Thumbnail
Προσχέδιο της έκθεσης του ΔΝΤ για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους

Μη βιώσιμο είναι το ελληνικό χρέος δίχως την επιμήκυνση των ωριμάνσεων των ελληνικών ομολόγων σύμφωνα με νέα έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Το ΔΝΤ εκφράζει ότι η Ελλάδα χρειάζεται επιμήκυνση των ωριμάνσεων και πιθανή διαγραφή χρέους, εάν υπάρξει νέα αύξηση του δημοσίου χρέους και μη εφαρμογή σκληρών και δυσβάσταχτων μέτρων.

Σύμφωνα με το προσχέδιο της έκθεσης του ΔΝΤ για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους, η Ελλάδα χρειάζεται μία κατ’ αρχήν επιμήκυνση των ωριμάνσεων των ελληνικών ομολόγων που διαθέτει τόσο το ίδιο το Ταμείο, όσο και η Ευρωζώνη.

Πιο αναλυτικά, προτείνει επιμήκυνση της αποπληρωμής των δανείων του ΔΝΤ κατά 20 χρόνια και της Ευρωζώνης κατά 40 χρόνια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους
Η έρευνα δεν αναζητά τα «γιατί δεν» έχουν πια οι νέοι υψηλά τις στρατιωτικές σχολές όπως παλιότερα. Δεν επιχειρεί να κατανοήσει την απόσταση της...
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους
meth-koronoios-giatroi-nosokomeio
Πανελλήνιες 2025: Η ενίσχυση των «Παραϊατρικών» Επαγγελμάτων και οι κρυμμένες ευκαιρίες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Πολλοί δεν γνωρίζουν βασικές ειδικότητες υγείας αλλά και τις ευκαιρίες που προσφέρουν ευκαιρίες
Πανελλήνιες 2025: Η ενίσχυση των «Παραϊατρικών» Επαγγελμάτων και οι κρυμμένες ευκαιρίες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση