Thumbnail
Διδασκαλία με αντάλλαγμα περισσότερα μόρια μελετά το υπουργείο Παιδείας για την κάλυψη των κενών στα σχολεία

Εθελοντές εκπαιδευτικούς – που θα αποδεχθούν να εργαστούν... δωρεάν για να καλύψουν περίπου 1.100 θέσεις οι οποίες υπολογίζεται ότι θα απομείνουν κενές στα σχολεία όλης ητς χώρας, ύστερα και από τα τελευταία μέτρα που λαμβάνονται για την άμβλυνση των ελλείψεων -σκέφτεται να αναζητήσει το υπουργείο Παιδείας!

Σε αυτή την παγκόσμια πρωτοτυπία, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ", την έκκληση για “εθελουσία συνεισφορά” προς τους εκπαιδευτικούς που δεν εργάζονται ήδη ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, με αντάλλαγμα μια μοριοδότηση που θα τους βοηθήσει, όταν θα γίνουν προσλήψεις, να ανέβουν κάποιες θέσεις στους πίνακες κατάταξης, μελετά τώρα να προσφύγει ο Ανδρέας Λοβέρδος.

Καθώς τα κενά στα σχολεία φαίνεται πως είναι αδύνατο να καλυφθούν πλέον παρά τις εξεζητημένες ενέργειες (όπως το πάγωμα αιτήσεων για συνταξιοδότηση μέχρι το τέλος του σχολικού έτους και η ανάκληση αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε διάφορους φορείς) στις οποίες ήδη προσέφυγε ελλείψει χρημάτων η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, εξετάζεται από χθες η ύστατη λύση: να απευθυνθεί ο υπουργός στον ανώνυμο εκπαιδευτικό, ζητώντας του να εργαστεί εθελοντικά για να βοηθήσει του μαθητές κια τις εκατοντάδες οικογένειες που διαμαρτύρονται επειδή δεν έχουν δασκάλους και καθηγητές. Η ενέργεια αυτή είναι ταυτόχρονα πρωτοφανής και αφοπλιστική  -εφόσον φυσικά αποδεχθεί κανείς ότι πράγματι είναι αδύνατο να δοθούν περισσότερα χρήματα στην παιδεία ελέω Μνημονίου-, παρά τις τριτοκοσμικές εικόνες που ιχνογραφεί, αν τελικά γίνει, μια έκκληση για “εθελοντισμό και όραμα” στην εκπαίδευση...

Όπως είπε χθες μιλώντας στα “ΝΕΑ” ο υπουργός Παιδείας, τα κενά στα σχολεία σήμερα είναι περίπου 1.500, εκ των οποίων περίπου 200 καλύπτονται από τους αποσπασμένους που επιστρέφουν και άλλα τόσα από το πάγωμα των συνταξιοδοτήσεων.

“Απομένουν λοιπόν ακόμα 1.100 κενά και μιλάω για κενά που αφορούν την επάρκεια στα σχολεία, όχι την πληρότητα. Δεν μπορώ να τα καλύψω αυτά τα 1.100 κενά γιατί δεν έχω άλλα κονδύλια. Αξεπέραστο το πρόβλημα λοιπόν. Τι να κάνω; Προσπαθώ κατ' αρχήν να ρώ μια λύση που δεν μπορώ να αποκαλύψω ακόμα, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι θα προχωρήσει, σκέφτομαι ότι αν βρεθώ σε αδιέξοδο το μόνο που απομένει είναι να απευθυνθώ στον ανώνυμο εκπαιδευτικό ζητώντας την εθελουσία συνεισφορά του. Να δουλέψει χωρίς λεφτά για να καλυφθούν τα κενά, εθελοντικά δηλαδή, με αντάλλαγμα κάποια μόρια που θα τον βοηθήσουν όταν γίνουν προσλήψεις”. Σημειώνεται ότι ο Α. Λοβέρδος έχει ζητήσει τη διεξαγωγή νέου ΑΣΕΠ του χρόνου για 10.000  - 15.000 προσλήψεις εκπαιδευτικών, κάτι που είναι μεν πιθανό, αλλά όχι και σίγουρο ακόμα.. Στην παρατήρηση ότι μια τέτοια εξέλιξη, εκτός από (τουλάχιστον) πρωτότυπη, θα ξεσηκώσει πλήθος αντιδράσεων από τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που θα αδικηθούν αν κάποιοι άλλοι λάβουν μόρια εργαζόμενο αφιλοκερδώς  και τους προσπεράσουν τις σχετικές λίστες, ο υπουργός Παιδείας απάντησε ότι το γνωρίζει, συμπληρώνοντας αφοπλιστικά: “Δηλαδή τι άλλο να κάνω Έχουμε ένα σοβαρό πρόβλημα που αφορά τις οικογένειες και τα παιδιά. Προσπαθώ να βρώ τρόπους να το λύσω”.

Νωρίτερα ο Α. Λοβέρδος είχε δηλώσει για το ίδιο θέμα (στον ραδιοσταθμός Real Fm) ότι δεν ντρέπεται να πεί ότι θα προσφύγει στον εθελοντισμό. “Τώρα τι είδους εθελοντισμός σας το πω όταν θα έχω τη θετική επιλογή του συναρμόδιου υπουργού, γιατί ακόμη δεν την έχω. Δεν ντρέπομαι να το πω. Γιατί ξέρω ότι η χώρα μου είναι σε οικονομική παρακμή και ότι το πρωτεύον είναι τα παιδιά να έχουν δάσκαλο και όχι αν θα με βρίζουν”.

Επίσης χθες το πρωί είχε αναφέρει -μιλώντας στην τηλεόραση του Mega- ότι βρίσκεται σε επαφή με άλλον υπουργό, “μήπως τις επόμενες ημέρες ανακοινώσω έναν αδάπανο τρόπο. Δεν υπάρχουν δυνατότητες από του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης πραγματικά να δοθεί ούτε μια θέση ακόμη. Πραγματικά το υπουργείο αυτό έκανε πολύ μεγάλη προσπάθεια να μας βοηθήσει. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε από εκεί” σημείωσε. Και πρόσθεσε: “Πιστώσεις θα μπορούσαν αν βρεθούν”, λέει ο κ. Σταικούρας, “αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα λόγω των περιορισμών για τις δημόσιες θέσεις να κάνουμε άλλες προσλήψεις αναπληρωτών.  Άρα θα πρέπει να λειτουργήσουμε εκ των ενόντων και εγώ δεν ντρέπομαι να τα πω αυτά, είναι αλήθεια με έναν τρόπο που σε αποστασιοποιεί από τα καθήκοντα σου. Λες, και τι να κάνω. Εγώ δεν λέω αυτό, το παλεύω. Αλλά αυτή είναι η κατάσταση”. Παραδέχθηκε μάλιστα ότι “παίζει” και το στοιχείο του εθελοντισμού.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.