Thumbnail
Υπεραριθμίες- οργανικότητα-  μεταθέσεις- υπηρεσιακά συμβούλια, του αιρετού Δημήτριου Τουλούμη

ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ – ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ – ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

Του αιρετού ΠΥΣΔΕ Ευβοίας Δημήτριου Τουλούμη

     Με αφορμή την εγκύκλιο των μεταθέσεων και τα διάφορα σχόλια για αυτήν, θα ήθελα να προτείνω σκέψεις για πρακτική λύση που μπορεί να γίνει πράξη, χωρίς κόστος για την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και το βασικότερο, να ανακουφίσει τους Εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων που μπορούν να διδάσκουν στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης (Α/βάθμια και Β/βάθμια):

     Το σίγουρο είναι ότι στο τέλος θα αποδειχθεί ότι δεν πλεονάζει κανείς εκπαιδευτικός στις ειδικότητες αυτές και ότι το σύστημα του “mySchool” είναι μία δεξαμενή στοιχείων που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τίποτε για μεταθέσεις – τοποθετήσεις και μετακινήσεις προσωπικού.

     Πριν ξεκινήσω πρέπει να διευκρινίσω ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΘΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α/Βάθμια – Β/Βάθμια) ΕΝΙΑΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.

Ενιαίες μεταθέσεις – αποσπάσεις – λύσεις υπεραριθμιών – τοποθετήσεις – διαθέσεις στις κοινές ειδικότητες.

Τι προϋποθέτει η διαδικασία αυτή:

1. Ενιαία Υπηρεσιακά Συμβούλια στα τρία (3) επίπεδα.

α. Ενιαίο Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπουργείου.

  1. Πρόεδρος: Ο αρχαιότερος των δύο προέδρων (ΚΥΣΠΕ – ΚΥΣΔΕ) σε διδακτική υπηρεσία και διοικητική μόνο σε θέση ευθύνης του Υπουργείου Παιδείας.
  2. Μέλος: Ο αρχαιότερος των δύο (2) Διευθυντών Β/βάθμιας Εκπαίδευσης του ΚΥΣΔΕ με τα ίδια προσόντα.
  3. Μέλος: Ο αρχαιότερος των δύο (2) Διευθυντών Α/Βάθμιας Εκπαίδευσης του ΚΥΣΠΕ με τα ίδια προσόντα.
  4. Μέλος: Ο αρχαιότερος των δύο (2) αιρετών του ΚΥΣΔΕ με τα ίδια προσόντα και έτη ως αιρετός σε ΚΥΣΔΕ – ΚΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΠΥΣΔΕ – ΠΥΣΠΕ.
  5. Μέλος:  Ο αρχαιότερος των δύο (2) αιρετών του ΚΥΣΠΕ με τα ίδια προσόντα του IV.

Σε όλους αυτούς αναπληρωτές τους οι αντίστοιχοι με τα αντίστοιχα προσόντα.

β. Ενιαίο Υπηρεσιακό Συμβούλιο Περιφέρειας

Η σύσταση αντίστοιχη του Ενιαίου Υπηρεσιακού Συμβουλίου ΥΠΑΙΘ.

γ. Ενιαίο Υπηρεσιακό Συμβούλιο Νομού.

Η σύστασή αντίστοιχη των δύο προηγουμένων.

2. Διαχωρισμός Εγκυκλίων

α. Μεταθέσεων.

β. Αποσπάσεων

των κοινών ειδικοτήτων των δύο βαθμίδων από τις ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ

3. Ενιαία κλίμακα μορίων δυσμενών συνθηκών των σχολικών μονάδων και των δύο (2) βαθμίδων.

4. Οριστικός χαρακτηρισμός σχολικών μονάδων ως δυσπρόσιτα ή και αποχαρακτηρισμός τους.

5. Τροποποιήσεις – αυξήσεις περιοχών μετάθεσης και στις δύο (2) βαθμίδες λόγω γεωγραφικότητας – γεωφυσικότητας κλπ.

Π.χ. Ν. Έβρου – Ν. Ιωαννίνων – Ν. Λαρίσης – Ν. Ευβοίας – Ν. Μαγνησίας – Ν. Κοζάνης – Ν. Αρκαδίας – Ν. Φθιώτιδας κλπ.

Η συγκεκριμένη παράμετρος πρέπει να τροποποιηθεί και για τις γενικές μεταθέσεις.

6. Αναγωγή των μορίων δυσμενών συνθηκών όλων των εκπαιδευτικών όλων των κοινών ειδικοτήτων στη νέα κλίμακα, πριν την πρώτη εφαρμογή της πρότασης, για την αποφυγή αδικιών. Αναδρομικός προσδιορισμός των συνολικών μορίων τους με βάση τη νέα κλίμακα και το πού έχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ υπηρετήσει, τόσο οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί σε γραφεία και φορείς όσο και εκείνοι που υπηρέτησαν στα σχολεία, για να υπάρχει πραγματικά ενιαίος τρόπος αντιμετώπισης.

Η πρώτη σκέψη που θα μπορούσε να κάνει ο κάθε εκπαιδευτικός διαβάζοντας αυτή την πρόταση θα ήταν αρνητική με την έννοια:

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ

ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ

ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ

ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΛΠ

  • Η συγκεκριμένη πρόταση δεν δημιουργεί καμία δαπάνη για το Δημόσιο.
  • Η συγκεκριμένη πρόταση αναφέρει τη “διδακτική υπηρεσία” στα προσόντα (των μελών των Συμβουλίων)
  • Η συγκεκριμένη πρόταση βάζει στο ίδιο τραπέζι αποφάσεων εκπαιδευτικούς και των δύο (2) βαθμίδων, που αυτή την εποχή το έχει μεγάλη ανάγκη η εκπαιδευτική κοινότητα.
  • Η συγκεκριμένη πρόταση απορρίπτει τα νούμερα και το τεχνοκρατικό ύφος του “mySchool”.
  • Η συγκεκριμένη πρόταση προκαλεί και απορρίπτει την εγκύκλιο των “ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ
  • Η συγκεκριμένη πρόταση μας οδηγεί στο να είμαστε όλοι μαζί και ότι το πρόβλημα είναι ΚΟΙΝΟ.
  • Η συγκεκριμένη πρόταση είναι μία σπίθα για να βελτιώσει την σκέψη όλων αυτών που νομοθετούν και αποφασίζουν και ευχόμαστε να είναι προσωρινή.

     Σύντομα και με την βοήθεια των εκπαιδευτικών sites θα ανακοινώσω τις σκέψεις μου και τις προτάσεις μου για την τροποποίηση της σύστασης των Υπηρεσιακών Συμβουλίων ΚΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ – ΠΥΣΔΕ με στόχο τη συμμετοχή εκπαιδευτικών από την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, μία κατηγορία εκπαιδευτικών που το τελευταίο διάστημα “πληρώνει ακριβά” τα λάθη της Διοίκησης της Εκπαίδευσης.

     Θα βοηθούσε πολύ το οποιοδήποτε σχόλιο που θα βελτιώσει την πρόταση και δικαιολογήστε την οποιαδήποτε παράλειψη.

Ίσως να μην είναι η ιδανική!

Το αρνητικό σχόλιο μας αφυπνίζει.

Το θετικό σχόλιο μας επαναπαύει.

Το συμπληρωματικό μας βελτιώνει.

     Κουράγιο στους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, του Υπουργείου και όσους θα στερηθούν τις διακοπές του Πάσχα για άλλη μία φορά!

Ο αιρετός του ΠΥΣΔΕ Ευβοίας,

Δημήτριος Α. Τουλούμης

email επικοινωνίας: dtoyloymis@yahoo.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα