδών, Πιλοτική Εφαρμογή

Η Δράση αφορά στην πρόσληψη των εκπαιδευτικών για που συμμετέχουν στη στην Πιλοτική  Εφαρμογή του Νέου Προγράμματος Σπουδών

2

Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης

Η Δράση αφορά στην αποτύπωση και μελέτη βασικών χαρακτηριστικών του εκπαιδευτικού συστήματος, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου σε 198 Δομές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

3

Πιστοποίηση των μαθητών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας

Η Δράση αφορά στην ανάπτυξη ολοκληρωμένου συστήματος πιστοποίησης μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την διάγνωση επάρκειας ικανοτήτων ΤΠΕ σε δύο επίπεδα, για μαθητές γυμνασίου και λυκείου αντίστοιχα.

4

Πρόγραμμα Υποστήριξης των Εξετάσεων του Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας μέσα στο Σχολείο

Η Δράση αφορά στη περαιτέρω ανάπτυξη του εθνικού συστήματος αξιολόγησης και πιστοποίησης της γνώσης ξένων γλωσσών και προωθεί την ουσιαστική αξιοποίηση της πληροφορικής για εκπόνηση  on-line εξετάσεων

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ

Για την συγκέντρωση των πληροφοριών σχετικά με τη επίτευξη των στόχων του «Νέου Σχολείου» ζητείται η προσωπική άποψη των άμεσα εμπλεκομένων στην εφαρμογή των συγκεκριμένων δράσεων, δηλαδή των Διευθυντών των σχολικών μονάδων, των εκπαιδευτικών καθώς και των γονέων των μαθητών. Το βασικό εργαλείο για την συλλογή των δεδομένων είναι το ερωτηματολόγιο το οποίο θα συμπληρωθεί ηλεκτρονικά σε κάθε σχολική μονάδα μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Το ερωτηματολόγιο θα πρέπει να συμπληρωθεί:

·         από τον Διευθυντή του κάθε σχολείου καθώς διαθέτει τη συνολική εικόνα για την εφαρμογή των αλλαγών κατά τα δύο προηγούμενα σχολικά έτη

·         από έναν ή περισσότερους εκπροσώπους  του Συλλόγου Διδασκόντων του κάθε σχολείου

·         από έναν εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του κάθε σχολείου.

Η συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου βήμα προς βήμα:

Βήμα 1:

Ο Διευθυντής του Σχολείου αναλαμβάνει να ενημερώσει α) το Σύλλογο Διδασκόντων β) το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων σχετικά με την διεξαγωγή της έρευνας πεδίου και τη διαδικασία συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου.

Βήμα 2:

Ο Διευθυντής κάθε σχολικής μονάδας θα χρησιμοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό που διαθέτει για να συνδεθεί στο  Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο που απευθύνεται στους Διευθυντές/Εκπαιδευτικούς των Σχολείων. Το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται και ολοκληρώνεται με την τελική υποβολή (με την επιλογή «Submit»).

Βήμα 3:

Ομοίως ο κάθε εκπαιδευτικός μονάδας θα χρησιμοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό που διαθέτει για να συνδεθεί στο  Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο που απευθύνεται στου Διευθυντές/Εκπαιδευτικούς των Σχολείων. Το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται και ολοκληρώνεται με την τελική υποβολή (με την επιλογή «Submit»).

Σε περίπτωση που κάποιος εκπαιδευτικός δεν διαθέτει προσωπικό λογαριασμό στο Σύστημα, μπορεί να δημιουργήσει αιτούμενος στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ακολουθώντας τις οδηγίες της εφαρμογής.

Βήμα 4:

Ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων αφού έχει ενημερωθεί από τον Διευθυντή του Σχολείου συμπληρώνει ηλεκτρονικά το  ερωτηματολόγιο για τους γονείς επιλέγοντας την ηλεκτρονική διεύθυνση (url) που θα του υποδειχθεί από τον Διευθυντή. Το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται και ολοκληρώνεται με την τελική υποβολή (με την επιλογή «Submit»).

Προτείνεται ο Διευθυντής του Σχολείου να παραχωρήσει τον υπολογιστή του σχολείου στον εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων για την άμεση συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Εναλλακτικά το ερωτηματολόγιο μπορεί να συμπληρωθεί και από τον προσωπικό υπολογιστή του κάθε εκπροσώπου γονέων

Παρακαλούμε τα ερωτηματολόγια να συμπληρωθούν μέχρι την 13/03/2013. Είναι πολύ σημαντικό να τηρηθεί η ανωτέρω προθεσμία προκείμενου να ολοκληρωθεί έγκαιρα η έρευνα πεδίου.

Αν θέλετε πρόσθετες διευκρινίσεις ή επεξηγήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε  μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

[email protected]

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας.

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η λέξη «γλίσχρος»;

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

άντρας
Η σοκαριστική διάγνωση ενός άνδρα με "κρύα" χέρια – Η πάθηση που του άλλαξε τη ζωή
Άνδρας που ένιωθε τα χέρια του συνεχώς «κρύα» διαγνώστηκε με μια σοβαρή πάθηση – «Έφτασα σε ένα σημείο που δεν μπορούσα να αναπνεύσω»
Η σοκαριστική διάγνωση ενός άνδρα με "κρύα" χέρια – Η πάθηση που του άλλαξε τη ζωή
dialeimma
ΚΕΔΕ προς υπουργό Παιδείας: Συμφωνούμε με τα ανοιχτά σχολεία το σαββατοκύριακο αλλά ποιος θα πληρώσει το κόστος;
Επιστολή Προέδρου ΚΕΔΕ με αφορμή τους σχεδιασμούς του υπουργείου Παιδείας για θέσπιση του «Ανοικτού Σχολείου».
ΚΕΔΕ προς υπουργό Παιδείας: Συμφωνούμε με τα ανοιχτά σχολεία το σαββατοκύριακο αλλά ποιος θα πληρώσει το κόστος;