Thumbnail
ΑΣΓΜΕ

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή την κατάθεση του νομοσχεδίου για τη “θεσμοθέτηση” της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής, άνοιξε ένας καυγάς μέσα σε ένα κύκλο, σαν το “Κύκλο με την Κιμωλία”, βάζοντας τα παιδιά μας στη μέση και τραβώντας τα μια από δω και μια από κει. Μόνο που, δυστυχώς, στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης δε βρέθηκε η ανάγκη τους για αναβαθμισμένο επιστημονικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο.

Η κυβέρνηση κατέθεσε μια πρόταση που με μια πρώτη ματιά φαίνεται να εκπληρώνει το πάγιο αίτημα της ΑΣΓΜΕ για 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή με μια δεύτερη ματιά όμως προσγειωνόμαστε στην πραγματικότητα των δημοσιονομικών μεγεθών που μας λιβανίζει η κυβέρνηση. Αλήθεια , τι σημαίνει σε βάθος τριετίας, για κάποια παιδιά και όχι για όλα; Αλήθεια, τι σημαίνει υποχρεωτική “προσχολική αγωγή” όταν δεν παίρνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα για ολιγομελή τμήματα, για μόνιμους παιδαγωγούς, για μόνιμο βοηθητικό προσωπικό, για αναγκαίες υποδομές για να σιτίζονται σωστά, με ευθύνη του κράτους και για τους αναγκαίους χώρους για να μπορούν να ξεκουράζονται καθώς η ανάπαυση των παιδιών είναι τόσο αναγκαία για την ανάπτυξη τους;

Επί της ουσίας, όλες τις παραπάνω ουσιαστικές πλευρές το Υπουργείο Παιδείας αφήνει να τις λύσει η “ζωή”, σε συνεννόηση  με το Υπουργείο Οικονομικών, ξεκαθαρίζοντας ότι τα δημοσιονομικά της κυβέρνησης είναι πολύ φειδωλά για τις ανάγκες των παιδιών μας!!

 Από την άλλη η ΚΕΔΕ, αφού διεκδίκησε και πήρε την ευθύνη για τη λειτουργία των παιδικών σταθμών ζητάει τώρα στην αρμοδιότητά της και τα νηπιαγωγεία!! Και όλα αυτά τη στιγμή που χιλιάδες παιδιά αποκλείονται, κάθε χρόνο, από τις δομές γιατί δεν επαρκούν. Όταν περιμένουμε, μέχρι το Σεπτέμβριο, τι θα ανακοινωθεί από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα και ποια παιδιά θα επιλέξει, μόνο για έναν χρόνο και για τον επόμενο πάλι τα ίδια. 

 

Το σκηνικό είναι στημένο, από κυβέρνηση και ΚΕΔΕ, ΚΑΙ ΛΕΙΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, οι οικογένειες που έχουμε παιδιά προσχολικής ηλικίας και αγωνιούμε για το παρόν και το μέλλον τους.

Όλοι μαζί οι γονείς  διεκδικούμε και  απαιτούμε:

  • Αποκλειστικά Δημόσιες και Δωρεάν Δομές για όλα τα παιδιά προσχολικής ηλικίας.
  • Δημιουργία νέων σύγχρονες δομών, παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων, για να καλυφτούν όλες οι ανάγκες.
  • Μόνιμο παιδαγωγικό, ειδικό παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό.
  • Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη μας. Δωρεάν και Δημόσια η φοίτηση για όλα τα παιδιά
  • Ενιαίο αναβαθμισμένο παιδαγωγικό, επιστημονικά θεμελιωμένο πρόγραμμα αγωγής και φροντίδας του παιδιού με βάση τις ανάγκες της κάθε ηλικίας, ώστε να αναπτύσσεται σωματικά, νοητικά και να κοινωνικοποιείται ομαλά το παιδί.

Φεβρουάριος 2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aimodosia
"Η δύναμη της προσφοράς": Επιτυχημένη εθελοντική αιμοδοσία στο 4ο Πειραματικό Δημοτικό Κέρκυρας
Η πρωτοβουλία ανέδειξε τη σημασία της κοινωνικής αλληλεγγύης, με τη συμμετοχή γονέων, εκπαιδευτικών και πολιτών να επιβεβαιώνει την αξία της...
"Η δύναμη της προσφοράς": Επιτυχημένη εθελοντική αιμοδοσία στο 4ο Πειραματικό Δημοτικό Κέρκυρας
troxaio
Θανατηφόρο τροχαίο στην Κρήτη: 19χρονος φοιτητής έπεσε με το αυτοκίνητό του από γέφυρα
Νεκρός 19χρονος σπουδαστής στην Κρήτη – Το όχημά του έπεσε από γέφυρα υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες
Θανατηφόρο τροχαίο στην Κρήτη: 19χρονος φοιτητής έπεσε με το αυτοκίνητό του από γέφυρα
μεταθέσεις
Εκπαιδευτικοί ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι ισχύει για ενστάσεις και αμοιβαίες μεταθέσεις, οριστικές τοποθετήσεις, βελτίωση θέσης
Ενημέρωση των αιρετών ΚΥΣΕΕΠ Σ. Λάππα και Β. Βούγια
Εκπαιδευτικοί ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι ισχύει για ενστάσεις και αμοιβαίες μεταθέσεις, οριστικές τοποθετήσεις, βελτίωση θέσης