Τη Δευτέρα 24-4-2017 συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων.
Βάσει των θέσεων του κλάδου κατέθεσα, στην αρχή της συνεδρίασης, κείμενο με το οποίο αρνήθηκα να συμμετάσχω στο πανηγυράκι της απαξίωσης του ΠΥΣΔΕ και της επικύρωσης της «φιλελεύθερης» πολιτικής των συστημικών Κυβερνήσεων.
Η διορισμένη από τη διοίκηση ως μέλος του ΠΥΣΔΕ Παπαδέλη Χρύσα απαίτησε την εκδίωξη μου από τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα την «ισότιμη μεταχείριση» απέναντι στον αιρετό της ΔΑΚΕ που ως εκείνη την ώρα δεν είχε εμφανιστεί στη συνεδρίαση. Και λέγε λέγε και λέγε λέγε ο στόχος επετεύχθη. Ο ενοχλητικός εκδιώχθηκε.
Απ΄ ότι φαίνεται τα εξαπτέρυγα της εφαρμογής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της δεύτερης, μετά την πρώτη του ΠΑΣΟΚ, αριστεροδεξιάς Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ ενοχλούνται από την παρουσία όσων αρθρώνουν τη φωνή του δικαίου και τάσσονται υπέρ των εργαζομένων και των μορφωτικών δικαιωμάτων του Λαού.
Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι όταν μετά από τρεις ώρες εμφανίστηκε ο αιρετός της ΔΑΚΕ, δεν εγέρθηκε κανένα κώλυμα για την παρουσία του στη συνεδρίαση αποδεικνύοντας ότι οι εκλεκτικές συγγένειες βασιλεύουν.
Τα αποτελέσματα της συνεδρίασης φαίνονται στο Πίνακα Γ ( κενών και πλεονασμάτων) που στέλνω συνημμένα. Πέρα από τις προφανείς συνέπειες που έχουν οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές των τελευταίων «φιλελεύθερων» Κυβερνήσεων στον αριθμό των οργανικών θέσεων το ΠΥΣΔΕ δεν αποφάσισε ούτε καν για τα αυτονόητα ( π.χ. τον συνυπολογισμό των Διευθυντικών κενών ).
Επισυνάπτω τους Πίνακας Α , όπως τους παρέλαβα από τη διοίκηση στις 24-4 ( κενά και πλεονάσματα σχολικών μονάδων ) έτσι ώστε οι Σύλλογοι Διδασκόντων να ενημερωθούν τουλάχιστον. Υπενθυμίζω ότι στις παραστάσεις διαμαρτυρίας στις 11,12/4 οι ΕΛΜΕΘ απαίτησαν οι συνεδριάσεις των ΠΥΣΔΕ να γίνουν προς το τέλος της εβδομάδας που διανύουμε αφού πρώτα προηγηθούν συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων στις όποιες θα αποφασίζονταν τα κενά και τα πλεονάσματα. Να σημειώσω επίσης ότι υπάρχουν ΔΔΕ οι οποίες πριν από την συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων, ανάρτησαν στην ιστοσελίδα τους τους Πίνακες Α δίνοντας την δυνατότητα στους συναδέλφους να υποβάλλουν παρατηρήσεις πχ. η ΔΔΕ Έβρου
Πηγή: http://dide.evr.sch.gr/index.php/2012-09-13-06-33
Επίσης επισυνάπτω Πίνακες κενών και πλεονασμάτων Ειδικής Αγωγής.
ΚΕΝΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ
ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | -2 |
ΠΕ10 | ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ | -3 |
ΠΕ18 | ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | -1 |
ΤΕ01 | ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | -3 |
ΠΕ18 | ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ- ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | -4 |
ΠΕ18 | ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ | -3 |
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΕ03 | ΠΕ04.01 | ΠΕ04.02 | ΠΕ05 | ΠΕ06 | ΠΕ07 | |
13 | 5 | 5 | 1 | 2 | 2 | 2 |
ΠΕ12.04 | ΠΕ12.05 | ΠΕ14.01 | ΠΕ14.04 | ΠΕ15 | ΠΕ16 |
|
1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 |
|
ΚΕΝΑ ΣΕ ΣΜΕΑΕ-ΕΕΕΕΚ-ΤΕΕ-ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ*
ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 14 |
ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 9 |
ΠΕ10 | ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ | 2 |
ΠΕ16 ΤΕ16 | ΜΟΥΣΙΚΗΣ | 1 |
ΠΕ18 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 1 |
ΠΕ18 | ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ-ΑΛΙΕΙΑΣ-ΓΕΩΡΓ.ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ - ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΕΚΜΕΤΑΛ-ΘΕΡΜΟΚΗΠ. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘ/ΜΙΑΣ | 1 |
ΠΕ04.01 | ΦΥΣΙΚΟΙ | 5 |
*
Από το παραπάνω σύνολο κενών, κενά σε Τμήματα Ένταξης είναι :
ΠΕ02 12 από το σύνολο των 14
ΠΕ03 6 από το σύνολο των 9
ΠΕ04.01 5 όλα τα κενά είναι σε Τμήματα Ένταξης
ΚΕΝΑ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ME ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ BRAILE
ΠΕ02 | ΠΕ03 | ΠΕ04.01 |
1 | 1 | 1 |
ΚΕΝΑ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΩΦΩΝ
ΜΕ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ
ΠΕ03 | ΠΕ04.01 |
1 | 1 |
Αρίδας Μανώλης Αιρετός ΠΥΣΔΕ Αν. Θεσσαλονίκης
( Κιν. 6974419837 ηλ.διευθ. [email protected] )
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη