Thumbnail
Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων 53ου δ/σ και 13ου νηπιαγωγείου Πατρών

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 53ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΚΑΙ 13ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

Πάτρα 3-4-2014

αριθ. πρωτ. : 10

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του 53ου Δημοτικού Σχολείου και 13ου Νηπιαγωγείου Πατρών, σχετικά με το θέμα της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, μετά από ομόφωνη απόφαση της από 2-4-2014 Γενικής Συνελεύσεως, θεωρεί ότι η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, στο πλαίσιο που θεσμοθετήθηκε, δεν εξυπηρετεί την ανάγκη και το θεμελιώδες δικαίωμα για ένα σχολείο ενιαίο, βασικό, υποχρεωτικό για όλα τα παιδιά, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν.

Αντίθετα θεωρεί ότι πρόκειται να οδηγήσει :

Σε κλείσιμο σχολείων, κατηγοριοποίηση και ανταγωνισμό όσων απομείνουν, που θα ακολουθούν εσαεί τους αποφοίτους αυτών, θέτοντας εισοδηματικούς και μορφωτικούς φραγμούς στα παιδιά.

Σε επικράτηση μέσα στα σχολεία της λογικής “της αγοράς”, με στοιχεία επιχειρηματικότητας και ανταποδοτικότητας, καθώς ανοίγει διάπλατα τις πόρτες να εισέλθουν στο χώρο της εκπαίδευσης έμποροι και “φιλάνθρωποι” χορηγοί.

Σε μετακύλιση της ευθύνης για τη λειτουργία των σχολείων και την πραγμάτωση του εκπαιδευτικού έργου, από την πολιτεία, στην οποία ανήκει και η οποία είναι η μόνη υπόχρεη για τη βελτίωση της σχολικής μονάδας να ορίζει “περιοχές δράσης” και να καταρτίζει “σχέδια δράσης”, με τις ανάλογες χρηματοδοτήσεις φυσικά, στους ήδη οικονομικά εξαντλημένους γονείς, στους οποίους τώρα απευθύνεται, διά του παρόντος νόμου, ενώ η οικονομική τους συνεισφορά θα έπρεπε να εξαντλείται στη σχετική φορολογική τους υποχρέωση.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα κονδύλια που δίνονται για να εδραιωθεί ο μηχανισμός της αξιολόγησης είναι τεράστια, την ίδια στιγμή που τα σχολεία στερούνται πόρων ακόμη και για τα στοιχειώδη λειτουργικά τους έξοδα και την ίδια στιγμή που μαθητές λιποθυμούν από ασιτία, ή ελλειπή σίτιση.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του 53ου Δημοτικού Σχολείου και 13ου Νηπιαγωγείου Πατρών αρνείται οιαδήποτε συμμετοχή, δική του ή των παιδιών του, στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης και αντιτίθεται εν γένει σε μια εκπαιδευτική πολιτική που όχι μόνο δεν υπερασπίζεται, αλλά υπονομεύει το δικαίωμα όλων των παιδιών για δημόσια και δωρεάν παιδεία.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Μαρία Κραββαρίτη-Τσέφα                          Σταματία Μόσχου-Χρυσανθοπούλου 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ματι
Δίκη για το Μάτι: Ενοχή για 12 πρόσωπα ζήτησε η εισαγγελέας - Ανάμεσά τους Δούρου και Μπουρνούς

Η εισαγγελέας της έδρας, Σταματίνα Περιμένη, ζήτησε την ενοχή 12 από τους κατηγορουμένους στη...

Δίκη για το Μάτι: Ενοχή για 12 πρόσωπα ζήτησε η εισαγγελέας - Ανάμεσά τους Δούρου και Μπουρνούς
tsakalotos
Τσακαλώτος για Καρυστιανού: «Είναι χαρισματική, αλλά αν δεν απαντήσει σε σοβαρά ζητήματα, θα ξεφουσκώσει»
«Η κ. Καρυστιανού μπορεί να παίξει ένα ρόλο, να ενοποιήσει κάποια αιτήματα με λαϊκό τρόπο»
Τσακαλώτος για Καρυστιανού: «Είναι χαρισματική, αλλά αν δεν απαντήσει σε σοβαρά ζητήματα, θα ξεφουσκώσει»
βαρ
Σοβαρό τροχαίο στην περιοχή Βάρης-Κορωπίου: Πρόσκρουση αυτοκινήτου στα κιγκλιδώματα και ανατροπή στο αντίθετο ρεύμα
Αυξημένη κίνηση και στα δύο ρεύματα της Λεωφόρου Βάρης Κορωπίου μετά το τροχαίο
Σοβαρό τροχαίο στην περιοχή Βάρης-Κορωπίου: Πρόσκρουση αυτοκινήτου στα κιγκλιδώματα και ανατροπή στο αντίθετο ρεύμα
ksenes_glossesmathimata2_4.jpg
Απίθανο: Διάλεξαν εκπαιδευτικούς Ξένων Γλωσσών να αξιολογήσουν αλλοδαπούς για επάρκεια στην... Ελληνική γλώσσα!
Φιλόλογοι: Πώς είναι δυνατόν να κρίνουν την επάρκεια στην ελληνική γλώσσα άτομα που έχουν σπουδάσει και διδάσκουν αγγλικά, γαλλικά ή γερμανικά;
Απίθανο: Διάλεξαν εκπαιδευτικούς Ξένων Γλωσσών να αξιολογήσουν αλλοδαπούς για επάρκεια στην... Ελληνική γλώσσα!