Thumbnail
Dr Αργύρης Δ.Ψαλίδας, MEd
Η προκήρυξη διαγωνισμού επιλογής σπουδαστριών/στών των λεγόμενων «Στρατιωτικών Σχολών» 2018 (ΑΔΑ1: ΩΥ1Ω6-ΧΚ4), στα «Έχοντας υπόψη» της, αναφέρεται στο ΠΔ2 11/2014: «Κρίση Σωµατικής Ικανότητας των Στρατευσίµων, αυτών που κατατάσσονται στις Ένοπλες ∆υνάµεις καθώς και του στρατιωτικού προσωπικού γενικά» (ΦΕΚ3 17/27-1-2014, Τεύχος Α'), µε τις τροποποιήσεις όπως επήλθαν σε αυτό µε το ΦΕΚ 3513/29-12-2014.».
 
Στην ίδια προκήρυξη και στα ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ η προκήρυξη αναφέρει: 
 
«8. Όλοι οι υποψήφιοι-ες για τα ΑΣΕΙ4 – ΑΣΣΥ5, που µετέχουν στις εξετάσεις του ΥΠΠΕΘ6 για πρόσβαση στην Τριτοβάθµια Εκπαίδευση, θα πρέπει επιπλέον να έχουν κριθεί ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ σε ιδιαίτερες εξετάσεις («ΠΚΕ»7: Ψυχοµετρικές, Υγειονοµικές, Αθλητικές του (ΥΠΕΘΑ8), βάσει του Ν. 2225/1994 – ΦΕΚ 121/Α'.».
 
«11. Τα προσόντα, τα οποία πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι των ΑΣΕΙ και ΑΣΣΥ είναι τα εξής: «β. Να έχουν υγεία και άρτια σωµατική διάπλαση, όπως ορίζει το Π∆ 11/2014 (ΦΕΚ 17 Α΄/27-1-2014).».
 
Σύμφωνα με το ΠΔ 11/2014 (Άρθρο 4: Κρίση σωματικής ικανότητας κατά κατηγορία προσωπικού – Εδάφιο 1), η σωματική ικανότητα των υποψηφίων των λεγόμενων «Στρατιωτικών Σχολών» εξετάζεται και κρίνεται, με βάση τα νοσήματα, παθήσεις και βλάβες του Γενικού Πίνακα, κατά την εισαγωγή τους. Σύμφωνα με το Εδάφιο 2, του ίδιου Άρθρου, οι υποψήφιες/οι που πάσχουν από νοσήματα με ένδειξη Ι/2, Ι/3, Ι/4 κρίνονται Ακατάλληλες/οι.
 
Στο Άρθρο 15 περιλαμβάνεται ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ, ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΛΑΒΩΝ. Σύμφωνα με τον Πίνακα αυτό, «Διαταραχές της μάθησης με έναρξη στην παιδική ηλικία, όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμισία κ.α., που επιτρέπουν την προσαρμογή στο στρατιωτικό περιβάλλον» αποτελούν ΨΥΧΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ και εντάσσονται στις κατηγορίες Ι/3-Ι/4.
 
Συμπέρασμα: Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αποκλείονται από τις λεγόμενες «Στρατιωτικές Σχολές».
Σημειώνω εδώ ότι το προηγούμενο σχετικό ΠΔ 133/2002: «Για την κρίση Σωματικής Ικανότητας των στρατευσίμων, αυτών που κατατάσσονται στις Ένοπλες Δυνάμεις καθώς και του στρατιωτικού προσωπικού γενικά.» (ΦΕΚ 109/17-5-2002, Τεύχος Α΄), στο αντίστοιχο Άρθρο 15, αναφέρεται σε ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ και δεν περιλαμβάνει μαθησιακές δυσκολίες. Σύμφωνα με αυτό το ΠΔ εισήχθησαν παιδιά μέχρι και το 2014.
 
Παράλογο, αλλά αληθινό…
 
Υ.Γ.: Η παραπάνω μικρο-έρευνα έρχεται να απαντήσει σε σχετικά ερωτήματα μαθήτριάς μου, με δυσλεξία, που «ονειρευόταν» την εισαγωγή της σ’ αυτές τις Σχολές… 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elmepa eidiki agwgi
Άμβλυνση και Ένταξη Παιδιών με Ειδικές Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Προκλήσεις και Αιτήματα
Η έλλειψη επαρκούς στήριξης και ουσιαστικής  καθοδήγησης του εκπαιδευτικού προσωπικού, σε συνδυασμό με τις αυξημένες ανάγκες αυτών των μαθητών,...
Άμβλυνση και Ένταξη Παιδιών με Ειδικές Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Προκλήσεις και Αιτήματα
ΣΧΟΛΕΙΟ
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Οι ημερομηνίες πληρωμής για μόνιμους και αναπληρωτές
Ο μισθός του αναπληρωτή εκπαιδευτικού είναι συνάρτηση της προϋπηρεσίας του, των ακαδημαϊκών του προσόντων (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) και ανάλογα με...
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Οι ημερομηνίες πληρωμής για μόνιμους και αναπληρωτές