Thumbnail
Μέγας Οδηγός. Ανανεώνεται συνεχώς έως τον νέο Οδηγό για τις προσλήψεις αναπληρωτών και τους πίνακες

Κάθε χρόνο σε όλη την κρίσιμη περίοδο από τις αιτήσεις έως την δημοσιοποίηση των πινάκων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, το alfavita.gr ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα τους "νομάδες" αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που παλεύουν να συνεχίσουν για μία ακόμα χρονιά μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

Η κάλυψη όλων των θεμάτων με ειδικά αφιερώματα, ερωτωαπαντήσεις, Live, και απευθείας ενημέρωση από τα τμήματα του Υπουργείου αποκρυσταλλώνεται και στην άνοδο του alfavita.gr κάθε χρόνο και το χτίσιμό εμπιστοσυνης ανάμεσα στο μέσο και το κοινό του, ιδιαίτερα τους αναπληρωτές.

Συγκεκριμένα αναφέρουμε πως το alfavita.gr από το 1999 βρίσκεται στην κορυφή της επιλογής των εκπαιδευτικών, όντας το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα για 19 συνεχόμενα χρόνια, ενώ βρίσκεται η επισκεψιμότητά του το καθιστά μέσα στα πρώτα site στην Ελλάδα (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ SITES ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ) . Πέρυσι την ημέρα προσλήψεων των αναπληρωτών πιάσαμε ένα από τα μεγαλύτερα μας νούμερα για μία ημέρα (700.000 επισκέψεις,  310.000 μοναδικοί χρήστες!!!)

Διαβάστε παρακάτω τον ΜΕΓΑ ΟΔΗΓΟ για τις αιτήσεις, πως θα τις κάνετε, τι πρέπει να προσέχετε κ.α.

Που γίνεται η αίτηση

Η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων είναι διαθέσιμη στη διαδικτυακή πύλη του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) του ΥΠ.Π.Ε.Θ.. 

Τι κάνω αν ξέχασα τον κωδικό μου

Μπαίνουμε με τον κωδικό μας (στην περίπτωση που τον έχουμε ξεχάσει πατάμε εκεί που λέει : «Ξεχάσατε την ονομασία χρήστη ή τον κωδικό σας; Δηλώσατε λανθασμένο email ή δεν λάβατε email ενεργοποίησης λογαριασμού;»  για να μας σταλούν νέοι κωδικοί).

Πότε δηλώνω περιοχές

Με βάση την περυσινή διαδικασία, αιτήσεις για τις περιοχές θα γίνουν εκτός απροόπτου τον Αύγουστο.

Που θα βρω τις ειδικότητες των αναπληρωτών και πως ονομάζονται

Δείτε εδώ τους νέους κλάδους και ειδικότητες εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι προέρχονται από την ενοποίηση των υφιστάμενων.

Θελω να δω ΒΗΜΑ - ΒΗΜΑ πως κάνω εγγραφή στον ΟΠΣΥΔ

Οκ! Υπάρχει βίντεο και μπορείς να το βρεις εδώ

Μπορείτε να δηλώσετε περιοχές τον Αύγουστο αν δεν κάνετε αίτηση από τις 13 Απριλίου έως τις 30;​

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οχι!!!

Ανώτατο όριο ηλικίας υποψηφίων ορίζει η Εγκύκλιος Αναπληρωτών 2018-19

Ανώτατο όριο ηλικίας ορίζει η εγκύκλιος αναπληρωτών που εκδόθηκε το μεσημέρι της Μεγάλης Πέμπτης από του Υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα λοιπόν με τη νέα εγκύκλιο, ως ανώτατο όριο ηλικίας των υποψηφίων ορίζεται το εξηκοστό έβδομο έτος (67ο) (αριθμ. 1959/2017 απόφαση ΣτΕ). 

Κατώτατο όριο ηλικίας ορίζεται το εικοστό πρώτο (21ο ) έτος.

Για τη συμπλήρωση του ανώτατου ορίου ηλικίας ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης, ενώ για τη συμπλήρωση του κατώτατου ορίου ηλικίας, ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 1η Ιανουαρίου του έτους γέννησης (άρθρο 6 παρ. 4 του ν.3528/2007

Μπορεί εργαζόμενος σε φροντιστήριο ως εκπαιδευτικός να κάνει αίτηση;

Βεβαίως μπορεί αρκεί όταν και εάν προσληφθεί να μην εργάζετε

Εχω χρόνια να καταθέσω αίτηση ή είμαι νέος χρήστης χωρίς φάκελο στον ΟΠΣΥΔ. Τι κάνω;

Στην περίπτωση αυτή εμφανίζεται σχετικό μήνυμα στα στοιχεία του φακέλου του και ο εκπ/κός υποχρεούται να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε μια Δ/νση Εκπ/σης, προκειμένου αυτή να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες καταχώρισης στοιχείων ή/και ένταξης εκπαιδευτικού σε κλάδο.

Μπορώ να καταθέσω αίτηση εάν δεν έχω ολοκληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις;

 Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών αλλά κατατάσσονται στο τέλος του οικείου πίνακα

Ποια είναι τα Δυσπρόσιτα Σχολεία

Μπορείτε να δείτε τη νέα πρόταση του Υπουργείου Παιδείας και την Λίστα με τα δυσπρόσιτα εδώ

Ανήκω στον κλάδο ΠΕ70 - Δασκάλων. Σε ποια διεύθυνση πρέπει να πάω;

Ανάλογα με τους κλάδους που ανήκεται καθορίζεται σε ποια Διεύθυνση πρέπει να πάτε. Για παράδειγμα

Οι εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών προσέρχονται υποχρεωτικά σε Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης, ενώ οι εκπ/κοί των λοιπών κλάδων προσέρχονται υποχρεωτικά σε Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης.

Ειδικά, οι εκπ/κοί Μειονοτικού προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων κλάδου ΠΕ73 οφείλουν να προσέρχονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις Α/θμιας Εκπαίδευσης ν. Ροδόπης, Ξάνθης, Έβρου.

Πως μεταβάλλω τα στοιχεία μου στον Φάκελο

1. Αιτήματα μεταβολής στοιχείων εξετάζονται αποκλειστικά και μόνο, εφόσον έχουν υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω της διαθέσιμης υποενότητας του φακέλου του εκπ/κού που καταγράφεται ανωτέρω.
Κατ΄ εξαίρεση, για την τροποποίηση:

(i) των ιδιοτήτων της πολυτεκνίας, του γονέα ανάπηρου τέκνου, της τριτεκνίας και των ασθενειών/αναπηρίας και

(ii) των Προσωπικών Στοιχείων που αφορούν στην Ταυτότητα του υποψηφίου (Τύπος, ΑΔΤ και Εκδούσα Αρχή) και στα στοιχεία Επικοινωνίας, αρκεί η καταχώριση/συμπλήρωση των κατά περίπτωση απαραίτητων πεδίων στην καρτέλα
«Προσωπικά Στοιχεία» του Φακέλου του εκπ/κού.

2. Κατά την υποβολή αιτήματος μεταβολής στοιχείων επιλέγεται υποχρεωτικά από τον χρήστη «Δ/νση Χειρισμού Φακέλου», εφόσον δεν έχει ήδη συμπληρωθεί το σχετικό πεδίο στην καρτέλα «Προσωπικά Στοιχεία» του φακέλου του εκπ/κού.

3. Τα υποβληθέντα αιτήματα μεταβολής στοιχείων θα πρέπει να συνοδεύονται από τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά (βλ. ΚΕΦ. Γ΄ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ του παρόντος Μέρους), τα οποία και αποστέλλονται με e-mail ή προσκομίζονται, υποχρεωτικά σε ηλεκτρονική μορφή, στην οικεία Δ/νση Χειρισμού Φακέλου.

Ανακοινώθηκαν οι εγκύκλιοι αναπληρωτών 2018 – Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για ένταξη στους πίνακες

Επισημαίνεται ότι:

(i) το σύνολο των απαιτούμενων, ανά αίτημα μεταβολής στοιχείων, δικαιολογητικών θα προσκομίζονται/αποστέλλονται σε ένα αρχείο .pdf μέγιστης χωρητικότητας 2MB και

(ii) o εκπ/κός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ορθότητα και πληρότητα των υποβληθέντων δικαιολογητικών.

Στην παρούσα φάση δεν παραλαμβάνονται αιτήματα μεταβολής στοιχείων για τη δημόσια προϋπηρεσία της ημεδαπής σχολικού έτους 2017-2018. Εφιστάται, δε, η προσοχή στους εκπαιδευτικούς να ελέγξουν προσεκτικά την εν λόγω προϋπηρεσία τους κατά την ανάρτηση  των προσωρινών πινάκων και – εφόσον το κρίνουν σκόπιμο – να προβούν στην απαραίτητη υποβολή σχετικής ένστασης προς το ΑΣΕΠ (βλ. Μέρος Γ΄).

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με τον ΟΠΣΥΔ;

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επικοινωνούν με την υποστήριξη του ΟΠΣΥΔ για τεχνικά θέματα αυστηρά στο [email protected] 

Τα έγγραφα προς κατάθεση πρέπει να είναι επικυρωμένα

α) Τα έγγραφα από φορείς που από την Ελλάδα δεν χρειάζεται να είναι επικυρωμένα. Δημόσια έγγραφα ημεδαπής, δηλαδή έγγραφα που έχουν εκδοθεί από υπηρεσίες και φορείς του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα (π.χ. τίτλοι σπουδών – άδειες –πιστοποιητικά – βεβαιώσεις κ.λπ.), υποβάλλονται και γίνονται υποχρεωτικά αποδεκτά σε ευκρινή φωτοαντίγραφα των πρωτότυπων εγγράφων ή των ακριβών αντιγράφων τους.

β) ίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις της αλλοδαπής πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα στην ελληνική γλώσσα. Η επίσημη μετάφρασή τους γίνεται από αρμόδια κατά νόμο αρχή του Υπουργείου Εξωτερικών ή την Πρεσβεία ή το Προξενείο της ξένης χώρας στην Ελλάδα ή από δικηγόρο. Ειδικώς, όμως, μετά τον νέο «Κώδικα Δικηγόρων» [άρθρο 36, ν.4194/2013 (ΦΕΚ 208 Α’)], από την 27-09-2013 και μετά, η μετάφραση ξενόγλωσσου εγγράφου από δικηγόρο γίνεται δεκτή, μόνον, εφόσον ο δικηγόρος βεβαιώνει ότι ο ίδιος έχει επαρκή γνώση της γλώσσας από και προς την οποία μετέφρασε. Τα ανωτέρω (τίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις) γίνονται υποχρεωτικά αποδεκτά σε ευκρινή φωτοαντίγραφα από αντίγραφα εγγράφων που έχουν εκδοθεί και επικυρωθεί από τις αρμόδιες αλλοδαπές αρχές και, επιπλέον, φέρουν είτε επικύρωση των Ελληνικών προξενικών αρχών στην αλλοδαπή (ή του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών) είτε επισημείωση με τη Σφραγίδα της Χάγης (apostille).

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ;

Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο των αναπληρτών οι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών με βάση τις διατάξει της παρ. 2 του άρθρου 8 του ν.ν.3194/2003, όπως ισχύει, νοούνται τα πανεπιστημιακά τμήματα, των οποίων οι πτυχιούχοι διορίζονται σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τα άρθρα 12, 13 και 14 του ν. 1566/1985, χωρίς την απαίτηση πρόσθετου πτυχίου ή πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης. Βάσει των ανωτέρω και σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 29 παρ. 5 του ν.4521/2018, θεωρούνται απόφοιτοι καθηγητικών σχολών οι πτυχιούχοι των κλάδων ΠΕ70 Δασκάλων, ΠΕ60 Νηπιαγωγών, ΠΕ01 Θεολόγων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ03 Μαθηματικών, ΠΕ04 Φυσικών, ΠΕ05 Γαλλικής, ΠΕ06 Αγγλικής, ΠΕ07 Γερμανικής, ΠΕ08 Καλλιτεχνικών, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ80 Οικονομίας (μόνο οι πτυχιούχοι των Τμημάτων Οικιακής Οικονομίας), ΠΕ79.01-Μουσικής Επιστήμης, ΠΕ91.01 Θεατρικών Σπουδών, ΠΕ33 Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης (ΜΙΘΕ), ΠΕ34 Ιταλικής Φιλολογίας, ΠΕ40 Ισπανικής Φιλολογίας, ΠΕ86-Πληροφορικής (μόνο οι πτυχιούχοι του Τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς), και των κλάδων ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83 και ΠΕ84 (μόνο οι πτυχιούχοι Ανώτερης Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.) της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. και της Ανωτάτης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) αντίστοιχα (ΔΕΣ ΕΔΩ) 

Οι απόφοιτοι των λοιπών Σχολών, πλην των ανωτέρω, που εντάσσονται σε εκπαιδευτικόκλάδο, θεωρούνται απόφοιτοι μη Καθηγητικών Σχολών. Οι πτυχιούχοι των μη Καθηγητικών Σχολών προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων (κατά τα αναφερθέντα στο ΜΕΡΟΣ Β΄, ΚΕΦ. Α΄, παρ. 4), εφόσον διαθέτουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, σύμφωνα
με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 παρ.3 του ν.3848/2010, όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει. Ειδικότερα, η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια πιστοποιείται:

α) Με βεβαίωση περί επιτυχούς παρακολούθησης ειδικού προγράμματος σπουδών τουλάχιστον εξαμηνιαίας διάρκειας, το οποίο παρέχεται από τμήμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) ή από ομάδες συνεργαζόμενων τμημάτων του ίδιου ή περισσότερων Α.Ε.Ι. σε αποφοίτους τμημάτων που έχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην πρωτοβάθμια ή
δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Το πρόγραμμα αυτό καταρτίζεται με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι., εγκρίνεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής
(Ι.Ε.Π.), και αξιολογείται μετά το πρώτο έτος λειτουργίας του, εν συνεχεία δε κάθε τέσσερα έτη, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 1 έως 9 του ν. 3374/2005 (ΦΕΚ 189 Α΄).

β) Με την κατοχή πτυχίου τμήματος Α.Ε.Ι., το πρόγραμμα σπουδών του οποίου εξασφαλίζει την προς τούτο αναγκαία θεωρητική κατάρτιση και πρακτική εξάσκηση και οιαπόφοιτοι του οποίου έχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην πρωτοβάθμια ή
δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Προϋπόθεση αποτελεί η ύπαρξη μέσα στο πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος διδακτικών αντικειμένων που εμπίπτουν στις ακόλουθες θεματικές περιοχές: 1. Θέματα εκπαίδευσης και αγωγής. 2. Θέματα μάθησης και διδασκαλίας. 3. Ειδική διδακτική και πρακτική άσκηση. Το πρόγραμμα σπουδών αξιολογείται στο πλαίσιο της αξιολόγησης του Τμήματος. Για την εξασφάλιση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας από το εν λόγω πτυχίο, εκδίδεται διαπιστωτική απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση της Συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι. και γνώμη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). Η διαπιστωτική πράξη διατηρεί την ισχύ της και δεν χρήζει ανανέωσης, εκτός αν μεταβληθεί, ως προς την παρεχόμενη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, το πρόγραμμα σπουδών με βάση το οποίο η διαπιστωτική πράξη εκδόθηκε.

γ) Με την κατοχή πτυχίου Παιδαγωγικών Τμημάτων Α.Ε.Ι. (Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης, Τμημάτων Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Τμημάτων  Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, Τμημάτων Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής).

δ) Με την κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού διπλώματος στις επιστήμες της αγωγής.

ε) Με την κατοχή παιδαγωγικού πτυχίου της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής (ΠΑΤΕ.Σ.) ή της Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.) της πρώην Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.) ή της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.).

στ) Με την κατοχή πτυχίου Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.) Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με το άρθρο 2, παρ.4, του ν. 3848/2010, τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά, εφόσον έχουν αναγνωρισθεί ως ισότιμα και αντίστοιχα από το Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.)/ Διαπανεπιστημιακό Κέντρο Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών της Αλλοδαπής (ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α.) σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις. Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά, εφόσον έχουν αναγνωρισθεί ως ισότιμα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις, και συνοδεύονται από βεβαίωσή του ότι το γνωστικό αντικείμενό τους εμπίπτει στις επιστήμες της αγωγής. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 38/2010 (ΦΕΚ 78 Α΄), η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια πιστοποιείται με πράξη αναγνώρισης του επαγγελματικού προσόντος του καθηγητή Β/θμιας Εκπ/σης συγκεκριμένου κλάδου, δεδομένου ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση αυτής εκ μέρους του Σ.Α.Ε.Π. είναι η πλήρης ακαδημαϊκή και παιδαγωγική επάρκεια του αιτούντος ή με πράξη αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλου σπουδών με τίτλο καθηγητικής σχολής της ημεδαπής. Με βάση τα προαναφερθέντα, προσδίδουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια:

ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Το πιο ισχυρό μεταπτυχιακό για εναν αναπληρωτή: Εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενο Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή με πρακτική στην Ελλάδα - Δίνει παιδαγωγική επάρκεια και 4 μόρια στους πίνακες (εαε)

Ποιοι δεν έχουν δικαίωμα να καταθέσουν αίτηση αναπληρωτή

Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης:

α) Οι συνταξιούχοι από οποιονδήποτε φορέα και αν έχουν συνταξιοδοτηθεί, καθώς και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει επιβληθεί η ποινή της οριστικής παύσης (παρ. 5 άρθρο 9 του ν.3391/2005 και άρθρο 6 του ν.3255/2004). Όσοι δεν έχουν αποδεχθεί τον διορισμό τους σε θέση μόνιμου εκπαιδευτικού (παρ.45β άρθρο 13 του ν.3149/2003).

β) Όσοι ανέλαβαν υπηρεσία ως μόνιμοι και παραιτήθηκαν εντός του έτους από την ημερομηνία δημοσίευσης της πράξης διορισμού (αριθμ.329/2005 Γνωμοδότηση του ΝΣΚ). Δεν εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν είχαν αποδεχτεί μόνιμο διορισμό πριν τις 10-06-2003, ημερομηνία έναρξης ισχύος του σχετικού νόμου. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν αίτηση μόνο ως ωρομίσθιοι.

γ) Όσοι απολύθηκαν από θέση δημόσιας υπηρεσίας ή Ο.Τ.Α. ή άλλου νομικού προσώπου του δημόσιου τομέα, λόγω οριστικής παύσης ή λόγω καταγγελίας της σύμβασης εργασίας για σπουδαίο λόγο, σύμφωνα με το άρθρο 53 του π.δ/τος 410/1988 (ΦΕΚ 191 Α΄) και το άρθρο τέταρτο παρ. 3 του ν. 4057/2012, οφειλόμενο σε υπαιτιότητά τους, αν δεν έχει παρέλθει πενταετία από την απόλυση (άρθρο 9 του ν.3528/2007).

Ποια είναι τα κριτήρια ένταξης στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής κύριους και επικουρικούς

1. Κριτήρια ένταξης στους Κύριους πίνακες :

α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής

β) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής γ) Για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες,

δ) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής, ε) Πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής με τουλάχιστον πενταετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ.

στ) Για τον κλάδο ΠΕ11, πέραν των όσων ορίζονται στις περ. α, β, δ και ε, πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία»,

2. Κριτήρια ένταξης στους Επικουρικούς πίνακες:

α) Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών,

β) Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους (10 μήνες) σε δομές και προγράμματα ΕΑΕ,

γ) Γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.

Κριτήρια κατάταξης και μοριοδότησης Η μοριοδότηση των εκπαιδευτικών ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους Κύριους και Επικουρικούς πίνακες κατάταξης, γίνεται με τα παρακάτω κριτήρια:

1. Κριτήρια κατάταξης και μοριοδότησης στους Κύριους πίνακες:

Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια: α) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, έξι (6) μονάδες.

β) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην ΕΑΕ ή στη Σχολική Ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες. γ) Για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71, πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής ή Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές ανάγκες, πέντε (5) μονάδες.

δ) Τίτλος διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τέσσερις (4) μονάδες.

ε) Για τον κλάδο ΠΕ11, κύρια ειδικότητα «ΕΑΕ» ή «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία», δύο (2) μονάδες. Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος περισσοτέρων του ενός προσόντων των ανωτέρω περιπτώσεων μοριοδοτείται μόνο ο τίτλος που προσδίδει τη μεγαλύτερη μοριοδότηση.

στ) Ειδικά για τους καταταγέντες με πενταετή προϋπηρεσία (50 μήνες) στην ΕΑΕ, χωρίς την κατοχή κάποιου εκ των αναφερομένων στις ανωτέρω περιπτώσεις α έως ε προσόντων, πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας.

Β. Προϋπηρεσία: Για κάθε μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας στον οικείο κλάδο, η οποία αποκτήθηκε κατόπιν πρόσληψης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, είκοσι πέντε εκατοστά (0,25) της μονάδας.

Επισήμανση:

Oι προϋπηρεσίες που θα πραγματοποιούνται από το σχολικό έτος 2017-18 και εφεξής σε σχολικές μονάδες χαρακτηρισμένες ως δυσπρόσιτες, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις, θα προσμετρούνται στο διπλάσιο.

Γ. Κοινωνικά κριτήρια:

α) Η αναπηρία 67% και άνω εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές ή η πάθηση από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή σκλήρυνση κατά πλάκας ή δρεπανοκυτταρική – μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία, επτά (7) μονάδες. β) Η αναπηρία 67% και άνω ενός ή περισσοτέρων τέκνων, επτά (7) μονάδες.

Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η ύπαρξη σχετικής πιστοποίησης σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα. γ) Οι πολύτεκνοι υπό την έννοια του άρθρου 6 παρ. 1 & 2 του ν. 3454/2006 (ΦΕΚ 75 Α΄), επτά (7) μονάδες. δ

) Η ύπαρξη τριών τέκνων υπό την έννοια του άρθρου 3, παρ. 1 του ν. 3454/2006, τρεις (3) μονάδες. Σε περίπτωση που στον ίδιο υποψήφιο συντρέχουν περισσότερα του ενός εκ των ανωτέρω κοινωνικών κριτηρίων μοριοδοτείται μόνο το κριτήριο που προσδίδει τη μεγαλύτερη μοριοδότηση. 2. Κριτήρια κατάταξης και μοριοδότησης στους Επικουρικούς πίνακες :

Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια: Πιστοποιητικό παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην ΕΑΕ από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας.

Β. Προϋπηρεσία: Η προϋπηρεσία μοριοδοτείται σύμφωνα με την υποπαρ. Β΄ της παρ. 1 του παρόντος.

Γ. Κοινωνικά κριτήρια: Τα κοινωνικά κριτήρια μοριοδοτούνται σύμφωνα με την υποπαρ. Γ΄ της παρ. 1 του παρόντος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

SKG: Τι σημαίνει η συντομογραφία της Θεσσαλονίκης;

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

edra
Πιέσεις και απειλές στους απεργούς εκπαιδευτικούς - Καταγγελία για εκφοβισμό και παράνομες παρεμβάσεις στη Δωδεκάνησο
Καταγγελίες για εκφοβισμό και παρεμβάσεις κατά απεργών εκπαιδευτικών στη Δωδεκάνησο
Πιέσεις και απειλές στους απεργούς εκπαιδευτικούς - Καταγγελία για εκφοβισμό και παράνομες παρεμβάσεις στη Δωδεκάνησο
papadopoulos
Τρομακτική επισήμανση Παπαδόπουλου για σεισμούς στην Αττική: «Έχουμε πλήρη άγνοια για το ρήγμα»
Προειδοποίηση από τον Γεράσιμο Παπαδόπουλο για το ρήγμα σε Χολαργό, Χαλάνδρι και Παπάγου - «Η επιστήμη ακόμα μαθαίνει»
Τρομακτική επισήμανση Παπαδόπουλου για σεισμούς στην Αττική: «Έχουμε πλήρη άγνοια για το ρήγμα»
taksi
Αδιέξοδο για 80.000 εκπαιδευτικούς - Οι νέες ρυθμίσεις για το επίδομα ανεργίας τους αποκλείουν
Καταστροφικές οι επιπτώσεις για τους εκπαιδευτικούς από τις νέες αλλαγές στο επίδομα ανεργίας
Αδιέξοδο για 80.000 εκπαιδευτικούς - Οι νέες ρυθμίσεις για το επίδομα ανεργίας τους αποκλείουν
iep_1.jpg
Έρευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συνεργασία ΙΕΠ και πανεπιστημίου Θεσσαλίας
«Διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση των αναγκών και την ανάδειξη σημαντικών διαστάσεων της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης...
Έρευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συνεργασία ΙΕΠ και πανεπιστημίου Θεσσαλίας