Thumbnail
Εκπαιδευτικά προγράμματα

Το Εργαστήρι Δημοκρατίας είναι ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές της Στ΄ Δημοτικού, των σχολείων της Αττικής, το οποίο παρουσιάζεται στον Εκθεσιακό χώρο του Ιδρύματος (Λεωφόρος Αμαλίας 14).

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση των μαθητών με τις αρχές λειτουργίας της Δημοκρατίας και του Κοινοβουλίου, καθώς και την ανάδειξη της σημασίας του ρόλου του πολίτη στο πλαίσιο του δημοκρατικού πολιτεύματος.

Ο στόχος αυτός εξυπηρετείται μέσω της συμμετοχής των μαθητών σε ειδικά σχεδιασμένες δημιουργικές δραστηριότητες και εκπαιδευτικά παιχνίδια, που οδηγούν στην ευχάριστη και ενεργητική προσέγγιση του αντικειμένου.

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με σύντομη επίσκεψη των μαθητών στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής ή ολιγόλεπτη παρακολούθηση της συνεδρίασης από τα θεωρεία της αίθουσας.
Περίπου 2.500 μαθητές παρακολουθούν κάθε χρόνο το Εργαστήρι Δημοκρατίας.

Για συμμετοχή στο Εργαστήρι Δημοκρατίας τηλεφωνήστε στον αριθμό 210 3692106.

Σημειώνεται ότι, λόγω του συμμετοχικού χαρακτήρα του προγράμματος, σε κάθε παρουσίαση μπορούν να λάβουν μέρος μέχρι 25 μαθητές.
εργαστήρι δημοκρατίας

Εργαστήρι Δημοκρατίας (video παρουσίασης)

 

Πάμε στο Εργαστήρι Δημοκρατίας;

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mikrodidaskalia ekpaideusi ekpaideutwn enilikwn
Ωνάσεια Σχολεία: Τα 7 κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτικών
Πώς θα επιλεγούν  οι εκπαιδευτικοί στα Ωνάσεια σχολεία και τι ισχύει για προσλήψεις Ψυχολόγων, Κοινωνικών Λειτουργών, Σχολικών Νοσηλευτών και...
Ωνάσεια Σχολεία: Τα 7 κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτικών