Thumbnail
«Μα άμα τον ρωτήσεις τον κανόνα ξέρει να στον πει, τότε γιατί κάνει ορθογραφικά λάθη; Είναι που απλά δεν τον νοιάζει;»

Μια συχνή μαρτυρία-απορία γονιών και εκπαιδευτικών για παιδιά που έχουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /δυσλεξία/ανωριμότητα.

Τι θα γινόταν όμως αν γνωρίζαμε τον κανόνα «Όλα τα ρήματα που τελειώνουν σε /ο/ γράφονται με -ω» αλλά δεν ξέραμε να ξεχωρίσουμε αν η λέξη που μας υπαγορεύουν, αντιγράφουμε, σκεφτόμαστε και γράφουμε είναι ρήμα; Τότε σίγουρα η γνώση του κανόνα δεν θα μας βοηθούσε.

Η απλή γνώση των κανόνων δεν βοηθάει τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να κατακτήσουν την ορθογραφία. Όσες φορές και να επαναλάβουν τον κανόνα παραμένει για αυτά ένας επιφανειακός τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος της Δυσορθογραφίας η οποία εξακολουθεί να αποτελεί ένα δυσεπίλητο αίνιγμα.
Ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία χρειάζεται έναν διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας της ορθογραφίας πχ. Εικονογραφική Μέθοδος αφού ο παραδοσιακός τρόπος κρίνεται ανεπαρκής.

Άσπα Μητρακάκη, Ειδική Παιδαγωγός – Κοινωνική Ανθρωπολόγος

Πηγή: dyslexiaathome.blogspot.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γιατί στη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιούν τη φράση «με λες» αντί για «μου λες»

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

grifos
Ανήκετε στο 2% του πληθυσμού; - Βρείτε την κρυμμένη πυξίδα σε 5 δευτερόλεπτα
Μπορείτε να εντοπίσετε την κρυμμένη πυξίδα σε 5 δευτερόλεπτα; Μόνο το 2% των πολύ παρατηρητικών τα καταφέρνουν
Ανήκετε στο 2% του πληθυσμού; - Βρείτε την κρυμμένη πυξίδα σε 5 δευτερόλεπτα