Thumbnail
ΔΙΔΕ Δ Αθήνας

ΘΕΜΑ : Πίνακες κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων – Δηλώσεις υπεραρίθμων εκπαιδευτικών

Σας διαβιβάζουμε πίνακες οργανικών κενών – πλεονασμάτων κατά ομάδες όπως κυρώθηκαν με την Πράξη 11/24-6-2015 του ΠΥΣΔΕ Δ΄ Αθήνας, υπολογίζοντας οργανικά κενά από -12 ώρες και υπεραριθμίες από +12 ώρες . Οι εκπαιδευτικοί των σχολικών μονάδων του ιδίου κλάδου στα οποία διαπιστώθηκε υπεραριθμία, καλούνται από 24/6/2015 και μέχρι τις 25/6/2015 να δηλώσουν στη σχολική μονάδα της οργανικής τους θέσης, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι στο σχολείο τους.

Στη συνέχεια οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού ελέγξουν ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί των κλάδων που διαπιστώθηκε υπεραριθμία έχουν υποβάλει δήλωση ναι ή όχι, να αποστείλουν με fax (210 9353223) τις σχετικές δηλώσεις στο ΠΥΣΔΕ Δ΄ Αθήνας μέχρι τις 25/6/2015 και ώρα 16:00’

            Η ρύθμιση των υπεραριθμιών γίνεται σύμφωνα με το αρ. 14 του ΠΔ50/1996(ΦΕΚ 45/τ. A’/08-05-1996), όπως αυτό τροποποιήθηκε με το αρ. 12 του ΠΔ100/1997 (ΦΕΚ 94/τ. Α’/22-05-1997).

1. Από όσους εκπ/κούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης σύμφωνα με το αρ. 16 του ΠΔ50/96, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το αρ. 14 του ΠΔ100/1997, καθώς και με τα οριζόμενα στην παρ. 5 του αρ. 30 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 70/τ.Α/19-05-2010) .

2. Από όσους εκπ/κούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, τότε ως υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπ/κοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι το ίδιο σχολικό έτος , θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Στην περίπτωση της ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπ/κοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.

Οι εκπ/κοί που ανήκουν σε ειδική κατηγορία ( της περ. α και γ της παρ. 1 του αρ. 13 του ΠΔ50/1996) δεν μπορούν να χαρακτηριστούν υπεράριθμοι, αν δεν το επιθυμούν (αρ. 12 του ΠΔ100/1997). Εάν όμως επιθυμούν να χαρακτηρισθούν υπεράριθμοι δεν προτάσσονται κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων. Οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί δεν εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις του αρ. 14 του ΠΔ50/1996, σύμφωνα με την παρ. 4 του αρ. 30 του Ν.3848/2010 και ως εκ τούτου μπορεί να χαρακτηριστούν υπεράριθμοι.

Σύμφωνα με το Π.Δ 50/1996 άρθρο 14 παρ. 7. «Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους»

            Μετά την ανακοίνωση του ονομαστικού πίνακα υπεράριθμων θα ειδοποιηθούν οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν τα σχολεία προτίμησής τους. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να μετακινηθούν (και δεν έχουν υποβάλλει αίτηση βελτίωσης), θα πρέπει να υποβάλουν οπωσδήποτε τα απαραίτητα δικαιολογητικά (πιστοποιητικό εντοπιότητας, βεβαίωση σπουδών για τέκνα άνω των 18 ετών, κ.λ.π.)

Οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων παρακαλούνται να ενημερώσουν άμεσα και ενυπόγραφα όλους του εκπαιδευτικούς του ιδίου κλάδου, που διαπιστώθηκε υπεραριθμία  και να αναρτήσουν στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου τους πίνακες κενών-πλεονασμάτων .                         Σημειώνεται ότι η δήλωση υπεραριθμίας, θετική ή αρνητική είναι υποχρεωτική.

Επισημαίνουμε ότι η κρίση και η άρση της υπεραριθμίας για τον κλάδο ΠΕ04 υπολογίζεται ενιαία.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές να τηρήσουν την προβλεπόμενη προθεσμία , προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία της επιλογής των Υποδιευθυντών.

                 Συνημμένα :

Δείτε εδώ αναλυτικά σε zip ολους τους πίνακες

Α. Πίνακας οργανικών κενών-πλεονασμάτων

Β. Δήλωση υπεραριθμίας

                H  ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ    

                     ΜΑΡΙΑ  ΙΑΤΡΙΔΟΥ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kataigida_vroxi
Έρχεται έντονη κακοκαιρία με καταιγίδες και χιόνια – Στο επίκεντρο Αττική και Θεσσαλία
Στο επίκεντρο καταιγίδων μεγάλης διάρκειας η Αττική και η Θεσσαλία - Πότε θα «χτυπήσουν»
Έρχεται έντονη κακοκαιρία με καταιγίδες και χιόνια – Στο επίκεντρο Αττική και Θεσσαλία
chess_skaki_ekpaideytikoi_aksiologisi_pionia.jpg
Εκπαιδευτικοί: Ποια είναι η αλήθεια για την παράνομη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ για την απεργία-αποχή
Αντίδραση στην ενημερωτική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας για την απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών κατά της «αξιολόγησης»
Εκπαιδευτικοί: Ποια είναι η αλήθεια για την παράνομη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ για την απεργία-αποχή
sxoleio
Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο ελληνικό σχολείο - Αναίτια αφαίρεση εγκεκριμένου υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού
Αφαίρεση εκπαιδευτικού υλικού για τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά - Το ΙΕΠ στερεί το δικαίωμα στην ασφάλεια και την πρόληψη της βίας στα σχολεία
Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο ελληνικό σχολείο - Αναίτια αφαίρεση εγκεκριμένου υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού