Thumbnail
«Ceci n’est pas une école, c'est mon école ! Αυτό δεν είναι ένα σχολείο, είναι το σχολείο μου!».

Το Μουσικό Σχολείο Άρτας έχει επιλεγεί και θα συμμετέχει τα σχολικά έτη 2017-2018 και 2018 – 2019 στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ Δράση KA219 Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης με τίτλο  «Ceci nest pas une école, c'est mon école ! Αυτό δεν είναι ένα σχολείο, είναι το σχολείο μου!». Γενικός σκοπός κάθε προγράμματος Erasmus+ είναι η συνεργασία και η δικτύωση των σχολείων στην Ευρώπη, η αλληλεπίδραση μαθητών και καθηγητών, η βίωση μιας μαθησιακής εμπειρίας σε μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα, η ανταλλαγή καλών πρακτικών και η παραγωγή υψηλής ποιότητας καινοτόμων εκπαιδευτικών προϊόντων. Ειδικότερα, το συγκεκριμένο πρόγραμμα ακολουθεί τους άξονες προτεραιοτήτων που θέτει το Erasmus + για την τρέχουσα σχολική χρονιά: πρόληψη της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου/κοινωνική ένταξη/ανάπτυξη δεξιοτήτων/ δημιουργικότητα – τέχνη – πολιτισμός.

Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, το Μουσικό Σχολείο Άρτας συνεργάζεται με τέσσερα ευρωπαϊκά σχολεία :                               

  1. Instituto de Education Secundaria LA FLOTA, Murcia Ισπανία

  2. Instituto di Istruzione Superiore "ENRICO FERMI", Montesarchio Ιταλία

  3. Agrupamento de Escolas de Nisa, Nisa Πορτογαλία

  4. Athénée royal de Ganshoren,  Ganshoren Βέλγιο

Επιπλέον, το Μουσικό Σχολείο Άρτας έχει αναλάβει το ρόλο του συντονιστή της σύμπραξης των σχολείων και φέρει την ευθύνη υλοποίησης του προγράμματος. Υπεύθυνες καθηγήτριες είναι η κ. Poupard Nathalie, κλ.ΠΕ05, υποδιευθύντρια του σχολείου και η κ. Πρέντζα Άννα, κλ.ΠΕ02, ενώ η γλώσσα εργασίας του προγράμματος είναι η γαλλική.

Βασική φιλοσοφία του προγράμματος είναι ότι η πρόληψη της σχολικής διαρροής και η ένταξη, χωρίς διακρίσεις , όλων των μαθητών στη σχολική κοινότητα μπορεί να επιτευχθεί με τη διαμόρφωση ενός θετικού, δημιουργικού,  φιλόξενου και οικείου περιβάλλοντος στο σχολείο. Ενός περιβάλλοντος  που συμβάλλει στην ισότιμη ανάδειξη της δημιουργικότητας και της μοναδικότητας κάθε μαθητή και στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησής του. Αυτός είναι και ο στόχος του προγράμματος, για την επίτευξη του οποίου αξιοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία διαφορετικές μορφές τέχνης και οι νέες τεχνολογίες.

Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος είναι «Σχολείο και Μουσική», με συντονίστρια χώρα την Ελλάδα, «Σχολείο και Νέες Τεχνολογίες», με συντονίστρια χώρα την Ισπανία, «Σχολείο και Θέατρο», με συντονίστρια χώρα την Ιταλία, «Σχολείο και Φωτογραφία», με συντονίστρια χώρα την Πορτογαλία και «Σχολείο και Εικαστικά» με συντονίστρια χώρα το Βέλγιο και υλοποιούνται  με την κινητικότητα καθηγητών και μαθητών στις 5 συνεργαζόμενες χώρες.

Το χρονικό διάστημα 17 – 20 Οκτωβρίου 2017 θα επισκεφτούν την πόλη μας και το σχολείο οκτώ  εκπαιδευτικοί από τα συνεργαζόμενα σχολεία για την πρώτη προπαρασκευαστική συνάντηση και το λεπτομερή σχεδιασμό όλων των δράσεων που θα υλοποιηθούν  τα σχολικά έτη 2017-2018 και 2018 – 2019.

                                                                                      Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

                                                                                        Ανθούλα Ζιώρη

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι