Thumbnail
Προαγωγή μαθητών

Οι Φυσικές Επιστήμες και η προαγωγή από την Α’ στη Β’ τάξη ΓΕ.Λ.

Αργύρης Δ. Ψαλίδας, Dr, MEd

 

Διαβάζω στο ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 68/2014 (Α’ 110)  «Τροποποίηση και συμπλήρωση του π.δ/τος 60/2006 «Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου» (A΄ 65), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.»:

alfavita.gr

Σύμφωνα με την με Αρ.Πρωτ.115478/Γ2/21-08-2013/ΥΠΑΙΘ: «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου.», ένα από τα υπόλοιπα «μαθήματα» είναι το ενιαίο «μάθημα» των Φυσικών Επιστημών, που έχει τρείς (3) «κλάδους», τη Φυσική, τη Χημεία και τη Βιολογία. Σύμφωνα με το Άρθρο 28: «Εξαγωγή του βαθμού ετήσιας επίδοσης κατά μάθημα.» του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Ε΄: «ΑΠΟTΕΛΕΣΜΑTΑ TΗΣ ΕTΗΣΙΑΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ TΟΥ ΜΑΘΗTΗ.», του  π.δ/τος 60/2006 «Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου» (A΄ 65), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει: «2. Ο βαθμός ετήσιας επίδοσης στα μαθήματα που αποτελούν κλάδους είναι ο Μ.Ο. των βαθμών των μαθημάτων - κλάδων και γράφεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου.».

Συνεπώς, αν ο βαθμός ετήσιας επίδοσης στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών είναι μικρότερος του οκτώ (8) η/ο μαθήτρια/μαθητής παραπέμπεται σε ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, κατά την οποία εξετάζεται με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου και στους τρείς (3) «κλάδους» του «μαθήματος» (Φυσική, Χημεία και Βιολογία); Ακόμα και αν ο βαθμός ετήσιας επίδοσης σε κάποιον ή κάποιους από τους «κλάδους» του «μαθήματος» είναι μεγαλύτερος του οκτώ (8); Σημειώνεται ότι το «μάθημα» των Φυσικών Επιστημών είναι το μόνο από τα «υπόλοιπα μαθήματα» που έχει «κλάδους».

Διαβάζω στο ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 68/2014 (Α’ 110)  «Τροποποίηση και συμπλήρωση του π.δ/τος 60/2006 «Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου» (A΄ 65), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.»:

alfavita.gr
 
Συνεπώς, το «μάθημα» των Φυσικών Επιστημών θα συμβάλλει στο γενικό βαθμό προαγωγής από την Α’ στη Β’ τάξη ΓΕ.Λ. κατά το ένα δέκατο (1/10) [ο συνολικός αριθμός των «μαθημάτων» της τάξης είναι δέκα (10)], μολονότι είναι ένα από τα δύο «μαθήματα» με το μεγαλύτερο αριθμό κλάδων; Θα συμβάλλει εξίσου με μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτά;  Ξεχάστηκε η περίφημη έκφραση: «Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση του αθροίσματος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας επίδοσης των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, διά του πλήθους των μη κλαδικών μαθημάτων και των κλάδων των μαθημάτων.» της με Αρ.Πρωτ. 152212/Γ2/04-12-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ: «Οδηγίες για τον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ τάξη Γενικού και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013.»;

Προχειρότητες;;;!!!...

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης