Thumbnail
Το σύνδρομο Άσπεργκερ είναι μια ισόβια διαταραχή που επηρεάζει το πως το άτομο αντιλαμβάνεται τον κόσμο, επεξεργάζεται τις πληροφορίες που λαμβάνει και αλληλεπιδρά με άλλα άτομα. 

Αποτελεί όπως και ο κλασσικός αυτισμός μια «διαταραχή φάσματος» επειδή επηρεάζει τα άτομα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και σε ποικίλο βαθμό.

Το διανοητικό επίπεδο των παιδιών με σύνδρομο Aspergers είναι συνήθως κανονικό, ενώ αρκετά παιδιά με το σύνδρομο έχουν ανώτερα σκορ στο δείκτη νοημοσύνης IQ. Κάθε παιδί με το σύνδρομο είναι διαφορετικό και μοναδικό.

  • Ένα καταναγκαστικό ενδιαφέρον για ένα αντικείμενο ή θέμα. Για παράδειγμα, μανία να ασχολείται με τις ώρες δρομολογίων των λεωφορείων ή με φυσικές καταστροφές, με λίγο ή καθόλου ενδιαφέρον για άλλα αντικείμενα.
  • Φτωχή κοινωνική αλληλεπίδραση. Το παιδί δεν ενδιαφέρεται να μιλάει, να επικοινωνεί ή να αλληλεπιδρά με τα άλλα παιδιά, παρά το γεγονός ότι το γλωσσικό επίπεδο του παιδιού είναι υψηλό.
  • Μια έλλειψη κοινής λογικής και εμμονή με παράξενες ιδέες.
  • Μαθησιακές δυσκολίες ή διαταραχές λόγου.
  • Αδεξιότητα ή φτωχός συντονισμός των κινήσεων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio_ioanninon.jpg
Διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών: Οχι σε οριζόντια εφαρμογή του νόμου (και) από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων προτείνει στο Υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει τις προϋποθέσεις εφαρμογής του μέτρου των διαγραφών και να...
Διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών: Οχι σε οριζόντια εφαρμογή του νόμου (και) από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων