ΤΙΤΛΟΣ : «ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΆΣΙΟ &ΛΥΚΕΙΟ ΠΥΛΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ »
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
(τα όσα μεταφέρω, διαδραματίστηκαν την εβδομάδα 14-18/10/2013, στην Πύλο Μεσσηνίας)
Κύριοι-ες,
Καλημέρα σας. Σας μεταφέρω την παρακάτω ιστορία, που την έζησα ως αυτόπτης μάρτυρας την εβδομάδα που μας πέρασε .
Μία μερίδα μαθητών και μαθητριών από το γυμνάσιο και το λύκειο Πύλου (συστεγαζόμενα), είχαν προβεί πριν από περίπου 1 μήνα, στην τοποθέτηση ενός πανό, που εξέφραζε την αλληλεγγύη του στον απεργιακό αγώνα των εκπαιδευτικών, αλλά και την αντίθεσή τους στον φασισμό. Κατόπιν αυτού, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μία νέα δράση, σε αντιφασιστική παρέμβαση (με αφορμή την πολιτική δολοφονία του Π.Φύσσα), φορώντας αντιφασιστικά περιβραχιόνια κατά την διάρκεια της μαθητικής παρέλασης του εορτασμού της Ναυμαχίας του Ναβαρίνου (τοπική ετήσια εορτή στις 20 Οκτώβριου) . Με δεδομένη τη μεγάλη συμμετοχή του κόσμου και πολλών επισήμων στην τοπική εορτή, η δράση των μαθητών θα έχριζε επικοινωνιακής κάλυψης και προσοχής από τα τοπικά (και όχι μόνο)media, κινούμενοι εντός του νομικού πλαισίου, αφού αυτή η δράση δεν νοείται ως ποινικά κολάσιμη.
Κάπου εδώ ξεκινάει το ( μνημονιακό )θέατρο του παραλόγου : Οι πληροφορίες περί της επικείμενης δράσης έφτασαν σε σύντομο χρονικό διάστημα ( λόγω του μικρού πληθυσμού και της «κλειστής» κοινωνίας ), στους καθηγητές και στις διευθύνσεις του Λυκείου και του Γυμνασίου. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί μία αναπάντεχη «σχάση» αλυσιδωτών γεγονότων, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει την παρέμβαση των μαθητών, μέσα σε ένα κλίμα τρομοκράτησης και εκβιασμών, απέναντι στους μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Θα γίνω συγκεκριμένος, μεταφέροντας τα γεγονότα όπως τα ακριβώς τα έζησα: μαθητές στο λύκειο, απειλούνταν έμμεσα από καθηγήτρια, να «συνετιστούν» ειδάλλως θα υπάρχει παύση των περιπάτων και των εκδρομών. Άλλη καθηγήτρια ρωτούσε τους μαθητές αν ο ηθικός αυτουργός είναι μαθητής ή καθηγητής .Σε άλλη περίπτωση, καθηγήτρια (αριστερών πεποιθήσεων) έλεγε στους μαθητές να μην προβούν σε αυτήν την ενέργεια και να ζητήσουν άδεια (!) από την διεύθυνση . Το κρεσέντο της καταστολής, ενορχηστρώθηκε από την διευθύντρια του Γυμνασίου, με χάρη που θα ζήλευε ακόμη και ο Πρετεντέρης. Στο διάλλειμα μεταξύ 2ης και 3ης ώρας, την Παρασκευή 18/10/2013, καλεστήκαμε όλοι οι εκπαιδευτικοί που είμαστε παρόντες, να μας ενημερώσει στα εξής :
Κατόπιν πληροφοριών που είχε (όσο αφορά την αντιφασιστική παρέμβαση), οι εκπαιδευτικοί που θα συνοδεύαμε (6-7 άτομα τον αριθμό), υποχρεωνόμαστε να παρεμποδίσουμε και να βγάλουμε εκτός παρέλασης, τους μαθητές εκείνους και εκείνες που θα φορούσαν αντιφασιστικά περιβραχιόνια. Το σχολείο ,όπως μας διαβεβαίωσε, είναι «ΑΧΡΩΜΟ, ΑΟΣΜΟ,ΑΓΕΥΣΤΟ» και απέχει από οποιαδήποτε πολιτική θέση. Στην περίπτωση αυτή, δεν ήταν οι εκπαιδευτικοί εκείνοι οι οποίοι έδιναν «χρώμα, γεύση και μυρωδιά» με κάποιες πολιτικές θέσεις, αλλά οι μαθητές. Οι μαθητές δηλαδή, οι oποιοι εκδηλώνουν ευθαρσώς την αντίθεση τους στον φασισμό (οποιασδήποτε μορφής και χρονικής περιόδου) και αυτή ακριβώς η δήλωση έπρεπε να καταπνιγεί. Βέβαια η ίδια, υπερέβη του κανόνες που μας υπαγόρευσε την Παρασκευή (περί άοσμου, άχρωμου, άγευστου), απευθυνόμενη στους μαθητές κατά την πρωινή προσευχή του σχολείου πως «δεν θέλει αναρχάκια στο σχολείο». Πολιτικές οδηγίες «Αλα καρτ», αναλόγως του κοινού που έχει μπροστά της. Στην συνέχεια της μνημονιακης επιμόρφωσης προς το διδακτικό προσωπικό( η ίδια είναι ενεργό μέλος και στέλεχος της ΠΑΣΚΕ- το συνδικαλιστικό όργανο του ΠΑΣΟΚ στην εκπαίδευση) μας ενημέρωσε ότι δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από την αστυνομία(!), όπου ο αστυνομικός την ρωτούσε σε συγκαταβατικό τόνο(!) σχετικά με την «ομαλή» διεξαγωγή της παρέλασης (από μέρους των μαθητών) , καθησυχάζοντας μας πως δεν υπάρχει θέμα απειλής από τις δυνάμεις της τάξης. Στην ερώτηση συναδέλφου, να ξεκαθαρίσει τι εννοεί με την αναφορά του «συγκαταβατικού» τηλεφωνήματος από την αστυνομία, (αφού από μόνο του το γεγονός αφήνει αίολη την άσκηση ελέγχου πάνω από τα κεφάλια των συνοδών-καθηγητών )αναδιπλώθηκε ,λέγοντας ότι εννοούσε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της τροχαίας.
Σε μία έκλαμψη «αριστεροσύνης» τύπου «καταδικάζουμε την βία από όπου και αν προέρχεται», δήλωσε ότι «δεν θα γίνουμε σαν και αυτούς» (εννοώντας τους φασίστες). Στην ερώτησή του ιδίου συναδέλφου , αν εξισώνει τους δολοφόνους, τους μαχαιροβγάλτες και τους μπράβους της νύχτας (βλέπε χρυσή αυγή) με τα μαθητικά περιβραχιόνια, αναδιπλώθηκε πάλι, επαναδιατυπώνοντας ότι δεν μπορούν να εξισωθούν οι μαθητές με τους φασίστες (γενικά και αόριστα χωρίς να ορίζει την ειδοποιό διαφορά ) .Τέλος, μας δόθηκαν και συμβουλές επαγγελματικού προσανατολισμού, λέγοντάς μας , ότι όποιος θέλει να «κράζει» και να ασκεί πολιτική κριτική, μπορεί να παραιτηθεί και να το κάνει ως ιδιώτης.
Δυστυχώς, ο καταπληκτικός μονόλογος (με τις ουδέτερες και πυροσβεστικές παρεμβάσεις δύο συναδέλφων ) πέραν του ενός που ζητούσε εξηγήσεις για τις «οδηγίες» σωφρονισμού των μαθητών, έγινε με φόντο έναν βουβό, φοβικό, ψυχικά και πνευματικά απόντα, σύλλογο διδασκόντων .
Ελλάς, το( εκπαιδευτικό ) μεγαλείο σου
υγ: η Ιστορία, όλους αυτούς που συνεργάστηκαν και στήριξαν έμπρακτα τα μνημόνια και τις κυβερνήσεις που τα εφάρμοσαν, θα τους γράψει στις μαύρες λίστες των δοσίλογων και των προδοτών της πατρίδος μας. Όλοι αυτοί οι εθελόδουλοι, πλανώνται πλάνη οικτρά ,ότι μπορούν να καταπνίξουν τις αντιδράσεις των κομματιών της κοινωνίας που εξεγείρεται ενάντια στην αδικία και την καταπίεση, με τον ίδιο βλακώδη τρόπο που θα σταμάταγαν μία θαλασσοταραχή, βομβαρδίζοντας τα κύματα.
Ένας εκ των διδασκόντων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη