1.Είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει τη σοβαρότητα του άργου του και το μέγεθος της ευθύνης του.
2.Η κρίση του βαθμολογητή και κατά συνέπεια η βαθμολόγηση, πρέπει να μείνει ανεπηρέαστη από τυόν υποκειμενικά κριτήρια και να διαμορφώνεται με ψυχραιμία, χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εξάρσεις απογοήτευσης ή ενθουσιαμού και χωρίς ακρότητες.
3.Πρέπει να γίνει συνείδηση ότι, τόσο η αυστηρότητα όσο και η επιείκια απομακρύνουν τον βαθμολογητή από την αντικειμενική αξιολόγηση που είναι ο θεμελιώδης στόχος.
4.Η πλήρης ενημέρωση του βαθμολογητή στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεμάτων είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της απάντησης.
5.Επιβάλεται όλοι βαθμολογητές να μετέχουν στην πειραματική βαθμολόγηση γραπτών των υποψηφίων, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν ιδιαίτερα προβλήματα βαθμολόγησης ή η ανάγκη διευκρινίσεων απο την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων για την όσο το δυνατόν αντικειμενικοποίηση της κρίσης από όλους.
Συντονιστές
Δημήτριος Σπαθάρας
Νικόλαος Τσοτουλίδης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη