Thumbnail
Τι ζητά ο ο Ανδρέας Γκιζιώτης Δημοτικός Σύμβουλος, αντιπρόεδρος της Α – Γ ΕΛΜΕ Β' Αθήνας καιεκπρόσωπος στην Ομοσπονδία Γονέων Αττικής

Τη μετακίνηση μαθητών της Α' Τάξης από το 3ο Δημοτικό Αγίας Παρασκευής σε σχολεία γειτονικών Δήμων, με απόφαση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καταγγέλλει ο Δημοτικός Σύμβουλος με τη Λαϊκή Συσπείρωση, Ανδρέας Γκιζιώτης.

Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει, "η κατάσταση στα Δημοτικά σχολεία της πόλης μας είναι σε μεγάλο βαθμό απαράδεκτη. Σε πολλά σχολεία αίθουσες ακατάλληλες έχουν μετατραπεί σε αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια έχουν καταργηθεί, χώροι εκδηλώσεων έχουν περιοριστεί."

Την ίδια ώρα ο Δημοτικός Σύμβουλος ζητά από τη Δημοτική Αρχή να πάρει θέση και να διεκδικήσει στην πράξη τις απαραίτητες εκπαιδευτικές υποδομές.

Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση:

"Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αποφάσισε για την επόμενη σχολική χρονιά την απομάκρυνση από τον φυσικό – κοινωνικό χώρο τους, μαθητών της Α τάξης Δημοτικού. Από το 3ο Δημοτικό Αγίας Παρασκευής, 7 μαθητές  ‘’μεταφέρονται ‘’ σε σχολείο του Δήμου Παπάγου – Χολαργού (2ο – 5ο),  8 μαθητές από το 7ο Δημοτικό στο 9ο υποχρεώνοντας εκτός από την απόσταση που έχουν να διανύσουν κάθε μέρα, να διασχίζουν και την οδό Παναγούλη και 3 μαθητές από το 2ο στο 1ο.

Η κατάσταση στα Δημοτικά σχολεία της πόλης μας είναι σε μεγάλο βαθμό απαράδεκτη. Σε πολλά σχολεία αίθουσες ακατάλληλες έχουν μετατραπεί σε αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια έχουν καταργηθεί, χώροι εκδηλώσεων έχουν περιοριστεί.

Επιπλέον εφαρμόζεται η απαράδεκτη υπουργική κατεύθυνση των 25 μαθητών ανά τμήμα όπου στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχουν και μαθητές με ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες.

Γονείς και εκπαιδευτικοί διεκδικούν από την κυβέρνηση, Δημόσια δωρεάν Παιδεία, σύγχρονες και επαρκείς υποδομές εκπαίδευσης, ουσιαστική στήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες με παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης, μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών,15 μαθητές για νήπια, 1η και 2η Δημοτικού, 20 για τις άλλες τάξεις και όχι κούφια λόγια για ‘’επιστροφή στην κανονικότητα’’.

Η Δημοτική Αρχή οφείλει να πάρει θέση και να διεκδικήσει, όχι στα λόγια, αλλά στην πράξη για τις απαραίτητες εκπαιδευτικές υποδομές.

Για την ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ Ανδρέας Γκιζιώτης Δημοτικός Σύμβουλος, αντιπρόεδρος της Α – Γ ΕΛΜΕ Β Αθήνας, εκπρόσωπος στην Ομοσπονδία Γονέων Αττικής."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Κατά την τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε υποδοχή από τον Χορό Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» υπό τη χοραρχία του Καθηγητή του Τμήματος...
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Πλήρης οδηγός για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - ΣΔΕ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Και οι  διαθέσιμες ώρες και τμήματα ανά ΣΔΕ και εκτός έδρας τμήματα, σχολικής περιόδου 2024-2025.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
thranio taksi sxoleio
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους αναφορικά με το θέμα του χαρακτηρισμού του σχολείου τους ως Πρότυπου ή Πειραματικού
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο