Thumbnail
Το δεκαπενταμελές του Γυμνασίου Τ.Λ. Γαυρίου

Εμείς οι μαθητές του Γυμνασίου Λυκείου Γαυρίου νιώθουμε μαθητές δεύτερης κατηγορίας σε σχέση με τους συμμαθητές μας στα αστικά κέντρα. Μετά τις συνεχείς αποτυχημένες προσπάθειες μας να βρουν ανταπόκριση τα αιτήματα μας αναφορικά με τις δυσλειτουργίες του εκπαιδευτικού συστήματος γενικότερα και ειδικότερα με τις δυσμενείς συνθήκες, που επικρατούν στο δικό μας σχολικό περιβάλλον, αποφασίσαμε να λάβουμε πιο δραστικά μέτρα.

Μη έχοντας άλλη επιλογή, καταλήξαμε ομόφωνα στην απόφαση να πραγματοποιήσουμε κατάληψη του σχολικού μας κτιρίου. Θεωρούμε, όμως, χρέος μας να επισημάνουμε πως στόχος αυτής της κατάληψης δεν είναι να γίνει η τυρόπιτα από στρογγυλή, τρίγωνη, αλλά γιατί κρίνεται επιτακτική η ανάγκη λήψης δραστικών αποφάσεων για την αντιμετώπιση των δυσχερειών. Βασικά μας αιτήματα είναι τα εξής:

• Η άμεση κάλυψη των κενών θέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού διότι, αν και έχουν περάσει ήδη δύο ολόκληροι μήνες από την έναρξη του σχολικού έτους, το σχολείο μας εξακολουθεί να υπολειτουργεί με ελλείψεις στα βασικά μαθήματα. Πρακτικά έγινε υπεράνθρωπη προσπάθεια από τους καθηγητές μας να στελεχωθεί το λύκειο (και αυτό όχι πλήρως) και έμεινε το γυμνάσιο στο κενό!!!

• Με δεδομένο ότι το νέο εκπαιδευτικό σύστημα μας υποβάλλει εξέταση μορφής πανελλαδικών εξετάσεων και το σχολείο μας δεν πληρεί τις προυποθέσεις να μας προετοιμάσει κατάλληλα, απαιτούμε τη διαφορετική αντιμετώπισή μας σε σχέση με τους μαθητές των υπολοίπων σχολείων της χώρας από το Υπουργείο Παιδείας. Πως οι μαθητές του γυμνασίου θα αντιμετωπίσουν την Τράπεζα Θεμάτων στο λύκειο; Πότε θα καλύψουν τα κενά; Πόση η ύλη μπορεί να αφομιώσει συμπυκνωμένα ο μαθητής; Αυτό δεν είναι δημοκρατία!!!!!!!!

• Μετά από όλα όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό για τυχόν συγχωνεύσεις σχολείων στον τόπο μας, δηλώνουμε φανερά την εναντίωση μας για την πραγματοποίηση οποιονδήπωτε τέτοιων επιδιώξεων.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να τονίσουμε πως στόχος του βήματός μας αυτού, δεν ήταν να κατακρεουργηθούν τα ήδη διαμελισμένα εβδομαδιαία προγράμματα, αλλά να χτίσουμε κάτι που θα κρατήσει ,περισσότερο από μια εβδομάδα κατάληψη, για τις επόμενες γενιές. Απλώς να ξέρουμε εμείς οι ίδιοι ότι προσπαθήσαμε και δε σταθήκαμε απαθείς. Στην προσπάθεια μας αυτή, ζητούμε από τους συντοπίτες μας να ταχθούν στο πλευρό μας κι όχι απέναντι μας και επιδιώκουμε να μην μείνουν άπραγοι αλλά να κινητοποιηθούν κι εκείνοι άμεσα!

Το δεκαπενταμελές του Γυμνασίου Τ.Λ. Γαυρίου

Για όποια μαθητική κοινότητα ενδιαφέρεται να αναρτηθούν τα αιτήματά της μπορεί να στείλει το κείμενο στο [email protected] 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη μαθητές δασκάλα μάθημα
Σχολεία: Πότε και με ποια διαδικασία επιβάλλεται αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος
Η παγίδα για τις μαθητικές κινητοποιήσεις - Ο αποκλεισμός των μαθητών Πρότυπων, Πειραματικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων
Σχολεία: Πότε και με ποια διαδικασία επιβάλλεται αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος
teacher
Υπουργείο Παιδείας: Αύριο ανακοινώνονται οι προσλήψεις πάνω από 9.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (Β΄ φάση)
Υπενθυμίζουμε ότι στην Α΄ φάση φέτος προσλήφθηκαν συνολικά 28.730 αναπληρωτές.
Υπουργείο Παιδείας: Αύριο ανακοινώνονται οι προσλήψεις πάνω από 9.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (Β΄ φάση)
καθηγήτρια μαυροπίνακας σχολική τάξη μαθητές
ΙΕΠ: Οι οδηγίες διδασκαλίας Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας - Αρχαίων Ελληνικών ΓΕΛ για το σχολικό έτος 2024/25
Παιδαγωγική αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων μάθησης
ΙΕΠ: Οι οδηγίες διδασκαλίας Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας - Αρχαίων Ελληνικών ΓΕΛ για το σχολικό έτος 2024/25