Thumbnail
Επιστολή online

222 κάτοιχοι μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής από διάφορα Ευρωπαϊκά Ιδρύματα υπογράφουν το παρακάτω κείμενο σχετικό με τη συνάφεια των μεταπτυχιακών τους και την ένταξή τους στους πίνακες ειδικής αγωγής.

Η επιστολή έχει κοινοποιηθεί στους φορείς που σχετίζονται με το θέμα και ζητούν από τους ενδιαφερόμενους αφού διαβάσουν το κείμενο να υπογράψουν και αυτοί online.

Αίτηση των: κατόχων μεταπτυχιακών τίτλων ειδικής αγωγής και ήδη φοιτούντων σε μεταπτυχιακά προγράμματα πριν την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης με αριθ. 8616/30-07-2015 (ΑΔΑ: 77ΓΚΟΞΛΔ-Χ5Ε) και της απόφασης με αριθ. 8726/05-08-2015 (ΑΔΑ: 7ΕΧΤΟΞΛΔ-ΞΛΥ)

Προς: Ελληνική Δημοκρατία, Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων - Γενική Διεύθυνση Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Διοίκησης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Τμήματα Α’ Διορισμών. Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι-15180.

Κοινοποίηση:

-Γραφείο Υπουργού ΥΠΟΠΑΙΘ, κ. Μπαλτά

-Γραφείο Αναπληρωτή Υπουργού ΥΠΟΠΑΙΘ, κ. Κουράκη

-Διεύθυνση ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης

-Πρόεδρο και Μέλη Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων

Λάβαμε γνώση της εγκυκλίου υπ’ αριθμόν 128727/Ε1/12-8-2015 (ΑΔΑ: ΩΝ7Ρ465ΦΘ3-ΜΔΥ), της απόφασης με αριθ. 8616/30-07-2015 (ΑΔΑ: 77ΓΚΟΞΛΔ-Χ5Ε) και της απόφασης με αριθ. 8726/05-08-2015 (ΑΔΑ: 7ΕΧΤΟΞΛΔ-ΞΛΥ) Απόφαση του Αναπλ. Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Αντιπροέδρου του Ι.Ε.Π. με θέμα «Ορισμός κριτηρίων για τη χορήγηση συνάφειας των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)» και αιτούμαστε την άμεση ανακοινοποίηση στο ορθό ή την έκδοση διευκρίνισης της υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμόν 8726/05-08-2015 (ΑΔΑ: 7ΕΧΤΟΞΛΔ-ΞΛΥ)  που θα αναφέρει ρητά ότι οι ανωτέρω αποφάσεις τίθενται σε ισχύ μόνο για όσους εγγράφονται σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών από 01/09/2015 και στο εξής. Το αίτημά μας αυτό βασίζεται στα εξής:

1. Η αναδρομική ισχύς αποφάσεων παραβιάζει την αρχή  της εμπιστοσύνης του πολίτη προς τη διοίκηση. Όπως εξαιρούνται οι ήδη ενταγμένοι στους πίνακες, το ίδιο ζητούμε να ισχύσει και για όσους αποφοιτήσαμε κατά τη διάρκεια του 2014-15 καθώς και για όσους ήδη έχουν εγγραφεί σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών πριν την έκδοση των προαναφερόμενων αποφάσεων. Δεν νοείται απόφαση να δρα αναδρομικά και να αιφνιδιάζει πολίτες που ήδη έχουν επενδύσει χρόνο και χρήμα για την απόκτηση των τίτλων αυτών. Κατά την απόφασή μας να επιλέξουμε τα μεταπτυχιακά μας προγράμματα, τα συγκεκριμένα κριτήρια δεν ήταν σε ισχύ και οι αποφάσεις μας στηρίχθηκαν στα τότε ισχύοντα κριτήρια του ίδιου του υπουργείου αναφορικά με τον τρόπο ένταξης υποψηφίων στους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

2. Τα ιδρύματα από τα οποία προέρχονται οι τίτλοι μας είναι αναγνωρισμένα από τον ΔΟΑΤΑΠ, από τον οργανισμό δηλαδή που είναι υπεύθυνος για την αναγνώριση των τίτλων σπουδών της αλλοδαπής Πανεπιστημιακής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης. Οι τίτλοι μας είναι αναγνωρισμένοι ως ισότιμοι προς τους απονεμόμενους τίτλους ειδικής αγωγής από τα Ελληνικά Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα βάσει ποιοτικών (πρόγραμμα σπουδών και είτε διπλωματική εργασία είτε επιπλέον μαθήματα στην ειδική αγωγή) και ποσοτικών (πιστωτικές μονάδες-ects, πλήρη/υποχρεωτική παρακολούθηση-full time) κριτηρίων.

3. Οι ίδιοι τίτλοι έχουν αναγνωριστεί στο παρελθόν ως συναφείς από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Το να γίνουν αποδεκτοί σε ήδη ενταχθέντες στους πίνακες και όχι σε όσους αποφοιτήσαμε φέτος και πριν την έκδοση των ανωτέρω αποφάσεων και σε όσους ήδη βρίσκονταν στο μέσον των σπουδών τους  κατά την έκδοση των ανωτέρω, παραβιάζει την αρχή της ισότητας και η πρόσβαση σε ίσες ευκαιρίες εργασίας, δεδομένου μάλιστα ότι δεν υπήρξε καμία νομοθετική αλλαγή στην Ε.Α.Ε.

Απαιτούμε την άμεση ανακοινοποίηση στο ορθό ή την έκδοση διευκρίνισης που θα αναφέρει ρητά ότι οι ανωτέρω αποφάσεις τίθενται σε ισχύ μόνο για όσους εγγράφονται σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών από 01/09/2015 και στο εξής. Η έκδοση προσωρινής συνάφειας για το τρέχον σχολικό έτος δεν καλύπτει επαρκώς το δίκαιο του αιτήματός μας και η μεταβατική περίοδος προς κάλυψη των νέων κριτηρίων ως τον Αύγουστο του 2016, »είναι πρακτικά ανέφικτη για όσους έχουμε ήδη ολοκληρώσει τις σπουδές μας και αναγνωριστεί από τον ΔΟΑΤΑΠ πριν την έκδοση των ανωτέρω εγκυκλίων. Αναμένουμε την απάντησή σας στο αίτημά μας και ενέργειές σας σχετικά με τα παραπάνω, επιφυλασσόμενοι εναλλακτικώς για την άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός μας.

Οι υπογράφοντες:

1. Μουσαϊλίδου Μαρίνα, ΠΕ60, MA in Inclusive Education and Special Educational Needs, Manchester Metropolitan University (Νοέμβριος 2014)

2. Μπάμπαλη Αικατερίνη, ΠΕ60, Med Inclusive Education, The University of Glasgow (Δεκέμβριος 2014)

3. Μαρία-Βασιλική Αγοραστάκη, ΠΕ60, MA in Inclusive Education and Special Educational Needs, Manchester Metropolitan University (Νοέμβριος 2014)

4. Κόκκαλης Απόστολος, ΠΕ70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Ιανουάριος 2015)

5. Σολων Ανδρεοπουλος, ΠΕ03.50 Psicologia scolastica Universita degli studi di Firenze (Δεκεμβριος 2014)

6. Μάρια Βαϊράμη, ΠΕ 70, Επικοινωνιάκες Διαταραχές-Λογοθεραπευτής, Πανεπιστήμιο Φιλλιπούπολης Παισιος Χιλενταρσκι (Μαϊος 2015)

7. Παπαναστασίου Ευθυμία, ΠΕ70, Επιστήμες της Αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση , Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, (Ιανουάριος 2015)

8. Κoνιαρη Γεωργία,  ΠΕ 70, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, ( Ιανουάριος 2015)

9. ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΝΝΑ, ΠΕ60, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015)

10. Βουρονίκου Γεωργία, ΠΕ02,  Μεταπτυχιακο στις επιστημες αγωγης ειδική εκπαιδευση, Πανεπιστημιο Λευκωσιας, (Ιανουαριος 2015)

11. ΣΑΡΑΣΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ. ΠΕ60. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ SOUTH WEST UNIVERSITY "NEOFIT RILSKI", BLAGOEVGRAND BOULGARIA,Νοέμβριος 2014

12. Αναστασια Κουρτιδου,  ΠΕ 05.50, tor vergata στην εκπαιδευση και αναπηρια, (Μάιος 2015)

13. ΚΙΤΣΑ ΑΡΕΤΗ, ΠΕ70, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015)

14. Τσαμπίκα Παπασάββα, ΠΕ02,  MA in Inclusive Education and Special Educational Needs, Manchester Metropolitan University (Νοέμβριος 2014)

15. Σκούφα Αικατερίνη, ΠΕ06, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015).

16. Σαββαδελλη Ειρήνη, ΠΕ60,  μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, tor vergata,

17. Διαλίατση Δήμητρα, Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.( ΠΕ 60)

18. Πασχαλίδου Ελισάβετ, ΠΕ70, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

19. Βαδολα Βασιλικη, ΠΕ70.50 , Μεταπτυχιακο στις επιστημες αγωγης - ειδικη εκπαιδευση, Πανεπιστημιο Λευκωσιας (Ιανουαριος 2015).

20 ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΕ02), ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014.

21 ΠΑΠΠΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΠΕ 70),  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2015

22. Δημήτριος Μήτσης, ΠΕ70,  MA in Inclusive Education and Special Educational Needs, Manchester Metropolitan University, ( Νοέμβριος 2014)

23. Ευανθία Σαΐτη ΠΕ03, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Έναρξη: Σεπτέμβριος  2014)

24. Παντελή Αλεξάνδρα, ΠΕ70, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Έναρξη: Σεπτέμβριος 2014)

25. Βαγγελάτου Ελένη ΠΕ60, Μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (Ιανουάριος 2015).

26. Κλήμος Ηλίας ΠΕ70, μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Ιταλίας, (Μάιος 2015).

27.Νίγδελη Κατερίνα ΠΕ02, Μεταπτυχιακό στις επιστήμες αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση, Παν/μιο Λευκωσίας, Ιούνιος 2014.

28.. Αποστολίδου Φωτεινή, ΠΕ 60.50. Προϋπηρεσία 7 ετών σε δομές ΕΑΕ. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Παν/μιο Λευκωσίας (απόφοιτος Δεκεμβρίου 2014). 

29 ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ ΙΛΙΑΔΑ, ΠΕ02. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΕΝΑΡΞΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014)

30.. ΖΗΒΑ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΠΕ02.50 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ: ΔΥΣΛΕΞΙΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ.

31. Γκαγκανιά Ελένη ΠΕ02 Μεταπτυχιακό στις επιστήμες αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση, Παν/μιο Λευκωσίας, Ιούνιος 2014

32. Τσιτσιπά Κυριακή, ΠΕ02,  Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Παν/μιο  Λευκωσίας (απόφοιτος Ιανουαρίου 2015)

33. Ζυγούρη Βαρβάρα, ΠΕ02-50, Μεταπτυχιακό στις Ειδικές Ανάγκες και Εκπαίδευση Ένταξης, Παν/μιο Sunderland, Ηνωμένο Βασίλειο, 2010-11.

34. Μπουρντούνη Κωνσταντινιά, ΠΕ70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Μάιος 2015).

35. Κατσαρού Β. Δήμητρα, ΠΕ02, Φοιτήτρια Μεταπτυχιακού στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (ορκωμοσία Σεπτέμβριος 2015).

36.ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΑΝΕΣΤΗΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΠΕ 03),  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2015

37. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΦΙΝΑΣ, ΠΕ 18.36.50, ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕς ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ-ΑΝΑΓΚΕΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ st.kliment, , ΣΟΦΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, 2014-2015.

38.Ζαφειρίδου Ελένη, ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ  ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΠΕ03), Ιανουάριος 2015.

39. Κουφουγεωργίου Βικτωρία, ΠΕ 70, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ , ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Κτήση πτυχίου Ιανουάριος 2015.

40.  Τσιρίγκας Σωτήριος, ΠΕ70,50, TOR VERGATA, Eκπαίδευση και αναπηρία (Μάρτιος 2015)

41..Μαρία Σκαρλάτου, ΠΕ 70,50, ΤOR VERGATA, Εκπαίδευση και αναπηρία (Μάρτιος 2015)

42. Καλαϊτζίδης Παναγιώτης, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, (απόφοιτος Σεπτεμβρίου 2014).

43. Κων/νος Σερέτης ΠΕ10.50. MA In Inclusive Education & Technology (Ενταξιακή Εκαπίδευση & Τεχνολογία), King’s College London, (Δεκέμβριος 2012).

44. ΧΑΤΖΗ ΒΑΙΑ , ΠΕ 02.50,  TOR VERGATA, EDUCATION AND DISABILITY (ΜΑΡΤΙΟΣ 2015).

45. Παπαθεμελής Νικόλαος, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, (απόφοιτος Σεπτεμβρίου 2014).

46.Δακίδη Μαρία ΠΕ 02.50, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, (απόφοιτη Δεκέμβριος 2014).

47. Αναστασίου Κατερίνα, ΠΕ 10.50. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Επιστήμες της Αγωγής-   Ειδική Εκπαίδευση. (Ιανουάριος 2015).

48.Κούρτογλου Αντωνία, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (Ιανουάριος 2015).

49.Ρηγοπουλου Μαρία -Ιωάννα, ΠΕ 60,Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Μάιος 2015).

50. Μουρτου Χριστινα , ΠΕ 60,Μεταπτυχιακο στις Επιστημες της Αγωγης - Ειδικη Εκπαιδευση. Πανεπιστημιο Λευκωσιας (Ιανουαριος 2015).

51.Ψαρογιώργου Ελένη, ΠΕ 02.50. Μεταπτυχιακό στις  Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (απόφοιτη Δεκέμβριος 2014).

52.Γιωτάκης Ευάγγελος, ΠΕ03.50, ΤOR VERGATA,Εκπαίδευση και αναπηρία(Μάϊος 2015)

53. Δεμενίδου Παρασκευή, ΠΕ70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Έναρξη Φεβρουάριος 2015

54. Αντωνοπούλου Κωνσταντίνα, ΠΕ02, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Έναρξη: Φεβρουάριος 2015.

55.Καρτάλη Άννα ΠΕ03-50,  Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Έναρξη

56. Φούντα Αικατερίνη, ΠΕ03.50. Μεταπτυχιακό στις  Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (απόφοιτη Δεκέμβριος 2014).

57. Σουλάνη Βενετία ΠΕ 13, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Έναρξη Φεβρουάριος 2013

58.Θεοδώρα Παναγιωτοπούλου, ΠΕ60, Μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, ( 2015)

59. Μαρία Μουγιακάκου, ΠΕ 02, Μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Μάιος 2015)

60. Μπαλατσού Αλεξία, ΠΕ 02.50, Μεταπτυχιακό στην Ειδική Ενιαία Εκπαίδευση, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Έναρξη Οκτώβριος 2013-Περάτωση Γενάρης 2015

61. Προμπονά Φλώρα, ΠΕ 02.50, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση, Παν/μιο Λευκωσίας (Ιανουάριος 2015)

62. Φώτου Αιμιλία, ΠΕ 60, Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής  EDA , Πανεπιστήμιο Tor Vergata ( απόφοιτη τον Mάιο 2015)

63 Γαϊτάνη Μαρία, ΠΕ 02.50 Μεταπτυχιακό DEA-Dinamiche Emotivo -Affetive ed Educazione Universita degli studi di Roma , ( Οκτώβριος 2014)

64. Τουσκούδης Ειρηναίος, ΠΕ 20.50 Μεταπτυχιακό DEA - Dinamiche Emotivo - Affetive ed Educazione, Πανεπιστήμιο Tor Vergata ( Αποφοίτηση Οκτώβριος 2014).

65. Γκόλια Ελένη ΠΕ02.50 Psicologia Scolastica e dei disturbi di apprendimento-Universita degli Studi di Firenze (Δεκέμβριος 2014)

66. Καργιώτης Βασίλειος, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (Ιανουάριος 2015).

67. Λάγιου Αλεξάνδρα ΠΕ02.50

68.Μακρακη Αθηνά, ΠΕ 60.50, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. ( Φεβρουάριος 2014)

69.Κάτσενου Αθανασία, ΠΕ 02,50, Μεταπτυχιακό: “Δυσλεξία: Επικοινωνία σε πολυγλωσσικό περιβάλλον και χρήση νέας τεχνολογίας στην αντιμετώπισή της.” (απόφοιτη, 2008) 

70.Λαγός Βασίλειος,  Π70 , μεταπτυχιακό EDA , Tor Vergata.

71. Μηλαίου Μαρούλα ΠΕ 04.02.50  Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Έναρξη: Σεπτέμβριος 2014)

72. Σαρρή Μαρία-Ελένη, ΠΕ19.50. Μεταπτυχιακό στις  Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (απόφοιτη Δεκέμβριος 2014)

73. Κοντογιάννη Βασιλική, ΠΕ14.04. Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive - Universita degli studi di Roma “Tor Vergata”, Roma - Italia - Κτήση μεταπτυχιακού 31/10/2014.

74.Καραδημιδου Μαρια Π.Ε60 master di secondo livello in education and disability.Le dinamiche emotivo-affetive Universita degli studi di Roma "Tor Vergata Μαιος 2015.

75. Δημητρης Μυλωνας, ΠΕ 04.1, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΑΝΕ/ΜΙΟ ΝΕΟΦΙΤ ΡΙΛΣΚΙ ΜΠΛΑΓΚΟΕΒΓΚΡΑΝΤ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ. ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014.

76. Καρατζά Φωτεινή ΠΕ03, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια: Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Έναρξη: Σεπτέμβριος  2014)

77. ΜΑΡΙΑ ΣΑΠΡΑΝΙΔΟΥ,  Μεταπτυχιακο στην Ειδικη Παιδαγωγική , Βουλγαρια,  ΠΕ02, (Νοέμβριος 2014)

78. Βασιλης Σισκος ΠΕ 03  master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo -affetive Universita degli studi di Roma “Tor Vergata” Mαιος 2015

79. Αντιγόνη Χρόνη, ΠΕ 20 - Δίπλωμα Ειδικής Παιδαγωγικής - Πανεπιστήμιο Νεοφιτ Ριλσκι - Μπλαγκόεβγκραντ Βουλγαρίας. (Δεκέμβριος 2014)

80. Πάτερου Ευαγγελία, ΠΕ 60,Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Επιστήμες της αγωγής- Ειδική εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Νοέμβριος, 2014)

81. Δούβλος Χρίστος ΠΕ 20, Μεταπτυχιακός φοιτητής: Επιστήμες της αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Έναρξη Ιούνιος 2015).

82. Ζαρμπούνη Αναστασία ΠΕ 70, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στις Επιστήμες Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Έναρξη Σεπτέμβριος 2014).

83.ΚΡΙΚΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕ 60, Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive. Universita degli studi di Roma “Tor Vergata”, ΜΑΙΟΣ 2015.

84. Μαυρόπουλος Άρης ΠΕ 11. Μεταπτυχιακό πρόγραμμα ‘Φυσική Αγωγή και Αθλητισμός-Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή’’, ΕΚΠΑ, Ιούλιος 2015

85. Καραγιαννίδου Αικατερίνη ΠΕ 16.01 Master di secondo livello in Metodologie Didattiche e Psicologie dell’ Educazione. Universita degli studi di L’Aquilla. Απρίλιος 2013.

86. Κουμεντάκης Λάζαρος ΤΕ 16.00.50 και ΠΕ 01.50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive. Universita degli studi di Roma “Tor Vergata’’, ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

87. Φυτιλή Παναγιώτα ΠΕ70. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (απόφοιτη, Δεκέμβριος 2015)

89. Μάκου Ιφιγένεια ΠΕ09.50. Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Απόφοιτη Απρίλιος 2014).

90.Σκαφά Καλλιόπη ΠΕ 30. Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στις Επιστήμες Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (απόφοιτη, Ιανουάριος 2014).

91.Παγίδα Ελένη ΠΕ 71. Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στις Επιστήμες Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (απόφοιτη Ιανουαρίου 2015).

92. Παλίλη Παναγιώτα ΠΕ03.50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Απόφοιτη, Μάιος 2015)

93.   Στράτη Παναγιώτα ΠΕ60.50, Psicologia scolastica Universita degli studi di Firenze (Δεκεμβριος 2014)

94.  Ντάσιου Αθανασία ΠΕ60, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ( Έναρξη, Ιανουάριος 2015 )

95. Σπυρέλη Ευστρατία ΠΕ19, MASTER DI SECONDO LIVELLO IN EDUCATION AND DISABILITY LE DINAMICHE EMOTIVO-AFFETTIVE που απονεμήθηκε από το UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA “TOR VERGATA” ROMA-ITALIA (Πτυχιούχος 28η Μαίου 2015)

96.ΜΕΜΟΤΣΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.ΠΕΟ2.Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata”(Έναρξη Ιανουάριος 2015)

97.Σπυρέλη Ιωάννα ΠΕ60, Μεταπτυχιακός τίτλος στις επιστήμες αγωγής - ειδική εκπαίδευση που απονεμήθηκε από το πανεπιστήμιο Λευκωσίας- Κύπρος την 25η Φεβρουαρίου 2014

98. ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΑΣΠΑΣΙΑ ΠΕ 60.50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” ΜΑΙΟΣ 2015

99..ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ 70 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata”  (ήδη φοιτούσα από 4/15)

100. ΡΙΣΚΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ 60.50. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΜΑΙΟΣ 2015).

101. Μπαξεβανίδης Θεόδωρος ΠΕ 70.50 Μεταπτυχιακός τίτλος Στην ειδική παιδαγωγική - Παιδαγωγού μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πανεπιστήμιο Σόφιας “Αγ.Κλιμεντ Οχριντσκι” Σόφια Βουλγαρία (απόφοιτος Φεβρουαρίου 2014)

102. Μπιμπισίδης Αθανάσιος - ΠΕ70 - Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Οκτώβρης 2014)

103. Σκεπάρνη Ευαγγελία  ΠΕ30 -Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive Universita degli studi di Roma "Tor Vergata" (Έναρξη Οκτώβριος 2014)

104. Κομνηνακίδης Δημήτριος - ΠΕ70.50- Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Έναρξη Μάρτιος 2014)

105. Βαρβέρη Ελευθερία - ΠΕ 18.26.50 & ΠΕ 08.50. Μεταπτυχιακό στις: “Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση”, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, (Απόφοιτη τον Ιούνιο του 2014).

106. Γιάννου Μαρία Π.Ε. 60.50. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ( απόφοιτη Μαΐου 2015)

107. Λοβάτση Ελευθερία Π.Ε. 60.50. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ( απόφοιτη Μαΐου 2015)

108. Αντωνία Καλκαβούρα ΠΕ 2.50. Μεταπτυχιακό στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες - δυσλεξία. Specific Learning Difficulties - University of Southampton, UK

109. Κούντρας Ανδρέας ΠΕ70. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (απόφοιτος, Δεκέμβριος 2014)

110. Μαρία Ντούνη ΠΕ 60. Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Ένταξη (Νοέμβριος 2014) - Special and Inclusive Education, UCL Institute of Education- University of London.

111.Μπουρμπούν Γιλντίς  . ΠΕ 60. ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΤΑΛΙΑΣ <TOR VERGATA> (ΜΑΙΟΣ 2015).

112.Γιανναρού Νικολέτα- Χάϊδω ΠΕ 70. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (έναρξη Φεβρουάριος 2015)

113.Βλαχογιάννη Ελευθερία -ΠΕ70. MASTER DI SECONDO LIVELLO IN EDUCATION AND DISABILITY. LE DINAMICHE EMOTIVO-AFFETIVE UNIVERSITY DEGLI STUDI DI ROMA “ TOR VERGATA” - ITALIA ( Μάϊος 2015)

114. Χατζόγλου Βασιλεία - ΠΕ 60. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (απόφοιτος Ιουνίου 2015)

115. ΤΟΠΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, MASTER DI SECONDO LIVELLO IN EDUCATION AND DISABILITY LE DINAMICHE EMOTIVO-AFFETTIVE που απονεμήθηκε από το UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA “TOR VERGATA” ROMA-ITALIA (Πτυχιούχος 27η Μαίου 2015)

116.Παπαδοπούλη Σταματία, ΠΕ02.50 , Master di secondo livello in DEA, Università degli Studi di Roma “Tor Vergata” (Αποφοίτηση 12 Ιουνίου 2015)

117. Φωτοπούλου Χαρίκλεια ΠΕ30,  Master di secondo livello in education and disability, Universita degli studi di Roma ‘Tor Vergata’. (Αποφοίτηση 24-10-2014)

118.ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΣΙΚΟΒΟΡΔΟΥ,ΠΕ60,TOR VERGATA,ROMA,2015(DYNAMICHE EMOTIVO-AFFETIVE ED EDUCAZIONE)

119. Κρυστάλλη Μάρθα, ΠΕ02.50, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Αποφοίτηση Ιανουάριος 2015.

120 ΧΡΥΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ18.36 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Απόφοιτη, Μάιος 2015).

121. Νταφαλιά Αθανασία ΠΕ10,5 master di secondo livello dinamiche emotivo - affetive ed educatione University degli studi di  Roma “ TOR VERGATA” - ITALIA (Απόφοιτη, Μάϊος 2015)

122.Κοντογιώργου Ουρανία ΠΕ60 Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έναρξη Ιούνιος 2015.

123.Xρυσάφης Απόστολος Π.Ε. 70. Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (ΕΝΑΡΞΗ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014)

124. Μανέττα Δέσποινα ΠΕ 02,50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Απόφοιτη, Μάρτιος 2015).

125. Βασιλείου Μαρία ΠΕ 03,50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Απόφοιτη, Μάρτιος 2015

126. Διονυσία Χάντζου,  ΠΕ 02. 50, Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική εκπαίδευση.  Πανεπιστήμιο Λευκωσίας,  Κύπρος. (Απόφοιτος 2015).

127. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΠΕ 02. 50, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (Αποφοιτος 2015)

128.     ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΕ30 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ -ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (ΑΠΟΦΟΙΤΗ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014)

129. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ70,ΕΙΔΙΚΗ ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ      ( ΜΑΙΟΣ 2015)

130. Βεριγάκη Αθηνά, ΠΕ02.50, Master of  Education (MEd) in Inclusive Education, The University of Glasgow (UK) (Απόφοιτη: Δεκέμβριος 2013)

131  Φραγκεδάκη Ελένη, ΠΕ 02.50, Master di Secondo Livello, Dinamiche Emotivo-Affetive ed Educazione.Uneversita degli studi di Roma “Tor Vergata” (Απόφοιτη, Μάρτιος 2015)

132. Θεοδώρου Ιωάννης, ΠΕ 03, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ -ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (Έναρξη: Σεπτέμβριος 2014)

133. ΔΙΟΛΕΤΤΑ ΟΡΣΑ ΠΕ 17, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ, ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014

134 Γρηγόρης Γιακοβής ΠΕ 70,5 Μεταπτυχιακός τίτλος στην ειδική παιδαγωγική - Παιδαγωγού μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πανεπιστήμιο Σόφιας “Αγ.Κλιμεντ Οχριντσκι” Σόφια Βουλγαρία (απόφοιτος  2014)

135. Στεφανίδου Παρασκευή ΠΕ 02.50, Psicologia Scolastica e dei Disturbi di Apprendimento. Università degli Studi di Firenze. (Δεκεμβριος 2014)

136. Ιμαμίδης Σπύρος ΠΕ 02.50 Master di Secondo Livello, Dinamiche Emotivo-Affetive ed Educazione.Uneversita degli studi di Roma “Tor Vergata” (Οκτώβριος 2014)

137. Φιλίππου Παναγιώτα, ΠΕ19.50 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (απόφοιτος Ιούνιος 2015).

138. Τσιάλα Σωτηρία, ΠΕ18.35 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (απόφοιτος Ιούνιος 2015).

139.Τσιντώτα Ευθαλία, ΠΕ60,  Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Master di secondo livello in education and disability, Universita degli studi di Roma ‘Tor Vergata’.( Έναρξη: Ιανουάριος  2015)

140.Περικλειδάκης Ιωάννης, ΠΕ19.50 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (απόφοιτος Ιούνιος 2015).

141.Μεσινέζη Θεοδώρα, Π.Ε. 70 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (απόφοιτη Ιανουάριος 2015).

142. Ρίζος Πέτρος  ΠΕ 03,50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Απόφοιτoς, Μάρτιος 2015).

143. Μαγαλιός Κωνσταντίνος ΠΕ 70.50 Μεταπτυχιακός τίτλος Στην ειδική παιδαγωγική - Παιδαγωγού μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πανεπιστήμιο Σόφιας “Αγ.Κλιμεντ Οχριντσκι” Σόφια Βουλγαρία (απόφοιτος Σεπτεμβρίου 2013)

144. Πετράτου Ελένη-Μαρία ΠΕ 03.50. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. (απόφοιτη Ιανουάριος 2015).

145. Αντωνοπούλου Ελένη ΠΕ.70, MASTER DI SECONDO LIVELLO IN EDUCATION AND DISABILITY. LE DINAMICHE EMOTIVO-AFFETIVE UNIVERSITY DEGLI STUDI DI ROMA “ TOR VERGATA” - ITALIA. (έναρξη : Νοέμβριος 2014)

146.  Εληάς Αντώνης ΠΕ 10,50, Master di secondo livello dinamiche emotivo - affetive ed educatione University degli studi di  Roma “ TOR VERGATA” - ITALIA (απόφοιτος Φεβρουάριος 2014)

147.  Άρτεμις Μόσιου ΠΕ 18,36,50, Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” (Απόφοιτoς, Μάρτιος 2014).

148.Αντωνοπούλου Μαρία ΠΕ.60, MASTER DI SECONDO LIVELLO IN EDUCATION AND DISABILITY. LE DINAMICHE EMOTIVO-AFFETIVE UNIVERSITY DEGLI STUDI DI ROMA “ TOR VERGATA” - ITALIA. (έναρξη : Νοέμβριος 2014)

149. Παγωνάκη Στυλιανή ΠΕ 60,50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive. Universita degli studi di Roma Tor Vergata. (απόφοιτος Ιούνιος 2015)

150.Σταμούλη  Ευαγγελία ΠΕ 04.02.50 MASTER DI SECONDO LIVELLO IN EDUCATION AND DISABILITY.LE  DINAMICHE EMOTIVO-AFFETIVE UNIVERSITY DEGLI STUDI DI ROMA “ TOR VERGATA” ITALIA (ΑΠΟΦΟΙΤΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014) 

151. Σημαντηράκη Μαρία ΠΕ 04.01.50 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (απόφοιτη Φεβρουάριο 2014)

152.Δημητρα Μπαθα μεταπτυχιακη φοιτητρια ειδικης αγωγης Λευκωσίας από το Σεπτεμβριο του 2014 ΠΕ03.50

153.Ζαχαράκη Δήμητρα. ΠΕ70. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έναρξη Φεβρουάριος 2015.

154. Μπαράκος Αντώνιος ΠΕ 60 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έναρξη Φεβρουάριος 2014.

155. Κόνιαρη Βασιλική ΠΕ 60 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έναρξη Ιανουάριος 2015

156. Γερογιαννη Ελένη ,ΠΕ 70,Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στις Επιστήμες της Αγωγης-Ειδικη Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Εναρξη Οκτώβριος 2014.

157. Πανταζή Ουρανία, ΠΕ02, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ( Έναρξη Ιανουάριος 2014).

158. Χαλιμούρδα Μαρία ΠΕ 60 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (απόφοιτη Ιανουάριος 2015)

159. Αλεξακούδη Γεωργία, ΠΕ60, ΠΕ70,  Μεταπτυχιακό στις επιστήμες αγωγής ειδική εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Ιταλίας, Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata”(Μάιος 2015)

160.Βαρβέρης Σταμάτης ΠΕ19.50. Μεταπτυχιακό  Master di Secondo Livello in Disturbi di Lettura, Scrittura e Calcolo. Valutazione e Intervento nei Contesti Scolastici. Universita degli studi di Torino, Facolta di Scienze della Formazione, (2012)

161. Ταγάρη Πασχαλίνα, ΠΕ 70 ΠΕ 70,50 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (απόφοιτη Ιανουάριος 2015)

162. Γκοδοσίδου Ειρήνη - Χρυσοβαλάντη, ΠΕ 70 ΠΕ 70,50 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (έναρξη: Οκτώβριος 2014)

163. Γκοδοσίδου Νικολέτα, ΠΕ 60 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (έναρξη: Οκτώβριος 2014).

164.ΚΟΡΙΤΣΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ70 education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive (αναγνωριση Απριλιος 2015)

165.ΒΕΝΙΟΠΟΥΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΠΕ 18 , Μεταπτυχιακο στις επιστημες αγωγης -ειδικης εκπαιδευσης, Master di secondo livello in Education and Disability, Le dinamiche emotivo-affetive. Universita degli studi di Roma “TOR VERGATA” (Μαιος 2015)

166. Δήμου Θεοδώρα ΠΕ23 Μετaπτυχιaκό: Μaster di secondo livello in Metodologie Didattiche e Psicologiche dell’ Educazione, Universita degli studi di L’ aquilla. (απόφοιτη Απρίλιος 2014)

167.Καπριδάκη Μυρσίνη-Μαρία (ΠΕ 02),Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive ed educatione. Universita degli studi di Roma “TOR VERGATA” - ITALIA (Οκτώβριος 2014)

168.Ξένου Ιουστίνη, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Μάιος 2015).

169. Πηλιχού Σοφία, ΠΕ 60, MASTER DI SECONDO LIVELLO IN EDUCATION AND DISABILITY LE DINAMICHE EMOTIVO-AFFETTIVE ,UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA “TOR VERGATA” ROMA-ITALIA (απόφοιτη Μάιος 2015).

170.Βλάχου Βασιλική, ΠΕ01 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής -Ειδική Εκπαίδευση Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Μάιος 2014)

171.Παπαδοπούλου Αναστασία, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ( έναρξη Σεπτέμβριος 2014)

172. Στεργίου Κωνσταντίνος, ΠΕ 18.30, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο  Λευκωσίας, ( Μάιος 2015).

173. Χασάνη Ανθή, ΠΕ 11.01, Μεταπτυχιακο στην " Ανθρωπινη Αποδοση κ Υγεια με κατευθυνση Φυσικη Δραστηριοτητα για Ειδικους Πληθυσμους", (Ιουνιος 2004).

174. Οικονόμου Έλλη ΠΕ 02.50, Master di Secondo Livello in Disturbi di Lettura, Scrittura e Calcolo. Valutazione e Intervento nei Contesti Scolastici. Universita degli studi di Torino, Facolta di Scienze della Formazione, Torino-Italia (2012)

175. Τσαπατος Στυλιανος ΠΕ 11.01, Μεταπτυχιακο στην "Ανθρωπινη Αποδοση και Υγεια με κατευθυνση Φυσικη Δραστηριοτητα για Ειδικους Πληθυσμους" (Ιανουαριος 2006).

176. ΤΣΩΝΗ ΧΑΡΑΜΠΙΑ ΠΕ60,50 MASTER DI IL LIVELLO IN DINAMICHE EMOTIVO -AFFETIVE ED EDUCAZIONE, UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA TOR VERGATA (Μαιος 2015)

177. Στεργίου Ελευθερία ΠΕ - 19.5, Master di Secondo Livello in Disturbi di Lettura, Scrittura e Calcolo. Valutazione e Intervento nei Contesti Scolastici. Universita degli studi di Torino, Facolta di Scienze della Formazione, Torino-Italia (2012)

179. Γερμανού Αντωνία ΠΕ-23. Master di secondo livello in Metodologie Didattiche e Psicologiche dell` Educazione, Universita degli Studi di l`Aquilla. Απρίλιος, 2014.

180. Χρόνη Μαρία ΠΕ 02.50, Master di Secondo Livello in Disturbi di Lettura, Scrittura e Calcolo. Valutazione e Intervento nei Contesti Scolastici. Universita degli studi di Torino, Facolta di Scienze della Formazione, Torino - Italia (2012)

181. Τάντος Σωτήριος ΠΕ 03.50, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Απόφοιτος, Μάιος 2015).

182.Παναγής Νικόλαος ΠΕ03.50 Master di secondo livello dinamiche emotivo - affetive ed educatione University degli studi di  Roma “ TOR VERGATA” (Οκτώβριος 2014)

183. Λάμπρου Ειρήνη ΠΕ 18.26.50 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΑΝΕ/ΜΙΟ ΝΕΟΦΙΤ ΡΙΛΣΚΙ ΜΠΛΑΓΚΟΕΒΓΚΡΑΝΤ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ. Ιούλιος 2014

184. Χριστιά Βασιλική - ΠΕ 03 Μεταπτυχιακό στις: “Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση”, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, (Απόφοιτη τον Δεκέμβριο του 2014).

185. Γάγκλιου Βασιλική ΠΕ 02.50

186. Λιάπη Ευαγγελία ΠΕ02.50 Master di Secondo Livello in Disturbi di Lettura, Scrittura e Calcolo. Valutazione e Intervento nei Contesti Scolastici. Universita degli studi di Torino, Facolta di Scienze della Formazione, Torino - Italia (2012)

187. Πυραλεμίδου Σοφία ΠΕ 02.50 - Master di Secondo Livello in Disturbi di Lettura, Scrittura e Calcolo. Valutazione e Intervento nei Contesti Scolastici. Universita degli studi di Torino, Facolta di Scienze della Formazione, Torino - Italia (2012)

188. Σταμάτης Παναγιώτης ΠΕ10.50 - TOR VERGATA, Eκπαίδευση και αναπηρία (Μάρτιος 2015)

189. ΑΝΝΑ ΧΡΟΝΑΚΗ ΠΕ18.35.50 ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ( ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015).

190.Σαπουντζή Λεμονιά, .01.50, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Επιστήμες της Αγωγής-Ειδική εκπαίδευση, Ιανουάριος 2015

191.Σιάμινου Αναστασία ΠΕ 70 Master di secondo livello. Dinamiche Emotivo-Affettive ed Educazione. Università degli Studi di Roma Tor Vergata (απόφοιτη Οκτώβριος 2014)

192. Γκαϊτατζή Ολυμπία ΠΕ 70 Επιστήμες της Αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Έναρξη Νοέμβριος  2014).

193. Πέππα Στυλιανή ΠΕ 02.50  Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive. Universita degli studi di Roma Tor Vergata (έναρξη Σεπτέμβριος 2014)

194.Καραμπάση Γιασεμή ΠΕ 60.50 Μεταπτυχιακό: Επιστήμες Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Λευκωσίας ( απόφοιτη 3.12.2014).

195.ΜΠΑΤΣΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ 60.50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata” ΜΑΙΟΣ 2015

196. Σταύρου Γιώργος ΠΕ 02.50 Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive. Universita degli studi di Roma Tor Vergata (Απόφοιτος Οκτώβριος 2014)

197.Μπερτσιά Βασιλική ΠΕ 70 ΠΕ 70,50 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (έναρξη: Οκτώβριος 2014)

198.ΛΙΛΗ ΓΡΑΜΜΑΤΗ ΠΕ 2.50 TOR VERGATA ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΙΟΥΝΙΟΣ 2014

199. Κοκορότσκου Χρυσούλα ΠΕ03 Psicologia Scolastica e dei disturbi di apprendimento-Universita degli Studi di Firenze

200. Σφινάρη Αναστασία, ΠΕ70 ΠΕ 70,50 Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Απόφοιτη: Μάιος 2015)

201.Νικολόπουλος Σταύρος ΠΕ 04.01.50 Μεταπτυχιακός τίτλος Στην ειδική παιδαγωγική - Παιδαγωγού μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πανεπιστήμιο Σόφιας “Αγ.Κλιμεντ Οχριντσκι” Σόφια Βουλγαρία (απόφοιτος Μαίου 2013)

202. Χατζησάββα Δέσποινα ΠΕ 02,50. Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive. Universita degli studi di Roma Tor Vergata / Μάιος 2015.

203. Καθιώτης Απόστολος ΠΕ 03 Μεταπτυχιακός τίτλος Στην ειδική παιδαγωγική - Παιδαγωγού μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Πανεπιστήμιο Σόφιας “Αγ.Κλιμεντ Οχριντσκι” Σόφια Βουλγαρία (απόφοιτος Μαίου 2013)

204. Δημουλη Αναστασία ΠΕ 34.50 Master di II Livello in DEA. Universita degli studi di Roma Tor Vergata / 12 Ιουνίου 2015.

205. Δημήτρης Ανδρεοπούλος ΠΕ 14.04. Master di secondo livello in education and disability. Le dinamiche emotivo-affetive. Universita degli studi di Roma Tor Vergata (Μάιος 2015)

206. Νταή Μαρία ΠΕ70 Μεταπτυχιακό στις επιστήμες αγωγής ειδική εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Ιταλίας, Master di secondo livello Education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata (Αναγνώριση:  Απρίλιος 2015)

207. Ζήση Ευμορφία, ΠΕ 02.50,   Master di Secondo Livello in Disturbi di Lettura, Scrittura e Calcolo. Valutazione e Intervento nei Contesti Scolastici. UNIVERSITA DEGLI STUDI DI TORINO, FACOLTA DI SCIENZE DELLA FORMAZIONE, TORINO-ITALIA (2012).

208.Χριστοπούλου Θεώνη, ΠΕ 70 Master di secondo Livello in Psicologia scolastica e dei disturbi di apprendimento. Universita degli studi di Firenze - Italia (αποφοίτηση:Δεκεμβριος 2014, αναγνώριση: Ιούλιος 2015 )

209. Τρικαλοπούλου Χρυσούλα, ΠΕ70, Μεταπτυχιακό στις Eπιστήμες της Αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Ιανουάριος 2015).

210. Ντουμάζιου Αγγελική  ΠΕ60.50, Psicologia scolastica Universita degli studi di Firenze (Δεκέμβριος 2014)

211.Τάρα Αθηνά, ΠΕ 70 , Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λε υκωσίας (Ιούνιος 2013)

212. Θεοδωρίδου Ανθονίκη, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (22 Ιανουάριος 2015)

213. Λιάγκουρα Αικατερίνη ΠΕ70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

214.Τάρα Ειρήνη ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση ,Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

215.Κουρή Σταυρούλα ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής, Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

216.  Λαγός Αθανάσιος, πε 70.5 Πανεπιστήμιο Ιταλίας, Master di secondo livello Education and disability. Le dinamiche emotivo-affettive. Universita degli studi  di Roma “Tor Vergata (Αναγνώριση:  Απρίλιος 2015)

217. Μπακάμη Χριστίνα, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

218. Χρούτας Αλέξανδρος, ΠΕ 70.50. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. (Αποφοίτηση: Μάιος 2015, Αναγνώριση: Αύγουστος 2015).

219. Χαλκή Αλεξάνδρα, ΠΕ 60.50. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. (Αποφοίτηση: Μάιος 2015, Αναγνώριση: Αύγουστος 2015).

220. Σαμακού Εμμανουέλα, ΠΕ 15, ΠΕ 17.07, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση. (Αποφοίτηση: Σεπτεμβριος 2015)

221. Χαντζιαρα Μαργαρίτα, ΠΕ 70, Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Εκπαίδευση. (Αποφοίτηση: Ιανουάριος 2015)

222 Νίκου Νικόλαος, ΠΕ 20.50 Master di secondo livello dinamiche emotivo - affetive ed educatione University degli studi di  Roma “TOR VERGATA” (Οκτώβριος 2014)

 

Υπογράψτε ΕΔΩ: https://docs.google.com/

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα