ΠΡΟΣ
κ. Π. Ανανιάδη, Διευθυντή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας.
κ. Ν. Ακριτίδη, Προϊστάμενο Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
κ. Γενικό Γραμματέα ΥΠ.Π.Ε.Θ.
κ. Γ. Αθανασόπουλο, Σύμβουλο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.
κ. Γ. Πολίτη, Διευθυντή Σπουδών Π.Ε.
Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος ( Δ.Ο.Ε. )
ΑΝΑΦΟΡΑ
Στο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων 136506/ Ε1/11-8-2017 "Προτάσεις κατανομής οργανικών θέσεων κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-20, ΠΕ32 της Δ/νσης Διοίκησης Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε. αναφέρεται επί λέξει «πρέπει να ληφθούν αυστηρά υπόψη οι ανάγκες των διδακτικών ωρών στο διδακτικό αντικείμενο της αντίστοιχης ειδικότητας, σύμφωνα με το Ε.Ω.Π.Δ., σε κάθε σχολική μονάδα και να προταθούν τα σχολεία στα οποία οι εκπαιδευτικοί θα καλύπτουν το μεγαλύτερο αριθμό ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου και τα οποία θα αποτελούν τα σχολεία ορισμού των οργανικών θέσεων».
Α. Ως προς τη σύνθεση των ομάδων και των σχολείων που θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν κατά την δημιουργία – συγκρότηση τους.
Το έγγραφο είναι σαφές.
Οι ομάδες που θα δημιουργηθούν - συγκροτηθούν θα πρέπει κατ' αρχήν να αποτελούνται από τα πολυπληθέστερα σε μαθητές σχολεία της περιοχής για να μπορούν οι εκπαιδευτικοί, (σύμφωνα με την προϋπόθεση που θέτει ρητά το έγγραφο του Υπουργείου), να καλύπτουν το μεγαλύτερο αριθμό ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου σίγουρα και σε βάθος χρόνου λαμβάνοντας υπόψη και τη μείωση του μαθητικού δυναμικού, ΧΩΡΙΣ να αποκλείεται βέβαια να συμπεριλαμβάνει η ομάδα ΚΑΙ σχολεία με μικρότερο αριθμό μαθητών, τα οποία όμως κατ' ανάγκη πρέπει να είναι η μειοψηφία.
ΔΙΟΤΙ σύμφωνα με το εν λόγω έγγραφο του Υπουργείου ΘΑ πρέπει να ληφθούν αυστηρά υπόψη οι ανάγκες των διδακτικών ωρών στο διδακτικό αντικείμενο της αντίστοιχης ειδικότητας και να προταθούν τα σχολεία στα οποία οι εκπαιδευτικοί θα καλύπτουν το μεγαλύτερο αριθμό ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ :
- αφενός μεν την βέλτιστη αξιοποίηση του υπάρχοντος, σε κάθε Δ/νση Π.Ε.- ΠΥΣΠΕ, εκπαιδευτικού δυναμικού της αντίστοιχης ειδικότητας, ώστε να αποφεύγεται, μεταξύ των άλλων, η δημιουργία συνθηκών δημιουργίας υπεραριθμίας στο μέλλον των εκπαιδευτικών που θα τοποθετηθούν οριστικά με ότι αυτό συνεπάγεται,
- αφετέρου δε να εξυπηρετείται ταυτόχρονα η παροχή γνώσης του διδακτικού αντικειμένου της αντίστοιχης ειδικότητας στον ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΡΙΘΜΟ μαθητών, που είναι ξεκάθαρα επίσης και ο σκοπός του Υπουργείου όπως προκύπτει από την διατύπωση του εγγράφου του. Σκοποί που εξυπηρετούνται προφανώς κατά τον καλύτερο τρόπο στα πολυπληθέστερα σε μαθητές σχολεία της περιοχής .
Έτσι κάθε ομάδα που θα δημιουργηθεί ή θα δημιουργείται – συγκροτείται θα πρέπει να αποτελείται κατά πλειοψηφία από μεγάλα σχολεία στις κατά τόπους Δ/νσεις Π.Ε. - ΠΥΣΠΕ οι οποίες χωροταξικά θα πρέπει να τοποθετούνται με επίκεντρο τα πολυπληθέστερα πληθυσμιακά κέντρα της αρμοδιότητας τους ( πόλεις, συνοικίες τους, κωμοπόλεις - κεφαλοχώρια, χωριά) και κατ' επέκταση τα αντίστοιχα με τον μέγιστο αριθμό μαθητών σχολεία.
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ εφόσον δεν τηρούνται τα παραπάνω από τους αρμόδιους τόσο για τη δημιουργία - συγκρότηση των ομάδων των σχολείων για την οριστική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων ειδικοτήτων εξαιτίας παρερμηνείας τόσο "του γράμματος" - διατύπωσης - περιεχομένου του εγγράφου αλλά και της πραγματικής βούλησης του Υπουργείου όπως προκύπτουν από αυτό και αναφερθήκαμε αναλυτικά παραπάνω, οι αρμόδιοι Προϊστάμενοι έχοντες την εποπτεία των υφισταμένων ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης να το επισημάνουν έγκαιρα προς τους υφισταμένους τους και να ζητήσουν την αυστηρή τήρηση των προαναφερθέντων ως προς τη δημιουργία των εν λόγω ομάδων σχολείων, αναπέμποντας τους τυχόν πίνακες που περιήλθαν σε γνώση τους για την ανάλογη διόρθωση - τροποποίηση.
Β. Ως προς το σχολείο του ορισμού της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού της αντίστοιχης ειδικότητας.
Το έγγραφο είναι επίσης σαφές.
Σύμφωνα με τα παραπάνω θα πρέπει και εφόσον τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα από το έγγραφο του Υπουργείου ως προς τη δημιουργία – συγκρότηση των ομάδων, το σχολείο ορισμού της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού της αντίστοιχης ειδικότητας θα πρέπει να είναι το μεγαλύτερο σε μαθητικό δυναμικό από τα μεγάλα σχολεία της ομάδας που κατά πλειοψηφία, (για τους λόγους που προαναφέρθηκαν), ΠΡΕΠΕΙ να την συγκροτούν.
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ εφόσον δεν τηρούνται τα παραπάνω από τους αρμόδιους, οι αρμόδιοι Προϊστάμενοι έχοντες την εποπτεία των υφισταμένων ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης να το επισημάνουν έγκαιρα προς τους υφισταμένους τους και να ζητήσουν την αυστηρή τήρηση των προαναφερθέντων ως προς τη δημιουργία των εν λόγω ομάδων σχολείων, αναπέμποντας τους τυχόν πίνακες που περιήλθαν σε γνώση τους για την ανάλογη διόρθωση - τροποποίηση.
Γ. Δημιουργία - συγκρότηση ομάδων – Ορισμός σχολείων οργανικών θέσεων στη Δ/νση Π.Ε. – ΠΥΣΠΕ Νομού Πέλλας.
Τίποτε από τα παραπάνω αναφερόμενα δεν έχει ληφθεί υπόψη από τη Δ/νση Π.Ε - ΠΥΣΠΕ Νομού Πέλλας ως προς τη δημιουργία - συγκρότηση ομάδων και των σχολείων ορισμού οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών της ειδικότητας ΠΕ 05 Γαλλικής γλώσσας κατά περίεργο τρόπο, που αποτελεί συνάμα και διακριτή συμπεριφορά σε βάρος της συγκεκριμένης ειδικότητας από τους αρμοδίους της εν λόγω Δ/νσης Π.Ε.- ΠΥΣΠΕ κατά παράβαση των προβλεπομένων από το Σύνταγμα περί χρηστής διοίκησης και δικαιολογημένης εμπιστοσύνης από τους διοικουμένους προς τη Διοίκηση και προκύπτει από τα παρακάτω αναφερόμενα στοιχεία.
Σχολεία ορισμού οργανικών θέσεων
Κλάδου ΠΕ05
10 οργανικές θέσεις
1 12/θέσιο
7 6/θέσια
1 7/θέσιο
1 9/θέσιο
Κλάδου ΠΕ 19-20
15 οργανικές θέσεις
9 12/θέσια
5 6/θέσια
1 7/θέσιο
Κλάδου ΠΕ32
2 οργανικές θέσεις
2 12/θέσια
Δ. Δημιουργία - συγκρότηση ομάδων – Ορισμός σχολείων οργανικών θέσεων στη Δ/νση Π.Ε. – ΠΥΣΠΕ Νομού Χαλκιδικής.
Τίποτε από τα παραπάνω αναφερόμενα δεν έχει ληφθεί υπόψη από τη Δ/νση Π.Ε - ΠΥΣΠΕ Νομού Χαλκιδικής ως προς τη δημιουργία - συγκρότηση ομάδων και των σχολείων ορισμού οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών της ειδικότητας ΠΕ 05 Γαλλικής γλώσσας κατά περίεργο τρόπο, που αποτελεί συνάμα και διακριτή συμπεριφορά σε βάρος της συγκεκριμένης ειδικότητας από τους αρμοδίους της εν λόγω Δ/νσης - ΠΥΣΠΕ κατά παράβαση από των προβλεπομένων από το Σύνταγμα περί χρηστής διοίκησης και δικαιολογημένης εμπιστοσύνης από τους διοικουμένους προς τη Διοίκηση και προκύπτει από παρακάτω αναφερόμενα στοιχεία διότι όπως θα διαπιστώσετε δεν όρισε σχολεία οργανικής θέσης τα πολυπληθέστερα, εκ των πραγμάτων από απόψεως διδακτικού δυναμικού σχολεία της Κεντρικής Χαλκιδικής, (Πολυγύρου, δηλαδή ούτε στην πρωτεύουσα του Νομού και της Αρναίας) αλλά ετεροβαρώς δύο (2) στο ένα άκρο της Χαλκιδικής και ένα (1) στο άλλο άκρο της Χαλκιδικής.
Έδρα σχολείων ορισμού οργανικών θέσεων
Κλάδου ΠΕ05
1 Μουδανιά
1 Ιερισσό
1 Κασσανδρεία
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ
Επειδή οι αρμόδιοι των Δ/νσεων Π.Ε. / ΠΥΣΠΕ Πέλλας και Χαλκιδικής προφανέστατα δεν έλαβαν υπόψη τους τη βούληση του Υπουργείου
για τη δημιουργία - συγκρότηση ομάδων και των σχολείων ορισμού οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών της ειδικότητας ΠΕ 05 Γαλλικής γλώσσας, σύμφωνα με όλα όσα προαναφέρθηκαν και συγκρότησαν τις τελευταίες σε πλήρη αντίθεση με το περιεχόμενο του εν λόγω εγγράφου του Υπουργείου.
Επειδή όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω αποτελούν συνάμα και διακριτή συμπεριφορά,
α) σε βάρος των συναδέλφων ενός ολόκληρου κλάδου με απροσδιόριστες δυσμενείς μελλοντικές υπηρεσιακές επιπτώσεις (υπεραριθμίες) ως προς τους εκπαιδευτικούς της ειδικότητας ΠΕ05 Γαλλικής και
β) σε βάρος και του μαθητικού δυναμικού των εν λόγω περιοχών διότι περιορίζει τον αριθμό των μαθητών που θα διδαχθούν το συγκεκριμένο διδακτικό αντικείμενο (Γαλλική γλώσσα) παρά την περί αντιθέτου θέληση του Υπουργείου όπως αυτή διατυπώθηκε ξεκάθαρα στο έγγραφο του ( αναφέρεται στα πολυπληθέστερα από απόψεως μαθητικού δυναμικού σχολεία) αλλά και
γ) αντιτίθενται στη θέληση του Υπουργείου για τη βέλτιστη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού αρμοδιότητας των εν λόγω Δ/νσεων Π.Ε. – ΠΥΣΠΕ καθώς αποτελεί αναγκαία συνθήκη βάσει του περιεχομένου του εγγράφου του Υπουργείου η τοποθέτηση των καθηγητών της αντίστοιχης ειδικότητας σε όσο το δυνατό μεγαλύτερου δυναμικού σχολεία ώστε να παρέχουν ευλόγως διδακτική υπηρεσία στο διδακτικό τους αντικείμενο σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό μαθητών αφού αναφέρεται στο εν λόγω έγγραφο επί λέξει «πρέπει να ληφθούν αυστηρά υπόψη οι ανάγκες των διδακτικών ωρών στο διδακτικό αντικείμενο της αντίστοιχης ειδικότητας, σύμφωνα με το Ε.Ω.Π.Δ., σε κάθε σχολική μονάδα και να προταθούν τα σχολεία στα οποία οι εκπαιδευτικοί θα καλύπτουν το μεγαλύτερο αριθμό ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου.
Παρακαλούμε να αναπέμψετε τους εν λόγω πίνακες προς τροποποίηση από τις παραπάνω αναφερόμενες αρμόδιες Δ/νσεις Π.Ε. - ΠΥΣΠΕ σύμφωνα με το περιεχόμενο του εγγράφου του Υπουργείου αλλά και κάθε άλλης Δ/νσης Π.Ε - ΠΥΣΠΕ στα πλαίσια της αρμοδιότητας Σας ως εποπτεύουσας και προϊσταμένης Αρχής εφόσον συντάχθηκαν σε αντίθεση με τα προβλεπόμενα από το εν λόγω έγγραφο του Υπουργείου.
Επιφυλασσόμαστε σε ανάλογες επισημάνσεις - αναφορές και για τη δημιουργία - συγκρότηση ομάδων – Ορισμό σχολείων οργανικών θέσεων και για τις υπόλοιπες Δ/νσεις Π.Ε. – ΠΥΣΠΕ αρμοδιότητας Σας μόλις θα περιέλθουν συγκεκριμένα στοιχεία σε γνώση μας.
Η Πρόεδρος Η Γενική Γραμματέας
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΛΕΟΝΑΡΔΟΥ ΑΜΑΛΙΑ ΓΙΓΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Ηλεκτρικά αμάξια: Γιατί "έμειναν" στην Αράχωβα προκαλώντας κομφούζιο
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση