Thumbnail
Γυμνάσιο Λύκειο Χώρας Δ. Πύλου - Νέστορος

                                                                                                                                           ΣΥΛΛΟΓΟΣ

                                                                                                              ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

                                                                                                                   ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ

                                                                                                          ΧΩΡΑΣ Δ. ΠΥΛΟΥ-ΝΕΣΤΟΡΟΣ

          Εμείς ,οι γονείς των μαθητών του Γυμνασίου-Λυκείου Χώρας, διαπιστώνουμε με μεγάλη μας λύπη την απουσία εκπαιδευτικών λειτουργών  στο Γυμνάσιο  κ΄ Λύκειο.

         Η διευθύντρια του Γυμνασίου μάλιστα μας δήλωσε ότι σε πέντε μαθήματα στον έλεγχο προόδου που θα δοθεί σε λίγες ημέρες , δεν θα υπάρχει βαθμολογία.

         Η 30η Νοεμβρίου κάθε έτους θεωρείται η ημερομηνία λήξης του α΄ τριμήνου της εκπαιδευτικής χρονιάς στη Μέση Εκπαίδευση.

         Οι ενέργειες του Δ.Σ. του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων από τα μέσα Σεπτεμβρίου (δέκα ημέρες μετά την έναρξη των μαθημάτων) μέχρι και σήμερα έχουν πέσει στο κενό. Οι λύσεις που τελευταία προκρίθηκαν  με την συνένωση των τμημάτων της Α΄ Γυμνασίου και την κάλυψη των διδακτικών ωρών με υπερωρίες  καθηγητών του Λυκείου και με δεύτερη ανάθεση ,πάλι με υπερωρίες, για το μάθημα της Ιστορίας σε καθηγητές Κοινωνιολογίας και Θρησκευτικών, μας βρίσκουν εντελώς αντίθετους.

          Η λύση που προτάθηκε από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για συνένωση ,πέρα της Α΄ τάξης και της  Γ΄ απορρίφθηκε από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας   Εκπαίδευσης Μεσσηνίας και τον Σύμβουλο Παιδαγωγικών θεμάτων κ. Χριστόδουλο Στυλιανίδη  με την δικαιολογία ότι η Γ΄ τάξη έχει 31 παιδιά , 3 περισσότερα από ότι προβλέπει ο νόμος.

         Εμείς σαν Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων επιμένουμε στην πρότασή μας , επειδή θέλουμε τα παιδιά μας να ξεκινήσουν επιτέλους τα μαθήματά τους  και μάλιστα την κάλυψη των ωρών διδασκαλίας από καθηγητές της ειδικότητάς τους . Διεκδικούμε αυτήν τη λύση εξ ανάγκης  και όχι γιατί πιστεύουμε στα πολυμελή τμήματα διδασκαλίας.

         Η έλλειψη καθηγητή Αγγλικών σε Γυμνάσιο και Λύκειο συνεχίζεται χωρίς να δίνεται από κανένα υπεύθυνο λύση. Αυτό θα έχει μεγάλες συνέπειες κυρίως στους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου οι οποίοι θα διαγωνιστούν στο τέλος της σχολικής χρονιάς με το καινούργιο εκπαιδευτικό σύστημα εισαγωγής στις Ανώτερες και Ανώτατες Σχολές . Αναφερόμαστε βεβαίως στην εξέτασή τους από Τράπεζα θεμάτων και στο ότι λαμβάνεται υπόψη και ο Μ.Ο. της τελικής βαθμολογίας .

        Ζητάμε την άμεση λύση αποστολής καθηγητή Αγγλικών και την κάλυψή των ωρών διδασκαλίας από καθηγητές με ελλειμματικό ωράριο σε άλλο σχολείο ή καθηγητών που βρίσκονται αποσπασμένοι σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας ή στο Υπουργείο Παιδείας.

         Επίσης  ζητάμε καθηγητές παράλληλης στήριξης αφού υπάρχουν παιδιά με ειδικές ανάγκες τα οποία τους χρειάζονται και οι οποίοι πληρώνονται από προγράμματα ΕΣΠΑ  και δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό .

         Επειδή προβλήματα με έλλειψη καθηγητών  είχαμε και τα προηγούμενα χρόνια  και τα οποία με διάφορες παρεμβάσεις είχαν λυθεί , θεωρούμε ότι το σχολείο μας σταδιακά υποβαθμίζεται και οδηγείται σε κλείσιμο. Αυτό βεβαίως εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό για την υποβάθμιση της Δημόσιας Παιδείας , πράγμα που διαφαίνεται και αποτυπώνεται πλήρως από το νέο σύστημα εισαγωγής στην Ανώτερη και Ανώτατη Εκπαίδευση αφού πιθανότητες επιτυχίας θα έχουν οι έχοντες τον τρόπο οικονομικής στήριξης ( φροντιστήρια σε όλα τα μαθήματα ) των παιδιών τους.

         Με κάθε ευθύνη που μας αναλογεί απέναντι στα παιδιά μας, με κάθε νόμιμο δικαίωμά μας όπως προκύπτει από το Ελληνικό Σύνταγμα  για το ΔΙΚΑΙΩΜΑ του κάθε Έλληνα στην μόρφωσή του και τις ίσες ευκαιρίες , προχωράμε στην συμβολική κατάληψη του Σχολείου μας την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου .

     ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ .

     ΕΓΚΑΛΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ.

         ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

   ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

plastiko.jpg
Κένυα: Ανακαλύφθηκε «πλαστικοφάγο» έντομο
Επιστήμονες από το Διεθνές Κέντρο Φυσιολογίας και Οικολογίας Εντόμων στο Ναϊρόμπι στην Κένυα ανακάλυψαν ότι οι προνύμφες του Κενυατικού μικρού...
Κένυα: Ανακαλύφθηκε «πλαστικοφάγο» έντομο
Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
Όσοι κατανάλωναν καθημερινά το ισοδύναμο ενός μεγάλου latte σε γάλα για το σύνολο της μελέτης, διέτρεχαν 5% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας...
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε