Thumbnail
Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών γενικής παιδείας ΤΕΕ και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ  ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ.

Θέμα: « Σχετικά με την προϋπηρεσία του Ο.Α.Ε.Δ- απάντηση σε δημοσιεύματα»

« Τους Λαιστρυγόνας και του Κύκλωπας, τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου..»( Κ. Καβάφης: Ιθάκη)

Αρχικά θα πρέπει ειλικρινά να ευχαριστήσω τον συνάδελφο κ. Καραμήτσα Ιωάννη, γιατί με αυτήν την επιστολή προς την εκπαιδευτική κοινότητα μου δίνεται η αφορμή να σταματήσω να σιωπώ και να ελευθερωθώ  από  τις ενοχές « μήπως με τη συνδικαλιστική μου ιδιότητα έβλαψα κάποιους συναδέλφους μου; Έχουν δουλειά οι συνάδελφοί μου;»

Όμως  άρχισα να θυμάμαι όλους όσους  δημιουργούσαν προβλήματα τότε  και έβαζαν εμπόδια στην επίλυση ενός σημαντικού  προβλήματος. Τις συναντήσεις μας με τις Πολιτικές Ηγεσίες και  Προϊσταμένες Αρχές αμφότερων των Υπουργείων , με μέλη του Δ.Σ της ΟΛΜΕ, με βουλευτές μελών της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων όλων των κοινοβουλευτικών ομάδων, με βουλευτές σε κάθε νομό όλων των κοινοβουλευτικών ομάδων, οι οποίοι με ερωτήσεις , επερωτήσεις, παρεμβάσεις  και εισηγήσεις συνηγορούσαν υπέρ μας, με αναφορές μας  προς   την Ανεξάρτητη Αρχή του Συνήγορου του Πολίτη και δικαίωσή  μας. Με αναφορές  μας προς το τμήμα Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με συνεντεύξεις μας σε ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο, σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα. Και μετά από όλα αυτά, όταν νομίζαμε πως η πολιτεία είχε αρχίσει να κωφεύει, είχαμε ζητήσει και τη βοήθεια της εκκλησίας έτσι ώστε, όταν οι πολιτικές ηγεσίες συναντούσαν μητροπολίτες , τους παρακαλούσαμε να τους  επιδώσουν τα υπομνήματά μας, για την ενημέρωσή τους, γιατί με την κατάργηση των μαθημάτων γενικής παιδείας είχαμε βιώσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Συνεπώς, η δικαίωσή μας , δεν ήταν προνόμιο αλλά ένας μακροχρόνιος αγώνας  για την επιβίωσή μας.

Έτσι  χαρακτηριστικά θυμάμαι την απάντηση –ερώτηση που είχα δώσει στον πρώην υπουργό Παιδείας κ. Στυλιανίδη σε επίσημη συνάντησή μας με όλους τους φορείς στη Δράμα, ενώπιον του κου Υφυπουργού τότε κου Α. Λυκουρέντζου, του  Νομάρχη της Δράμας, βουλευτών τύπου και φορέων όταν μου είπε πως είχαμε δίκιο αλλά αντιδρούσε η ΟΛΜΕ :

« Αντιδράει η ΟΛΜΕ; Εδώ είναι η ΟΛΜΕ  με απόφαση του 13ου Συνεδρίου συνηγορεί υπέρ μας. Υπάρχει παρασκήνιο κύριε Υπουργέ;»

Φυσικά ο κος Υπουργός τότε δεν μου απάντησε, αλλά αργότερα αντιληφθήκαμε πως το παρασκήνιο υπήρχε από τους συναδέλφους των τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ, πολλοί από τους οποίους χρησιμοποιούσαν τα σχολεία του ΟΑΕΔ ως πάρεργο, καθώς επίσης  και αρκετοί συνάδελφοι συνδικαλιστές μου ζητούσαν να μπω σε διαδικασία ηθικού διλήμματος και να  συμφωνήσω μαζί τους  με την συνδικαλιστική ιδιότητα της Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών και Ωρομισθίων εκπαιδευτικών Γενικής Παιδείας ΤΕΕ και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, κοινή πρόταση ως νομοθετική ρύθμιση που θα βόλευε εμένα για διορισμό και όχι αυτό που όριζε ο νόμος.

Σχετικά με τους συναδέλφους των τεχνικών ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ.

Σε Γενική Συνέλευση των μελών της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΕΕ ΚΑΙ ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, από συναδελφική αλληλεγγύη είχαμε προτείνει να συμπεριληφθούν και οι συνάδελφοί μας στη νομοθετική ρύθμιση που το Υπουργείο Παιδείας επρόκειτο να καταθέσει. Όμως, οι εκλεκτοί συνάδελφοί μας τότε, παρόλο που είχαν εργασία πλήρους απασχόλησης στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ γιατί τα μαθήματά τους δεν είχαν καταργηθεί, ξεκίνησαν έναν  άδικο πόλεμο εναντίον μας, με μια επιτροπή  που μέλος της ήταν συνάδελφος αντιδήμαρχος  σε δήμο Ν. Ξάνθης. Είχαν μάλιστα εμπλέξει και τον κο Σγουρίδη να παρέμβει στη Βουλή, άθελά του  εις βάρος μας .

Έτσι, εφόσον οι συνάδελφοί των Τεχνικών Ειδικοτήτων του ΟΑΕΔ είχαν μια επιτροπή η οποία μπορούσε να υπογράφει υπομνήματα και να κάνει προτάσεις , ο δικός μας ο συναδελφικός ρόλος έπαυε να ισχύει και περιοριστήκαμε στις προτάσεις που αφορούσαν μόνος στους καθηγητές Γενικής Παιδείας που είχαμε χάσει τη δουλειά μας.

 Οι αποφάσεις της ΟΛΜΕ για την υπαγωγή των σχολών του ΟΑΕΔ στο Υπουργείο Παιδείας δεν έβρισκαν σύμφωνους το μόνιμο προσωπικό των σχολών του ΟΑΕΔ, ούτε και τους συναδέλφους  των Τεχνικών Ειδικοτήτων που είχαν τις επιχειρήσεις τους, τις εργασίες τους  και χρησιμοποιούσαν τους τα σχολεία του ΟΑΕΔ ως πάρεργο. Αντιθέτως, οι αποφάσεις τους έφερναν σε δύσκολη θέση και τους συναδέλφους τεχνικών ειδικοτήτων που είχαν παιδαγωγική κατάρτιση και η εκπαίδευση  ήταν η δουλειά τους.

Δηλαδή,ο νομοθέτης δεν είχε ξεχάσει να μεριμνήσει για τους συναδέλφους των τεχνικών ειδικοτήτων. Η νομοθετική ρύθμιση έγινε με βάση συγκεκριμένη νομική επιχειρηματολογία που είχαμε καταθέσει, η οποία έγινε αποδεκτή από όλους τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Γιατί όπως είχα δηλώσει σε τηλεοπτικό σταθμό Θεσσαλίας, μετά από τόσο αγώνα είχαμε την απαίτηση να υπερψηφιστεί και όχι απλά να ψηφιστεί.

Σχετικά με τη μείωση του ωραρίου που ζητά ο συνάδελφος, κατά καιρούς  μας είχαν απασχολήσει θέματα μονίμων  συναδέλφων που είχαν εργαστεί στα ΤΕΕ του ΟΑΕΔ και που ήθελαν να καρπωθούν τους αγώνες μας για να γίνουν διευθυντές ή να έχουν άλλο ωράριο.

Η απάντησή μου σε αυτούς όταν σκέφτομαι πως ίσως να υπάρχουν συνάδελφοι που δεν έχουν διοριστεί είναι: «Δόξα τω Θεώ, εμείς έχουμε τη δουλειά μας. Οι συνάδελφοί μας;»

                                                 

                                                                       Υπερμαχία Χριστοδούλου ΠΕ 06
                                                                       πρώην πρόεδρος

                                                                        Τηλ. 6944506678

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;