Thumbnail
Του Νεκτάριου Καζάνη

Κύριε Υπουργέ.

Εδώ και ένα περίπου μήνα το σχόλειο μας το Γυμνάσιο Ψωφίδας το οποίο βρίσκεται στην ορεινή Αχαία είναι χωρίς Φιλόλογο.

Μέχρι τώρα υπάρχει πλήρης αδιαφορία για την κάλυψη της θέσης από τους αρμόδιους  , ΔΙΔΕ Αχαίας αλλά και από το ΠΥΣΔΕ .

Σας ερωτώ;

Τα παιδιά των ορεινών χωριών της Αχαίας δεν έχουν δικαίωμα στην μόρφωση , δεν πρέπει να μάθουν την ιστορία και την γλώσσα τους;

Τα παιδιά αυτά είναι παιδιά κατώτερου Θεού.

Τα κένα στα όρεινα σχολεία που εργαζόμαστε είναι πολλά ειδικά σε μαθήματα όπως Μουσικής , Καλιτεχνικών κλπ.

Όμως το κενό σε φιλόλογο φτάνει την κατάσταση σε αδιέξοδο.

Παρακαλώ για τις άμεσες ενέργειές σας ώστε να λυθεί το πρόβλημα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Καζάνης Νεκτάριος    Καθηγητής του Γυμνασίου Ψωφίδος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων