Το ερώτημα είναι αν οι ενδείξεις αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, καθώς οι μετρήσεις της εξωτερικής θερμοκρασίας στα αυτοκινήτα δεν γίνονται με ένα συμβατικό θερμόμετρο υδραργύρου αλλά από ένα thermistor. Από μια θερμική αντίσταση ή έναν ημιαγώγιμο υλικό δηλαδή, το οποίο βρίσκεται κάπου στο εμπρός μέρος -τις περισσότερες φορές πίσω από τη μάσκα.
Και μιας και η «αντίσταση» αυτή βρίσκεται αρκετά κοντά στο έδαφος υπάρχει μια απόκλιση στην ένδειξή της σε σχέση με την πραγματικότητα, η οποία κυμαίνεται στους +/- 2 με 3 βαθμούς. Ο λόγος είναι η άσφαλτος, που το καλοκαίρι αντανακλά τη θερμότητα με αποτέλεσμα τις υψηλότερες τιμές, ενώ το χειμώνα, ειδικά αν υπάρχει πάγος, οι ενδείξεις που προκύπτουν είναι πιο χαμηλές από τις πραγματικές. Αυτή είναι και η αιτία που η ένδειξη του θερμομέτρου στο ταμπλό μεταβάλλεται αισθητά όταν κινηθεί το αυτοκίνητο σε σχέση με αυτήν όταν ήταν σταθμευμένο.
Οι συγκεκριμένες αποκλίσεις φυσικά και είναι γνωστές στους μηχανικούς των αυτοκινητοβιομηχανιών και για αυτό στα πιο σύγχρονα μοντέλα τα θερμόμετρα έχουν ένα λογισμικό διόρθωσης των ενδείξεων προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στις πραγματικές.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση