Thumbnail
ΕΝΕΛΕΑ

     Εκφράζουμε γι άλλη μία φορά τους τελευταίους μήνες, τη δυσαρέσκεια μας καθώς, σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών κατατέθηκε τροπολογία για τους αναπληρωτές αιφνιδιαστικά, χωρίς προηγουμένως να πραγματοποιηθεί δημόσια διαβούλευση ή διάλογος με τους επιστημονικούς ή συνδικαλιστικούς φορείς των εκπαιδευτικών και μάλιστα παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις κορυφαίων στελεχών του υπουργείου, ακόμα και του ίδιου του υπουργού. Εξυπακούεται ότι αυτές οι πρακτικές θυμίζουν άλλες εποχές όπου επικρατούσε η λογική της επιβολής και όχι της δημοκρατίας.

     Η τροπολογία κατατέθηκε αιφνιδιαστικά και αδικαιολόγητα οπισθοδρομώντας γι άλλη μία φορά σε παλαιότερες διατάξεις και λογικές.

     Η όποια εμπλοκή του ΑΣΕΠ στις προσλήψεις αναπληρωτών εξακολουθεί και φέτος να είναι επιφανειακή και όχι ουσιαστική. Το ΑΣΕΠ γι άλλη μία χρονιά τίθεται σε ρόλο γραμματέα όπου το μόνο το οποίο θα κάνει είναι να συντάσσει τους πίνακες να ελέγχει τις ενστάσεις και να τους κυρώνει, ενώ δεν έχει καμία συμμετοχή στα λειτουργικά κενά και στις προσλήψεις.

     Γίνεται γι άλλη μία φορά μία προσπάθεια ισοπέδωσης των προσλήψεων γενικής και ειδικής όσο και αν φαίνεται ότι όλη η τροπολογία αφορά στις προσλήψεις ΕΑΕ, με εξαίρεση την αρχή της που μιλά απλά για αναπληρωτές και όχι για αναπληρωτές ειδικής αγωγής.

     Στηρίζεται σε αποφάσεις του ΣτΕ που η μεν μία (527/2015) δεν αφορά σε προσλήψεις αναπληρωτών η δε δεύτερη αφορά στη νομιμοποίηση (4303/15) του μεταβατικού συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών!

     Ευνοεί σαφώς τους κατόχους μεταπτυχιακών αν και πριν λίγες μέρες λέγονταν τα αντίθετα. Ενισχύει έτσι τη «βιομηχανία μεταπτυχιακών» που μέχρι πριν λίγο καιρό καυτηρίαζε. Φυσικά δεν παραλείπει τα σεμινάρια τα οποία επανέρχονται δυναμικά. Εν ολίγοις και σε καιρό κρίσης στέλνει τους αναπληρωτές στο κυνήγι τίτλων με οδηγό την ελπίδα.

     Αλήθεια, υπάρχει κάποια αρμόδια επιτροπή που έχει επεξεργαστεί την τροπολογία αυτή, όπως άλλωστε και την προηγούμενη, και οι οποίες, τροπολογίες, έχουν συγκεντρώσει την αντίθεση όλων των εκπαιδευτικών φορέων; Αν υπάρχει γιατί δεν έχει αναρτηθεί η σχετική απόφαση στη Διαύγεια; Αν πάλι δεν υπάρχει, ποιος εισηγήθηκε στον υπουργό αλλαγές τέτοιας έκτασης και σοβαρότητας χωρίς κανένα διάλογο, καμία διαβούλευση και χρόνο επεξεργασίας θέσεων και προτάσεων; Ποιος/ποιοί άραγε έχει/έχουν αυτοανακηρυχτεί σε σχολικούς συμβούλους ειδικοτήτων, σχολικούς συμβούλους ΕΑΕ, άριστους γνώστες/εμπειρογνώμονες/ αυθεντίες τόσο για την πρωτοβάθμια όσο και για τη δευτεροβάθμια ΕΑΕ, για ζητήματα του διδακτικού, του ειδικού και του βοηθητικού προσωπικού; Και όλα αυτά βρίσκονται να υιοθετούνται από αυτούς που διατυμπάνιζαν την ηθική τους υπεροχή!

    Ζητάμε, την άμεση απόσυρση της τροπολογίας και την έναρξη διαβούλευσης με όλους τους φορείς.

    Επειδή πάντοτε τεκμηριώνουμε τις απόψεις μας, προχωρούμε στην παρακάτω ανάλυση της αιτιολογικής έκθεσης. Όσο για προτάσεις, εμμένουμε στη λογική της μοριοδότησης όπως αυτή ισχύει σήμερα, με μοναδική πρόταξη αυτή των βασικών πτυχίων ειδικής αγωγής όπου υπάρχουν.

Ανάλυση Αιτιολογικής έκθεσης:

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΠΡΩΤΗ:

   Με την παράγραφο 1 θεσπίζεται μία προσωρινή ρύθμιση που αφορά τη διαδικασία πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), για τα σχολικά έτη 2017–2018 και 2018-2019, η οποία είναι σύμφωνη με τη σχετική νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας (απόφαση Ολομέλειας 527/2015 και απόφαση Γ΄ Τμήματος 4303/2015 με επταμ. σύνθεση).

ΣΧΟΛΙΑ: «Προσωρινή ρύθμιση» γιατί;  αυτό που υπήρχε δεν έκανε; Και το ερώτημα είναι γιατί μια προσωρινή ρύθμιση, ξαναορίζεται στην αιτιολογική έκθεση ως προσωρινή ρύθμιση και τι προσωρινό έχει κάτι που ισχύει από το 2016-2019; Και πού ακριβώς χρειαζόταν να συμφωνεί με τη «νομολογία» όταν για την ειδική αγωγή αφενός δεν έχει γίνει ποτέ ΑΣΕΠ αφετέρου η 527/2015 αφορά μόνιμους διορισμούς και όχι αναπληρωτές? Όσο για την 4303/2015 παραθέτουμε την ανακοίνωση του δικηγορικού γραφείου(http://koliris.gr/portal/?p=11234):

«Συνταγματικό Το Ισχύον Σύστημα Πρόσληψης Αναπληρωτών Και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών

      Το ΣτΕ με την με αριθμό 4303/2015 απόφασή του έκρινε αμετάκλητα ότι το μεταβατικό στάδιο του άρθρου 9 Ν. 3848/2010 είναι Συνταγματικό.

Το δικαστήριο έκανε δεκτούς τους νομικούς ισχυρισμούς του γραφείου μας και απέρριψε τους αντίστοιχους των αιτούντων. Ειδικότερα η παρέμβαση υπέρ της διατήρησης ισχύος της εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών που άσκησε το γραφείο μας έγινε δεκτή και η συναφής αίτηση ακυρώσεως που είχε ασκηθεί από ομάδα εκπαιδευτικών απερρίφθη.

    Το ΣτΕ δέχθηκε μεταξύ άλλων ότι η απόφαση 527/2015 Του ΣτΕ δεν αφορά στους αναπληρωτές αλλά μόνο στους μόνιμους διορισμούς, ως επανειλλημένως και με υπευθυνότητα έχει υποστηρίξει το γραφείο μας. Συνεπώς το υπάρχον σύστημα και οι πίνακες αναπληρωτών ισχύουν ως έχουν για φέτος και για του χρόνου. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά κάθε αντίθετη πληροφορία η οποία ελέγχεται ως ανακριβής και κινούμενη εκ του πονηρού.

Η απόφαση είναι ακόμα ακαθαρόγραφη. Όταν καθαρογραφεί θα αναρτηθεί και στον ιστοτόπο μας. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη, τους εκατοντάδες εντολείς μας.

Δρ. Ηλίας Κολλύρης »

Επιπρόσθετα ας δει κάποιος και το κείμενο που υπογράφεται από τον αρμόδιο δικηγόρο και είναι αναρτημένο στο:  http://e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/17638-2016-02-24-07-48-27  και θα βγάλει τα συμπεράσματά του.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΔΕΥΤΕΡΗ:

    Η προτεινόμενη ρύθμιση καθίσταται αναγκαία ενόψει: α) Των ισχυόντων και για τα σχολικά έτη 2017–2018 και 2018-2019 περιορισμών διορισμών/προσλήψεων προσωπικού στο δημόσιο τομέα, οι οποίοι υπαγορεύονται και κατά την περίοδο αυτή από εξαιρετικά σοβαρούς και επιτακτικούς δημοσιονομικούς λόγους. β) Του απολύτως επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος να στελεχωθούν και να λειτουργήσουν ομαλά και απρόσκοπτα οι σχολικές μονάδες, με την έναρξη του σχολικού έτους και χωρίς καμία καθυστέρηση. Τονίζεται ότι για τη στελέχωση των σχολικών μονάδων και την έγκαιρη κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης, τα διαθέσιμα χρονικά περιθώρια είναι εξαιρετικά στενά, διότι οι διαδικασίες πρέπει να ολοκληρώνονται, κατά το δυνατόν, πριν την έναρξη των μαθημάτων. γ) Της αναγκαίας προσαρμογής/διασύνδεσης των πληροφοριακών συστημάτων, ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ιδιαιτερότητες της ειδικής διαδικασίας ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων και των τυχόν ενστάσεων των υποψήφιων για πρόσληψη.  

ΣΧΟΛΙΑ:  Εδώ έχουμε ομολογία της κοροϊδίας περί μόνιμων διορισμών! Πριν από λίγες μέρες ο υπουργός είπε ότι δεν θέλει να πει νούμερα ενώ άλλοι υπουργοί βεβαίωναν (π.χ. κ.Βερναρδάκης) για χιλιάδες διορισμών και μάλιστα ότι εντός ολίγων ημερών θα βγει η προκήρυξη! Δεν εξηγεί βέβαια με ποιόν τρόπο γίνονται μόνιμοι διορισμοί στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Το β) δεν μας λέει τίποτε αφού είναι αυτονόητα όλα αυτά και ισχύουν από καταβολής ελληνικού κράτους. Το γ) είναι εξαιρετικής σύλληψης και καλό θα ήταν να μας πει κάποιος πώς εμπλέκεται το ηλεκτρονικό σύστημα με όλα αυτά! Τέλος να υπενθυμίσουμε τη φετινή άσχημη κατάσταση:

Ο ΑΣΕΠ κατά το τρέχον έτος δήλωσε αδυναμία να κάνει σωστά και έγκαιρα τον έλεγχο και των δικαιολογητικών και των ενστάσεων (γι αυτό και ΕΕΠ-ΕΒΠ πρώτη φορά Νοέμβριο μήνα δεν είχαν προσληφθεί)  γι αυτό και στην 2η παράγραφο του ν. 4395/2016 έλεγε πως οι προσλήψεις θα γίνουν πριν τον έλεγχο των ενστάσεων (παγκόσμια πρωτοτυπία)! Άρα όλα αυτά τα ωραία και εκθεσιακά που γράφει η αιτιολογική είναι άνευ σημασίας.

 

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΡΙΤΗ:

    Η αναγκαιότητα θέσπισης της προτεινόμενης προσωρινής ρύθμισης ενισχύεται και από το γεγονός ότι οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, βάσει των πάγιων ισχυουσών διατάξεων. 

 

ΣΧΟΛΙΑ: Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως! Και μάλιστα ένα βήμα παρακάτω. Ενώ δηλαδή στην παράγραφο 2 στο α) άφηνε ένα μικρό παραθυράκι απλά υπάρχουν περιορισμοί κλπ εδώ αποκλείει πλέον («καθιστούν αδύνατο» λέει επί λέξει) τους μόνιμους διορισμούς. Αλλά αν μας ψηφίσετε γι άλλη μία τετραετία τότε βλέπουμε, ίσως να υπονοεί!

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΕΤΑΡΤΗ:

 

  Επισημαίνεται ότι τόσο η έκδοση της προκήρυξης όσο και η κατάρτιση των προσωρινών και οριστικών πινάκων αναπληρωτών για τα ανωτέρω σχολικά έτη υπάγονται στην έγκριση του ΑΣΕΠ και θα λάβουν χώρα υπό την εποπτεία του και σύμφωνα με τις εν γένει οδηγίες του, όπως συνέβη και κατά την αντίστοιχη διαδικασία του τρέχοντος σχολικού έτους 2016-2017. Με τον τρόπο αυτό, η διαδικασία πρόσληψης των αναπληρωτών υπάγεται πλήρως στις αρχές αντικειμενικότητας και αξιοκρατίας που διέπουν τη λειτουργία του ΑΣΕΠ, στο οποίο ανατίθεται η αρμοδιότητα για τον έλεγχο νομιμότητας των πινάκων καθώς και η αρμοδιότητα εξέτασης των ενστάσεων κατά των προσωρινών πινάκων και της κατάρτισης των τελικών πινάκων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ.

ΣΧΟΛΙΑΕδώ δεν μας λέει την ουσία όμως! Και θα τα λύσουμε από ότι φαίνεται αλλού αυτά και την ευθύνη τυχόν κατάρρευσης του συστήματος προσλήψεων αναπληρωτών δεν θα την έχουμε εμείς. Ο ΑΣΕΠ πρέπει να έχει τον έλεγχο των κενών και των προσλήψεων και όχι απλά της σύνταξης των πινάκων των ενστάσεων και της κύρωσής τους. Οφείλουν οι κύριοι αρμόδιοι να στέλνουν τα λειτουργικά κενά στον ΑΣΕΠ, ο οποίος θα ελέγχει αν αυτά έχουν δοθεί σωστά τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά και θα προβαίνει στην προκήρυξη με βάσει την οποία θα καλούνται να υποβάλλουν αιτήσεις οι υποψήφιοι αναπληρωτές. Και επειδή στη Δ/νση ΕΑΕ αρέσκονται να επικαλούνται τονν.3848/2010 (βλ. τι πήγε να γίνει και πέρσι ίδια εποχή) υπενθυμίζουμε ότι ο νόμος αυτός στο άρθρο 7 παρ.4 και 5 προβλέπει ότι:

«4. Εντός του πρώτου διμήνου κάθε έτους και οπωσδήποτε πριν τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών καθορίζεται, με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ο αριθμός των τμημάτων, τάξεων, κατευθύνσεων ή άλλων ενοτήτων που θα λειτουργήσουν το επόμενο σχολικό έτος σε κάθε σχολική μονάδα της οικείας βαθμίδας. Η απόφαση αυτή μπορεί να τροποποιείται μόνο για εξαιρετικούς λόγους με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους.

5. Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία των παραγράφων 2 και 3.»

    Αλήθεια τηρούνται αυτά; Αν ναι, τότε υπάρχει άπλετος χρόνος για να δοθούν έγκαιρα τα λειτουργικά κενά στον ΑΣΕΠ ώστε να προβεί στην έκδοση προκήρυξης, αν όχι επίσης υπάρχει άπλετος χρόνος για να γίνουν τα δέοντα. Μήπως να υποβάλλουμε αίτηση και να ζητήσουμε τα στοιχεία αυτά;

Το μείζον για την αξιοπιστία και την τήρηση της νομιμότητας δεν είναι αν ο ΑΣΕΠ θα έχει την εποπτεία της κατάρτισης των πινάκων και την εκδίκαση των ενστάσεων όπως την ερμηνεύει η Δ/νση ΕΑΕ και φυσικά και η πολιτική ηγεσία που υπογράφει. Το ζήτημα είναι αν ο τρόπος δήλωσης και ελέγχου των κενών (από το σχολείο, την διεύθυνση, την περιφέρεια, την διεύθυνση προσωπικού του υπουργείου) θα παραμείνει ο ίδιος και σε αυτή την διαδικασία που είναι η ουσία, ο ΑΣΕΠ δεν έχει κανένα λόγο. Άρα τι θα ελέγχει o AΣΕΠ;  αν προσληφθεί κανένας χωρίς προϋποθέσεις κάτι που έτσι και αλλιώς είναι ανύπαρκτο έως σπάνιο; 

 

 

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΠΕΜΠΤΗ:

  Με την παράγραφο 2 αντικαθίσταται το άρθρο 22 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199) που αφορά στην πρόσληψη αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, για λόγους ασφάλειας δικαίου και ειδικότερα προς εναρμόνιση με τις νεώτερες διατάξεις της περιπτ. α΄ της παρ. 2 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) καθώς και των άρθρων 16 και 21 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199)  όπως αντικαταστάθηκαν με το  άρθρο 48 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159). Συγκεκριμένα, στις ανωτέρω διατάξεις προβλέπεται ότι τα ισχύοντα στη γενική εκπαίδευση για τις προσλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ισχύουν και για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ενώ παρέχεται εξουσιοδότηση στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων να καθορίσει, με απόφασή του που εκδίδεται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου, επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή.

ΣΧΟΛΙΑ: Ποιοί είναι οι “λόγοι ασφάλειας”; Αλήθεια όταν προβάλλαμε τεκμηριωμένα λόγους ασφαλείας τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών με εεα, στον Δ/ντή ΕΑΕ αλλά και αλλού, από τη διάταξη που η Δ/νση ΕΑΕ εισηγήθηκε στον ν.4415/16 και σύμφωνα με την οποία δόθηκε η δυνατότητα τοποθέτησης εκπαιδευτικών χωρίς τα προσόντα ΕΑΕ στις δομές της ειδικής εκπαίδευσης γιατί κατά τους αρμοδίους δεν συνέτρεχαν λόγοι ασφάλειας;

Ποιοί είναι οι «λόγοι δικαίου»; Γιατί δεν το αναλύει ο συγγραφέας; Όπως προαναφέραμε οι αποφάσεις του ΣτΕ δεν τεκμηριώνουν τίποτε από αυτά που ισχυρίζονται αφού η μεν πρώτη αφορά μόνιμους διορισμούς, η δε δεύτερη αφορά τη νομιμοποίηση της μεταβατικής περιόδου πρόσληψης αναπληρωτών δηλαδή το αντίθετο από ότι προσπαθεί να εννοήσει εδώ!

    Όσον αφορά την έκφραση «και εναρμόνισης με νεώτερες διατάξεις»  εδώ μιλάει γι αυτές του ν.4415/2016 που έβαζε στην ειδική αγωγή τους πάντες με ή χωρίς προσόντα ΕΑΕ και που καταδίκασαν άπαντες. Κι  έρχεται αυτή η τροπολογία η οποία κάνει χρήση της παρ. 2α του 4186/2013 και βάσει της οποίας εκδόθηκαν οι υπουργικές αποφάσεις 127947/Γ6 (ΦΕΚ 2311/28-8-2014) και 128005/Δ2 (ΦΕΚ 2217/13-8-2014) και οι οποίες καθόριζαν τα κριτήρια κατάταξης στον πίνακα αναπληρωτών και πρόσληψής τους, να ανατρέψει τα πάντα.

Αντικαθιστούν, δεν τροποποιούν το άρθρο 22 του 3699/2008 καθώς και την τροποποίησή του με το άρθρο 11 παρ. 2 του 4229/2014, με αποτέλεσμα η παράγραφος 2 με πολλές περιπτώσεις να συμπαρασύρεται όλη και να καταργούνται διατάξεις οι οποίες ρύθμιζαν σοβαρά θέματα μερικά από τα οποία είχαν γίνει αντικείμενο προσφυγών στη δικαιοσύνη όπως για παράδειγμα στην φράση  «σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων» προστίθετο η φράση «κατά περιοχή προτίμησης».

    Ο κύριος καθώς και ο επικουρικός πίνακας θα προσδιοριστούν με υπουργική απόφαση προφανώς χωρίς επίσης κανένα διάλογο ή δημόσια διαβούλευση, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών της ειδικής αγωγής. Τι να σχολιάσει κανείς ...

    Καταργούν τις υπουργικές αποφάσεις με τις οποίες είχαν προσδιοριστεί τα κριτήρια μετά από μεγάλη προσοχή και διαβούλευση και είχε βγει π.χ. από την ένταξη στους πίνακες ΕΑΕ ως προσόν το να είναι κάποιος γονέας παιδιού  με αναπηρία 67% και άνω και αντ’ αυτού μοριοδοτούνταν στα κοινωνικά κριτήρια αρκετά  η αναπηρία με 67% και 80% και άνοιγε η πόρτα για την ένταξη στην γενική εκπαίδευση με ένα ποσοστό 5% των ΑμεΑ (στο σχέδιο νόμου της ειδικής αγωγής είχε ρητά προβλεφθεί).

     Προσθέτουμε σε όλα αυτά ότι κατά την εκτίμησή μας υπάρχει μία επιχείρηση ανατροπής της νόμιμης σειράς ειδικά σε ότι αφορά τους ΠΕ61/60, ΠΕ71/70.

     Ο νυν Δ/ντής ΕΑΕ φαίνεται να δυσκολεύεται να αντιληφθεί, για τους λόγους που εκείνος γνωρίζει, ποιά η διαφορά ενός βασικού πτυχίου από ένα μεταπτυχιακό, κάτι που θα έχει συνέχεια από ότι φαίνεται. Η παλιά τακτική του «διαίρει και βασίλευε» δεν θα έχει εφαρμογή εδώ αφού όπως προκύπτει από τις διασυλλογικές συναντήσεις, όλοι έχουν αντιληφθεί και απορρίψει τέτοιες τακτικές.

Λείπουν από όλες αυτές τις αποσπασματικές διατάξεις, τις οποίες βλέπουμε έκπληκτοι τους τελευταίους μήνες, βασικά συστατικά όπως η διδακτική, παιδαγωγική και υποστηρικτική στόχευση και ανάγκη κ.α. Είναι περισσότερο από εμφανές ότι υπάρχει μία σύγχυση ρόλων όταν, για θέματα παιδαγωγικής φύσεως ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης εμφανίζονται να εισηγούνται/αποφασίζουν και μάλιστα κατά τη λαϊκή ρήση ως «βασιλικότεροι του βασιλέως», άνθρωποι που είτε έχουν καθαρά διοικητικό ρόλο, είτε απλώς βρίσκονται σε πλάνη μη γνωρίζοντας πώς είναι μία τάξη με μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ακόμα περισσότερο πώς είναι ένα εργαστήριο στην ειδική επαγγελματική εκπαίδευση.

Είναι ή όχι επικίνδυνο να γνωμοδοτούν ή/και να εισηγούνται για πράγματα τα οποία απλά δεν γνωρίζουν; Γιατί δεν ενεργοποιείται/ούνται τα συγκεκριμένο/α θεσμικό/ά όργανο/α που έχει προβλέψει ο νομοθέτης από το έτος 1985 στο άρθρο 22 του ν.1566 προκειμένου για την ορθή διαχείριση τέτοιων θεμάτων; Είναι αποδεκτό θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ, αλλά και των σχολικών συμβούλων ειδικοτήτων, θέματα του ΕΕΠ και του ΕΒΠ, θέματα για τα οποία οι ειδικότητες του διδακτικού προσωπικού είναι αρμόδιες και γνωρίζουν καλά, να γίνονται αντικείμενα χειρισμών από διάφορους ισοπεδωτικά έως και απαξιωτικά; Μήπως αναδύεται πλέον ζήτημα που πρέπει να απασχολήσει την πολιτική ηγεσία για την νυν διοίκηση της Δ/νσης ΕΑΕ;   

     Από μεριάς μας καλούμε τα μέλη μας σε εγρήγορση καθώς από ότι φαίνεται δεν υπάρχει άλλος δρόμος πέρα από τις κινητοποιήσεις, την ενημέρωση της κοινής γνώμης και τελικά η δικαστική οδός.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα