Thumbnail
alfavita.gr

Τροπολογία  θα καταθέσει αύριο ο Υπουργός παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος η οποία θα προβλέπει ότι οι φοιτητές των ΑΕΙ μπορούν στις εξεταστικές περιόδους του Φεβρουαρίου και του Ιουνίου 2014 να εξεταστούν σε όλα τα μαθήματα που οφείλουν, ανεξάρτητα αν αυτά διδάσκονται σε χειμερινό ή εαρινό εξάμηνο.

Η συγκεκριμένη τροπολογία θα κατατεθεί αύριο εν μέσω των κινητοποιήσεων των διοικητικών υπαλλήλων αλλά και των φοιτητών ενάντια στην διάλυση της Δημόσιας και δωρεάν Παιδείας και τις απολύσεις.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

τροπολογία στο νομοσχέδιο:
 
Οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΕΜΠ συνεχίζουν την απεργία τους ενώ σήμερα αναμένεται η απόφαση των διοικητικών υπαλλήλων του ΕΚΠΑ
 
ΕΚΠΑ - ΕΜΠ - ΑΠΘ: Η απεργία των διοικητικών συνεχίζεται - Σε εξέλιξη οι γενικές συνελεύσεις φοιτητών
 
Με απεργίες και στάσεις εργασίας ως την Παρασκευή συνεχίζουν τον αγώνα τους ενάντια στις απολύσεις και τις διαθεσιμότητες οι διοικητικοί υπάλληλοι στο ΑΠΘ, ΕΜΠ και στο ΕΚΠΑ.
 
 
Οι εργαζόμενοι στο Πολυτεχνείο μετά απο συνέλευση που πραγματοποίησαν, αποφάσισαν καθημερινές 24ωρες απεργίες μέχρι την Παρασκευή.
 
Οι διοικητικοί στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης δηλώνουν πως δεν θα σταματήσουν τις κινητοποιήσεις τους αν δεν καταργηθεί η υπουργική απόφαση για την διαθεσιμότητα. Αποφάσισαν 24ωρη απεργία για σήμερα, καθώς και καθημερινές στάσεις εργασίας μέχρι και την ερχόμενη Παρασκευή από τις 9 το πρωί μέχρι τη 1 το μεσημέρι.
 
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι Γενικές Συνελεύσεις των φοιτητικών συλλόγων.
 
Διαβάστε την ανακοίνωση της απεργιακής επιτροπής του ΕΚΠΑ: 
 
-Τι μας λέει το υπουργείο;
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού το Σάββατο:
 
-  1.165 μπαίνουν σε διαθεσιμότητα σε 8 ΑΕΙ και 650 απ' αυτούς θα μεταφερθούν αλλού. Οι υπόλοιποι 515 θα απολυθούν.
 
- Το Ειδικό Τριμελές Συμβούλιο, που προχθές υπέγραψε τις λίστες όπως ήταν, θα μας κάνει τη χάρη να τηρήσει τη νομιμότητα και να εξετάσει τις ενστάσεις, εάν σταματήσουμε την απεργία και λειτουργήσουν οι Διευθύνσεις Διοικητικού.
 
- Την υποστελέχωση που προκαλεί η κυβερνητική πολιτική των μαζικών απολύσεων / διαθεσιμοτήτων, θα «θεραπεύσει» το υπουργείο με δια-ιδρυματική κινητικότητα από τους 650 που θα μπουν σε αυτήν. Δηλαδή, διώχνει υπαλλήλους από το ΕΚΠΑ, για να φέρει υπαλλήλους στο ΕΚΠΑ. Θα τη θεραπεύσει φυσικά, την «όποια υποστελέχωση βασικών λειτουργιών [εάν] προκύψει».
 
- Κάνει τη χάρη στα Ιδρύματα να προσλάβει 400 άτομα διδακτικό προσωπικό, εάν συνδιαλλαγούν μαζί του οι διοικήσεις τους. Ελαφρώς παράδοξο ακούγεται το να διαλύεται η διοικητική υποστήριξη, να αναμένεται νέος γύρος συρρικνώσεων / καταργήσεων Τμημάτων / Ιδρυμάτων και να προσλαμβάνονται μαζικά διδάσκοντες .
 
- Ενώ ετοιμάζει διαθεσιμότητες για ΕΤΕΠ και ΕΕΔΙΠ, υπόσχεται ότι θα επαναπροσλάβει κάποιους από μας σ' αυτούς τους κλάδους. Απορίας άξιο είναι το γεγονός ότι τόσα χρόνια δεν έκανε τίποτα σ' αυτή την κατεύθυνση, ενώ τώρα, σε περίοδο μαζικών απολύσεων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και διάλυσής της, θα κάνει προσλήψεις σε άλλους κλάδους. Αν τις έκανε άλλωστε, μάλλον, όσοι μεταβαίναμε στους ΕΤΕΠ και ΕΕΔΙΠ, θα απολυόμασταν από εκεί «αξιοκρατικά» λόγω μηδενικής προϋπηρεσίας.
 
- Υπόσχεται να απολύσει τους μη απογραφέντες, καταργώντας την τροπολογία με την οποία βρέθηκαν σε αυτοδίκαιη αργία και μετατρέποντας σε πατσαβούρα τα έγγραφα παραπομπής στο πειθαρχικό που ο ίδιος ο υπουργός υπέγραψε, για να «γλυτώσουν» κάποιοι άλλοι από μας. Για το λόγο αυτό θα προβεί λέει σε νέα νομοθετική ρύθμιση, που θα ισχύει ειδικά για το ΕΚΠΑ, με κάποιο «μυστηριώδη» τρόπο, αλλά για καθόλου μυστηριώδεις λόγους, μια και το ΕΚΠΑ έχει και τους περισσότερους μη απογραφέντες και την πιο δυναμική απεργία.
 
- Φυσικά, όλα αυτά θα τα κάνει μόνο με «ανοιχτά» Πανεπιστήμια.
 
Μας κοροϊδεύει ο υπουργός;
 
Μας λέει να ξεχάσουμε ότι 500 από μας θα φύγουν και να γυρίσουμε πίσω μπας και διαπραγματευτούμε ποιοι θα φύγουν;
 
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Υπουργός επιχειρεί, στρέφοντας τον ένα ενάντια στον άλλο, να μας «σπάσει». Είναι προσφιλής του τακτική κατά τη διάρκεια αυτών των 11 εβδομάδων απεργίας που διεξάγουμε όλοι μαζί λέγοντας ΟΧΙ στις απολύσεις. Αρχικά διαχωρίζοντάς μας σε εξαιρούμενους και μη, μετά σε «διαθέσιμους» και «καταργούμενους», στη συνέχεια σε απογραφέντες και μη, τώρα σε μετακινούμενους και απολυόμενους, αύριο σε δήθεν εξελισσόμενους σε ΕΤΕΠ και ΕΕΔΙΠ και «χαμένους», κ.α.
 
Ε, μάλλον πρέπει να (ξανα-)πάρει την απάντησή μας.
 
Απεργία διαρκείας μέχρι να αποσυρθεί η ΚΥΑ, η εφαρμογή της οποίας συνεπάγεται πλήρη κατάρρευση των λειτουργιών του ιδρύματος.
 
ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLADIKES
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
H μείωση της συμμετοχής στα «ειδικά μαθήματα» των ξένων γλωσσών και η αποψίλωση των ξενόγλωσσων φιλολογιών
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.jpg
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Τα αποχαιρετιστήρια μηνύματα του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής και της Διευθύντριας και του Συλλόγου Διδασκόντων...
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης