Αλέξανδρος Κόπτσης
INTIME NEWS/ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ο γ.γ. του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τις απουσίες των μαθητών τις rμέρες της κακοκαιρίας που έγινε τηλεκπαίδευση

Ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, κ. Αλέξανδρος Κόπτσης, ερωτήθηκε σε συνέντευξη, που έδωσε στον ρ/σ ΑΘΗΝΑ 9,84 σχετικά με τις απουσίες των μαθητών που έγιναν τις μέρες της κακοκαιρίας που έγινε τηλεκπαίδευση.

Σύμφωνα με το Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ «δεν θα προσμετρηθούν οι απουσίες των μαθητών από την τηλεκπαίδευση των τελευταίων ημερών, εφόσον οφείλονται σε αντικειμενικούς λόγους, όπως πχ διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος».

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι γονείς των μαθητών που δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση, προκειμένου να μην προσμετρηθούν οι απουσίες τους, καλούνται να αποστείλλουν στα σχολεία έγγραφο εξηγώντας τους λόγους που οδήγησαν στην αδυναμία, όπως λχ ότι το σπίτι δεν είχε ρεύμα, ή δεν είχε ιντερνέτ εκείνες τις ημέρες.

Ωστόσο, παραμένει ερώτημα αν οι αντικειμενικοί λόγοι θα περιλαμβάνουν και περιπτώσεις απουσίας ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή άλλες αιτίες, όπως λχ ο αποκλεισμός μαθητή σε άλλο σπίτι, κα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

biblia
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο
«Η απουσία δημιουργικού χαρακτήρα από το μάθημα σχεδόν το «περιθωριοποιεί», καθώς απομειώνει το ενδιαφέρον του μέσου μαθητή γι’ αυτό»
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο