Thumbnail
Υπ. Παιδείας

Την Παρασκευή 1η Ιουνίου 2018 στον 3ο όροφο του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης (Αίθουσα Συσκέψεων), θα συνεδριάσει με διευρυμένη σύνθεση η  Επιτροπή για την μελέτη ζητημάτων της ακαδημαϊκής ελευθερίας και ειρήνης

Εκτός από τα τακτικά μέλη της Επιτροπής, θα λάβουν  μέρος από τη Θεσσαλονίκη ο  Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο Πρύτανης του ΑΠΘ και Πρόεδρος της Συνόδου Πρυτάνεων Π. Μήτκας καθώς και Πρυτάνεις άλλων Πανεπιστημίων της περιοχής,  εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, εκπρόσωποι της Εισαγγελίας και της Αστυνομίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κπγ
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Τα εξεταστικά κέντρα της Α' περιόδου
Οι υποψήφιοι εξετάζονται στο Εξεταστικό Κέντρο που θα λειτουργήσει στην Περιοχή Εξέτασης που επέλεξαν στην αίτηση συμμετοχής τους στις Eξετάσεις για...
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Τα εξεταστικά κέντρα της Α' περιόδου
τρεμ
Τέμπη: Συγκλονιστικές καταθέσεις επιβατών – «Θα με στοιχειώνει για πάντα»
Οι επιζώντες μιλούν για τις εφιαλτικές στιγμές της σύγκρουσης – Επίκεινται απολογίες πρώην στελεχών του υπουργείου Μεταφορών
Τέμπη: Συγκλονιστικές καταθέσεις επιβατών – «Θα με στοιχειώνει για πάντα»
εκπαιδευτικοί Τέμπη
Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν την επίθεση των ΜΑΤ στη διαδήλωση για την παιδεία - «Βία αντί για διάλογο»
ΜΑΤ και χημικά κατά διαδηλωτών στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο – Ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών καταγγέλλει τον αυταρχισμό
Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν την επίθεση των ΜΑΤ στη διαδήλωση για την παιδεία - «Βία αντί για διάλογο»