Thumbnail
ΟΙΕΛΕ

ΟΙΕΛΕ

ΒΑΝΑΥΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΔ. ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΞΑΝΘΗΣ – ΜΗΝΥΕΙ ΤΟΝ ΓΓ.ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΤΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΕ ΞΑΝΘΗΣ Γ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ    


Ωμή και κυνική ενέργεια εκφοβισμού και τρομοκράτησης των αρμόδιων οργάνων της πολιτείας εκ μέρους της ιδιοκτησίας του ιδιωτικού μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης. Μηνύουν το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας Γ. Παντή και τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης Γ. Παπαθανασίου, επειδή ζητούν το αυτονόητο. Τον πειθαρχικό έλεγχο του σχολείου, καθώς επιμένει στην παράνομη εκδίωξη του εκπαιδευτικού Χότσικα Νιχάτ, παρά το γεγονός ότι η απόλυσή του κηρύχθηκε άκυρη από αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο του Υπουργείου Παιδείας!

Αφορμή για την πρωτοφανή ενέργεια του σχολείου το έγγραφο-καταπέλτης του Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας που εξεδόθη την 28/4. Στο έγγραφο αυτό αναλύονται τα σημεία της νομοθεσίας όπου αναφέρεται ρητά πως η απόλυση ιδιωτικού εκπαιδευτικού είναι νόμιμη μόνο εάν λάβει χώρα με πράξη του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης και ότι οποιαδήποτε άλλη μορφή απόλυσης είναι παράνομη και επιφέρει πειθαρχικές κυρώσεις. Θυμίζουμε ότι η ιδιοκτησία του Ιδιωτικού Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης κατήγγειλε παρανόμως τη σύμβασή του τον Οκτώβριο του 2016 με το αιτιολογικό των ιδεολογικών και θρησκευτικών φρονημάτων (!) του συναδέλφου μας, επαναφέροντας έτσι πρακτικές εκπαιδευτικού Μεσαίωνα που η χώρα είχε να δει από την περίοδο της Χούντας! Όπως ήταν φυσικό, το Δεκέμβριο του 2016 το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο απέρριψε την καταγγελία και ζητήθηκε η άμεση επιστροφή του εκπαιδευτικού στην τάξη. Ωστόσο η Οδύσσεια του Νιχάτ δεν έχει ολοκληρωθεί με τον εκπαιδευτικό να είναι μάλιστα 9 μήνες απλήρωτος, λόγος για τον οποίο συνέρχεται σήμερα τριμερής επιτροπή στην Επιθεώρηση Εργασίας Ξάνθης.

Η πράξη αυτή του σχολείου ξεπερνά τα όρια μιας απλής νομικής διαμάχης ανάμεσα σε έναν φορέα και την επίσημη πολιτεία. Λαμβάνει χαρακτηριστικά ακραίας σύγκρουσης με ένα ιδιωτικό σχολείο να δοκιμάζει τις αντοχές του Κράτους, όχι μόνο μη συμμορφούμενο με επίσημη απόφασή του, αλλά επιπλέον διώκοντας νομικά τους εκπροσώπους της πολιτείας που επιχειρούν να εφαρμόσουν τη νομιμότητα! Η τακτική του σχολείου ενέχει οσμή παρέμβασης από παραθεσμικούς πολιτικο επιχειρηματικούς κύκλους που επιδιώκουν την επαναφορά καθεστώτος ασυδοσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση και δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν ακόμη και μια τέτοια εξαιρετικά ευαίσθητη υπόθεση για να επιτύχουν το στόχο τους.

Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε χθες επιστολή (δείτε παρακάτω) προς τον Υπουργό Παιδείας ζητώντας να τηρηθούν αυστηρά οι αποφάσεις της πολιτείας και να δοθεί ένα σκληρό μάθημα σε όσους αμφισβητούν νόμους και θεσμούς παραβιάζοντας ανθρώπινα και εργασιακά δικαιώματα κατοχυρωμένα από διεθνείς συνθήκες. Θα δώσουμε τη μάχη μέχρι την οριστική δικαίωση του Νιχάτ που θα είναι δικαίωση για ολόκληρο τον κλάδο μας.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
(Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.)
Αρθ. Ιδρ. Απόφασης Πρωτοδ. Αθηνών 20376/58
Χαλκοκονδύλη 13, 104-32, Αθήνα
Τηλ: 5238148, 5230819
Fax: 5230819
e-mail: [email protected],
[email protected]
 site:          www.oiele.gr
___________________________________________________________________

Αθήνα, 13/6/2017
                                Αριθμ. Πρωτ:43719

 

 

ΠΡΟΣ
Τον  Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου

 


Κύριε Υπουργέ,

Η πρωτοφανής ενέργεια της ιδιοκτησίας του Ιδιωτικού Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης να μηνύσει τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Γ. Παντή και τον Διευθυντή ΔΕ Ξάνθης κ. Γ. Παπαθανασίου, επειδή απαιτήθηκε η εφαρμογή των αποφάσεων του Υπουργείου Παιδείας και ο πειθαρχικός έλεγχος όσων τις παραβιάζουν αποτελεί πρωτοφανή πρόκληση για τους θεσμούς. Αφορμή της πράξης του σχολείου ήταν το έγγραφο παροχής οδηγιών του κ. Γ.Γ. για την υπόθεση του εκπαιδευτικού Χότσικα Νιχάτ.

Οι εκπρόσωποι του Ιδιωτικού Μειονοτικού Σχολείου προφανώς θεωρούν πως δρουν σε ένα δικό τους παράλληλο εργασιακό και εκπαιδευτικό Σύμπαν, όπου μπορούν να επιβάλλονται ποινές απόλυσης σε όσους εκπαιδευτικούς τολμούν να έχουν «λανθασμένες» πολιτικές, ή θρησκευτικές αντιλήψεις και όπου οι αποφάσεις της πολιτείας είναι ανίσχυρες. Φοβούμαστε ότι το θράσος αυτό αντλείται και από την ιδιότυπη «συμμαχία» της ιδιοκτησίας  με συγκεκριμένους πολιτικούς και επιχειρηματικούς κύκλους που ονειρεύονται επαναφορά καθεστώτος συνταγματικής ανομίας και ασυδοσίας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Θεωρούμε ότι η ωμή πρόκληση του εν λόγω εκπαιδευτηρίου απέναντι στην πολιτεία και τα αρμόδια όργανά της δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη. Οι αποφάσεις της πολιτείας (η απόφαση του ΚΥΣΔΕ το Δεκέμβριο του 2016 και η εντολή του Γ.Γ. του Υπ. Παιδείας για τον πειθαρχικό έλεγχο της ιδιοκτησίας του σχολείου που αγνοεί προκλητικά την απόφαση) πρέπει να εφαρμοστούν άμεσα και αυστηρά. Μόνον έτσι θα δοθεί σαφές μήνυμα σε όλο το χώρο της εκπαίδευσης ότι πρακτικές απείθειας και αυταρχισμού δεν χωρούν στο χώρο της Παιδείας και ότι η ελληνική πολιτεία είναι ευνομούμενη.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                    α.α.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                     ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ
                              ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ