1280 pencils
Επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας

Η πρόσφατη συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας κ.Ζαχαράκη με την ηγεσία της ΟΛΜΕ σύμφωνα και με το σχετικό δελτίο τύπου, αποτύπωσε για άλλη μια φορά γενικόλογα ευχολόγια. Όσον αφορά τους αναπληρωτές, που αποτελούν πλέον σημαντικότατο ποσοστό του ενεργού εκπαιδευτικού προσωπικού, όλα ειπώθηκαν σε δύο προτάσεις λίγων λέξεων:

·«Μόνιμοι διορισμοί στη Γενική Εκπαίδευση»: Υπήρξε πρόταση από την ΟΛΜΕ; κι αν ναι, ποια; Τι αριθμό διορισμών διεκδικεί; Και πως απάντησε στις δεδομένες και εκπεφρασμένες καλές προθέσεις εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας; Στηρίζει το ν.4589/2019, ναι ή όχι και γιατί;

·«Ποσοστό διορισμού καθηγητών στην Ειδική Αγωγή από τους 4.500 διορισμούς που θα πραγματοποιηθούν»: Τι ποσοστό, δηλαδή; Ανταποκρίνεται στις 1.045 οργανικές θέσεις που πρέπει να συσταθούν, όπως έχει δημοσιοποιηθεί από τους αιρετούς ή κάτι άλλο; Και θα διεκδικήσει η ΟΛΜΕ ανάλογο ποσοστό για τη /Βθμια, στην ίδια λογική, για τη Γενική Παιδεία, μιας και πλησιάζει η ώρα της;

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, οι άνθρωποι – βαλίτσες, έχουμε κουραστεί από τις γενικολογίες, που επέτρεψαν χρόνια τώρα να αντιμετωπιζόμαστε ως «μόνιμα» αναλώσιμα δεκανίκια ενός στρεβλού συστήματος.

Η ΠΕΑΔ διεκδικεί την πλήρη και όχι επιλεκτική εφαρμογή του ν.4589/2019 (ο οποίος βρίσκεται εν ισχύ και ήδη εφαρμόζεται κατά τα δύο τρίτα (προκήρυξη στην Ειδική Αγωγή, διαπιστωτική πράξη για χρήση των «παλιών» πινάκων – υπολείπεται η προκήρυξη για τη Γενική Αγωγή) δεσμεύοντας νομικά και ηθικά την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για την άμεση έκδοση των νέων πινάκων προσλήψεων και διορισμών, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την Ειδική Αγωγή και τον αδιαπραγμάτευτο διορισμό, βάσει του νόμου αυτού, τουλάχιστον 10.500 εκπαιδευτικών στη Γενική Παιδεία, τη στιγμή που η νέα σχολική χρονιά ετοιμάζεται να ξεκινήσει με πιστώσεις για 37.000 αναπληρωτές(!), ώστε να υπηρετηθεί αποτελεσματικά το Δημόσιο Σχολείο, στα πλαίσια της ισοτιμίας και των ίσων ευκαιριών προ όλους τους μαθητές, στη λογική ενός σχολείου που "ευαγγελίζεται" την αριστεία. Υπενθυμίζουμε ότι διεκδικούμε την άμεση ολοκλήρωση των διαδικασιών για το διορισμό των συναδέλφων στην Ειδική Αγωγή, για να καλυφθούν παγίως οι διαπιστωμένες ανάγκες της, αφού προηγηθεί η σύσταση των οργανικών θέσεων, χωρίς «μετακινήσεις» και εκπτώσεις που θα την αποδυναμώσουν και θα την καταστήσουν αναποτελεσματική για τα παιδιά που χρειάζονται ιδιαίτερη στήριξη.

Η ΠΕΑΔ θα θέσει τα ερωτήματα αυτά, ξανά, στις επόμενες συναντήσεις της, τόσο με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, όσο και με τους παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, διεκδικώντας τα αυτονόητα για τον πιο ταλαιπωρημένο κλάδο εκπαιδευτικών λειτουργών τα τελευταία δεκαπέντε έτη.

-- 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ 

                                       

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes_02
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
Οδηγίες για την έκδοση του Δελτίου Εξεταζομένου των Πανελληνίων εξετάσεων ΕΠΑΛ 2024 - Τι προβλέπεται για τους υποψήφιους με το 10%
Πανελλήνιες ΕΠΑΛ 2024: Εγκύκλιος για το Δελτίο Εξεταζομένου και τους υποψήφιους για το 10% χωρίς νέα εξέταση
νηπιαγωγειο
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις
Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπιζουν τα Νηπιαγωγεία της περιοχής, κωδικοποίησε στο κείμενο - υπόμνημα που ακολουθεί ο Α' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε...
Ζωγράφου: Δεκάδες τα προβλήματα στα Νηπιαγωγεία του Δήμου- Πλήρης καταγραφή και προτάσεις