Thumbnail
«Παραμένουν θολές οι προθέσεις του Υπουργείου για το μέλλον της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης»

Ερώτηση, εκ νέου,  προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου,  για την εκκλησιαστική εκπαίδευση, κατέθεσαν στη Βουλή οι Βουλευτές της ΝΔ Ν. Κεραμέως και Γ. Ανδριανός.

Οι Βουλευτές τονίζουν ότι το υπουργείο δεν έχει αποσαφηνίσει ακόμα τις προθέσεις του για την εκκλησιαστική εκπαίδευση, ενώ στον νέο Κανονισμό της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος «Περί Εφημερίων και Διακόνων» προβλέπονται αυξημένα μορφωτικά προσόντα για Ορθοδόξους κληρικούς.

Επιπλέον, σημειώνουν οι Βουλευτές της ΝΔ, το γεγονός ότι, σχεδόν πέντε μήνες μετά, η προηγούμενη ερώτησή μας παραμένει αναπάντητη, προκαλεί εύλογα ερωτηματικά γύρω από την ύπαρξη οποιουδήποτε εκ μέρους του Υπουργείου σχετικού σχεδιασμού.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου

Θέμα: «Παραμένουν θολές οι προθέσεις του Υπουργείου για το μέλλον της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης»

Αθήνα, 3 Σεπτεμβρίου 2018

Κύριε Υπουργέ,

Στο άρθρο 6 περιπτ. α) και β) του Κανονισμού 305/2018 της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος «Περί Εφημερίων και Διακόνων», όπως αυτός δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 153 Α’/22.8.2018, προβλέπονται αυξημένα μορφωτικά προσόντα για τους Ορθοδόξους κληρικούς, οι οποίοι θα διορίζονται ως Εφημέριοι σε ενορίες των αστικών κέντρων.
Εν τω μεταξύ, και ενώ είναι πρόδηλη η ανάγκη αναβάθμισης της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δεν έχει ακόμη προβεί σε γνωστοποίηση του νέου χάρτη εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, καίτοι ήδη από το 2015 έχει ανακοινώσει αλλαγές στην εκπαίδευση των κληρικών.
Η, δε, υπ’ αριθμ. 5247/19-4-2018 ερώτησή μας επί των προθέσεων του Υπουργείου για την εκκλησιαστική εκπαίδευση, σχεδόν πέντε μήνες μετά, παραμένει αναπάντητη, προκαλώντας εύλογα ερωτηματικά γύρω από την ύπαρξη οποιουδήποτε εκ μέρους σας σχετικού σχεδιασμού.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:
1. Ποια άμεσα μέτρα σκοπεύετε να λάβετε, ώστε να υποστηριχθεί και να αναβαθμισθεί η Εκκλησιαστική Εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της;
2. Πότε και πού θα λειτουργήσουν τα Κέντρα Ιερατικής Μαθητείας (Κ.Ι.Μ.), τα οποία αναφέρονται στον ως άνω Κανονισμό 305/2018 και τα οποία θα παρέχουν διετή μεταλυκειακή εκπαίδευση;

Οι ερωτώντες βουλευτές
Νίκη Κ. Κεραμέως, Επικρατείας
Γιάννης Ανδριανός, Αργολίδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελ
Πανελλαδικές εξετάσεις: Ανάλυση δυσκολίας θεμάτων και ποσοστά αριστούχων

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2024 χαρακτηρίστηκαν από έντονες διακυμάνσεις στη δυσκολία των θεμάτων και στις επιδόσεις των υποψηφίων, με ορισμένα...

Πανελλαδικές εξετάσεις: Ανάλυση δυσκολίας θεμάτων και ποσοστά αριστούχων
foititikes esties thessalonikis
«Φοιτητικές εστίες σε κατάρρευση: Ζώντας στην εγκατάλειψη της δημόσιας φροντίδας»
Η πρόσφατη κατάρρευση ψευδοροφής στη φοιτητική εστία του Πανεπιστημίου Πατρών ή η πτώση του ασανσέρ στη φοιτητική εστία του ΑΠΘ ήρθαν να υπενθυμίσουν...
«Φοιτητικές εστίες σε κατάρρευση: Ζώντας στην εγκατάλειψη της δημόσιας φροντίδας»
kathigitis
Οικονομική αποτίμηση του έργου των εκπαιδευτικών: Επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο και στην οικονομική ανάπτυξη
Η μισθολογική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών δεν είναι απλώς μια διεκδίκηση του κλάδου, αλλά μια αναγκαία πολιτική επιλογή για ένα καλύτερο μέλλον.
Οικονομική αποτίμηση του έργου των εκπαιδευτικών: Επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο και στην οικονομική ανάπτυξη