Thumbnail
Παρεμβάσεις ΠΕ

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Οι συνάδελφοι αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων να κατατάσσονται στους πίνακες με την κοινή ημερομηνία πρόσληψης. Να αποκατασταθεί τώρα η αδικία!!

Δεν υπάρχει τέλος στο μπάχαλο με τους πίνακες των αναπληρωτών. Έτσι στους προσωρινούς πίνακες των αναπληρωτών  είχαμε κατά διεύθυνση διαφορετική ημερομηνία πρόσληψης μεταξύ αναπληρωτών που διορίστηκαν στην ίδια φάση προσλήψεων.

Πιο συγκεκριμένα  από συνάδελφους –ισσες αναπληρωτές  ΠΕ 70 (ίσως και άλλων ειδικοτήτων) οι οποίοι διορίστηκαν την ίδια μέρα μέσω κρατικού προϋπολογισμού και ΕΣΠΑ, τους ζητήθηκε από τις διευθύνσεις να παρουσιαστούν οι μεν πρώτοι τη Δευτέρα, οι  δε δεύτεροι την  Τρίτη. 

Έτσι η κατάταξη των πρώτων στους πίνακες γίνεται με ημερομηνία πρόσληψης σε πολλές διευθύνσεις  την Δευτέρα και των αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ την Τρίτη. Η μια μέρα διαφορά μεταφράζεται σε 0.33 μόρια λιγότερα και σε  ως 100  θέσεις πίσω στον πίνακα κατάταξης για τους συναδέλφους των ΕΣΠΑ.

Πρόκειται για κατάφωρη διοικητική αδικία και τελικά πολιτική παρανομία να μην αναγνωρίζεται η ίδια προϋπηρεσία σε συναδέλφους που προσλήφθηκαν την ίδια μέρα.

Ο αποκλεισμός των αδιόριστων εκπαιδευτικών ( με τους μηδενικούς διορισμούς) και η   πολυδιάσπαση των αναπληρωτών που προωθούν υπουργείο και κυβέρνηση μέσα από την «κατάταξη» στους πίνακες με έναν μόνο τρόπο αντιμετωπίζεται: με μόνιμους μαζικούς διορισμούς τώρα!!!!
 

Ζητάμε :

  • Το υπουργείο παιδείας  να αποκαταστήσει την αδικία και στους τελικούς πίνακες  αναπληρωτών  να κατατάξει τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων  λαμβάνοντας υπόψη  την  κοινή ημέρα πρόσληψης- σε κάθε φάση πρόσληψης- και όχι την ημέρα που παρουσιάστηκαν ( σε πολλές διευθύνσεις για διοικητικούς  λόγους ζητήθηκε από τους συναδέλφους με  ΕΣΠΑ να παρουσιαστούν μια ημέρα μετά από την ημέρα πρόσληψης ).

 

  • Να προσλάβει όλους τους αναπληρωτές σε μια φάση και στην αρχή της χρονιάς δηλαδή τώρα με κάλυψη όλων των κενών.

 

  • Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε.  να παρέμβει και να κάνει όλες τις απαραίτητες  συνδικαλιστικά ενέργειες   προς το υπουργείο παιδείας για να δοθεί άμεσα λύση στο ζήτημα.



ανεξάρτητες  αυτόνομες  αγωνιστικές  ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

www.paremvasis.gr 

2–8–2015                                                                  

Δήλωση των εκπροσώπων

των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ–ΚΙΝΗΣΕΩΝ–ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο Δ.Σ της ΔΟΕ

Γιώργου Γαλάνη (6974750410), Mιχάλη Μιλτσακάκη (6975308409)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά