Thumbnail
ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ

Επαναδημοσίευση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Διεύρυνση μητρώου εξωτερικών συνεργατών – συμβούλων για την ατομική συμβουλευτική υποστήριξη αποφοίτων Ι.Ε.Κ., ΕΠΑ.Σ. και ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο προγράμματος απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας

Το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ), στο πλαίσιο της πράξης «Πρόσβαση στην αγορά εργασίας: απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας αποφοίτων ΙΕΚ ΕΠΑΣ ΚΑΙ ΕΠΑΛ – Άξονας Προτεραιότητας 4», με κωδικό MIS 491402 στο Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», υλοποιεί το υποέργο 15 «Απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας (υλοποίηση) - ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ».

Το έργο αφορά στην υλοποίηση προγράμματος απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας για περίπου 1000 ωφελούμενους αποδέκτες απόφοιτους της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και συγκεκριμένα των Ι.Ε.Κ., των ΕΠΑ.Λ. και των ΕΠΑ.Σ. Οι ωφελούμενοι μετά το πέρας θεωρητικής επιμόρφωσης, θα τοποθετηθούν σε επιχειρήσεις για διάστημα έως 6 μηνών με σκοπό την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας στον παραγωγικό τομέα σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό και σε συνέχεια της υπ. αριθμ. 7784/17.03.2015 αρχικής πρόσκλησή εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αναζήτηση εξωτερικών συνεργατών – συμβούλων για την ατομική συμβουλευτική υποστήριξη αποφοίτων Ι.Ε.Κ., ΕΠΑ.Σ. και ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας, το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ προτίθεται να διευρύνει το εν λόγω μητρώο, λόγω της έλλειψης επαρκούς αριθμού συνεργατών, στις περιφερειακές ενότητες Έβρου, Ροδόπης, Καρδίτσας, Λάρισας, Μαγνησίας, Αχαΐας, Ηλείας, Ιωαννίνων, Άρτας, Θεσπρωτίας και Ηρακλείου Κρήτης.

Σημειώνεται ότι υποψήφιοι που έχουν ενταχθεί στο μητρώο στο πλαίσιο της από 7784/17.03.2015 αρχικής πρόσκλησης δε χρειάζεται να υποβάλλουν εκ νέου αίτηση.

Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή αιτήσεων:η παρούσα πρόσκληση είναι ανοιχτή για τους ενδιαφερόμενους έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2015, δηλαδή, μέχρι και δύο μήνες πριν την ολοκλήρωση του προγράμματος (ήτοι, 31/11/2015).

Χρηματοδότηση:Το έργο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και εθνικών πόρων στο πλαίσιο της πράξης «Πρόσβαση στην αγορά εργασίας: απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας αποφοίτων ΙΕΚ, ΕΠΑΣ & ΕΠΑΛ – Άξονας προτεραιότητας 4»  με κωδικό ΟΠΣ 491402 στο Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

NOSOKOMEIO
Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Tα ανθεκτικά μικρόβια έχουν κατακλύσει τα ελληνικά νοσοκομεία
Τα ελληνικά νοσοκομεία πλέον δεν είναι ασφαλή για τους ασθενείς, εξαιτίας της υψηλής συχνότητας λοιμώξεων από ανθεκτικά μικρόβια,
Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Tα ανθεκτικά μικρόβια έχουν κατακλύσει τα ελληνικά νοσοκομεία
krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία