Thumbnail
Διαστημικό όχημα Juno

Το Διάστημα δεν σταματά να μας εκπλήσσει με τις απόκοσμες εικόνες του και η νέα σειρά φωτογραφιών του Δία αυτό ακριβώς επιβεβαιώνει.

Οι επεξεργασμένες εικόνες από το διαστημόπλοιο Juno είναι πράγματι υπέροχες, παρέχοντας χορταστικές ματιές στον μεγαλύτερο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος. Είναι η 13η φορά που το Juno περνά κοντά από τον Δία, αυτόν τον γίγαντα αερίων που τον συναντά ανά 54 ημέρες, όταν φτάνει μερικές μόλις χιλιάδες χιλιόμετρα από την επιφάνειά του.

Το Juno καταγράφει εικόνες από τον πλανήτη μέσω του καινοτόμου φωτογραφικού συστήματός του JunoCam, που παρέχει ματιές στον πλανήτη στο ορατό φάσμα. Η επεξεργασία τους γίνεται ωστόσο στη Γη. Το πρόγραμμα είναι μάλιστα ανοιχτό και όλοι μπορούν να συμβάλουν σε αυτό, προτείνοντας ακόμα και σημεία ενδιαφέροντος στον πλανήτη που θα ήθελε κάποιος να δει καλύτερα.

Αν βρει χρηματοδότηση, η αποστολή του Juno στον Δία θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια ακόμα, καθώς η παρατήρησή του κομίζει εκπληκτικές γνώσεις στην επιστήμη…

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων