Την άρνησή του να δεχθεί τις μεταβολές των σχολικών μονάδων ΠΕ για το σχολικό έτος 2018-2019, ψήφισε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο Πάτρας. Μάλιστα, το θέμα ετέθη αιφνιδιαστικά από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, δυσμενείς ανατροπές στο ωράριο και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αλλά και συνολικότερες αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου, με την αυτόνομη (παιδαγωγικά, οικονομικά) των σχολικών μονάδων.
Ο αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού Ανδρέας Αθανασόπουλος, στην εισήγησή του σημείωσε πως «πρόκειται για εκ νέου αιφνίδια επαναφορά του θέματος, με πρωτοβουλία - παρέμβαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, αφού το Δημοτικό Συμβούλιο στις 8 Νοέμβρη είχε ολοκληρώσει σχετική διαδικασία. Η επιδίωξη της νέας πρότασης με την επαναφορά του θέματος, μετά την πάροδο ενάμιση μήνα, είναι η συμβολή του μηχανισμού των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης στη διευκόλυνση του νέου σχεδιασμού κυβέρνησης - υπουργείου Παιδείας».
Συμπλήρωσε ότι είναι σχεδιασμός «που υλοποιεί στη χώρα μας τις αντιδραστικές κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Παιδείας, όπως συμφωνήθηκε αρχικά στις διαπραγματεύσεις κυβέρνησης - κουαρτέτου, νομοθετήθηκε με την ψήφιση του 3ου μνημονίου και περιλαμβάνει: Την αύξηση του αριθμού ανά τμήμα, δυσμενείς ανατροπές στο ωράριο και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αλλά και συνολικότερες αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου, με την αυτόνομη (παιδαγωγικά, οικονομικά) των σχολικών μονάδων».
Όπως επισήμανε, «οι παραπάνω κατευθύνσεις επικαιροποιήθηκαν στην πρόσφατη συμφωνία με τους "θεσμούς" ως προαπαιτούμενα της 3ης αξιολόγησης και περιέχονται στο πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή. Ειδικά στο άρθρο 246 του πολυνομοσχεδίου, καθορίζονται κριτήρια "συγχωνεύσεων" σχολικών μονάδων, τα οποία θα οδηγήσουν σε νέο γύρο μαζικών συγχωνεύσεων σχολείων και που θα πρέπει να ανακοινωθούν από την κυβέρνηση ως την Άνοιξη του 2018, μέσα στο πλαίσιο των γενικότερων περικοπών των κοινωνικών δαπανών, για τη συγκέντρωση του περιβόητου "πλεονάσματος"».
Γι' αυτό το λόγο, όπως είπε, από την πρόταση απουσιάζουν τα υποστηρικτικά στοιχεία ανά μονάδα, που θα θεμελίωναν τις όποιες μεταβολές.
Το Δημοτικό Συμβούλιο, ψήφισε ομόφωνα πως:
«Διαφωνεί με το σκέλος της πρότασης υποβιβασμού και συγχώνευσης σχολικών μονάδων, εκτός του Ειδικού Νηπιαγωγείου στο φάσμα του αυτισμού.
Αποδέχεται την προαγωγή των προτεινόμενων σχολικών μονάδων με τη βασική προϋπόθεση ότι, όπου η προτεινόμενη αύξηση της οργανικότητας στις σχολικές μονάδες δεν καλύπτει τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες, θα πρέπει να δρομολογηθούν άμεσα οι απαραίτητες ενέργειες της εκ νέου προαγωγής τους.
Συντάσσεται με το πάγιο αίτημα του κλάδου των εκπαιδευτικών και του γονεϊκού κινήματος να έχουν οργανική θέση στο σχολείο, όλοι οι εκπαιδευτικοί, ανεξάρτητα της ειδικότητάς τους, όπως και με το αίτημα "αναλογίας μαθητών τμήματος" στους 15 μαθητές/τριες, ως ανώτατο όριο για τα τμήματα των Νηπιαγωγείων και των δύο πρώτων τάξεων του Δημοτικού, καθώς και τους 20 μαθητές/τριες ως ανώτατο όριο για τις υπόλοιπες τάξεις».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη