Thumbnail
9 προσλήψεις στο Δήμο Ξάνθης

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης ανακοινώνει την πρόσληψη καλλιτεχνικού μουσικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου επί ωρομισθία, συνολικού αριθμού εννέα (9) ατόμων για την κάλυψη των αναγκών του Ωδείου του Τμήματος Πολιτισμού του Κέντρου Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης που εδρεύει στην Ξάνθη και συγκεκριμένα τους εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων:

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο proson.gr

 

Κάντε like

Κάντε like

Αναρτήστε ΔΩΡΕΑΝ την αγγελία σας

 

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ την Ιούνιο: Ανακοινώθηκε επίσημα Όλη η ύλη εδώ

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!

ΝΕΟ! Εύκολη Πιστοποίηση Ιταλικών ή Ισπανικών (μόρια 2ης ξένης γλώσσας)

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panagiot).jpg
«Πάσχα» ελπίδας και ευθύνης
Το Πάσχα, πέρα από τη θεμελιώδη του σημασία για τη χριστιανική πίστη, είναι μια στιγμή βαθύτατου στοχασμού για τον άνθρωπο και την κοινωνία.
«Πάσχα» ελπίδας και ευθύνης
luxurybrands
Ανατιμήσεις ή αισχροκέρδεια; Η αλήθεια πίσω από την άνοδο των τιμών των πολυτελών μπραντ στις ΗΠΑ
Πώς οι νέοι δασμοί και η κινεζική αντεπίθεση αναδιαμορφώνουν την αγορά πολυτελών προϊόντων και τι σημαίνει αυτό για τους καταναλωτές και τους...
Ανατιμήσεις ή αισχροκέρδεια; Η αλήθεια πίσω από την άνοδο των τιμών των πολυτελών μπραντ στις ΗΠΑ
ιεπ
ΙΕΠ: Δημιουργία Αποθετηρίων Υλικού Ρομποτικής - STEM και Διαδραστικών Συστημάτων Μάθησης
Το ΙΕΠ προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να εξερευνήσουν το υλικό για να εισάγουν τους μαθητές και τις...
ΙΕΠ: Δημιουργία Αποθετηρίων Υλικού Ρομποτικής - STEM και Διαδραστικών Συστημάτων Μάθησης