mousiko_sxoleio_argolidas
Κατανυκτικό βίντεο από τους Μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας

Ένα κατανυκτικό βίντεο μας παρουσιάζουν οι ταλαντούχοι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας.

Οι μαθητές μαζί με τους καθηγητές τους, τον Σπύρο Μαρίνη και τον Δημήτρη Ζαχαρίου παιανίζουν το Αι γενεαί Πάσαι στη κεντρική πλατεία της Προσύμνης.

Αἱ γενεαί πᾶσαι - Ὢ γλυκύ μου ἔαρ» 

ΣΤΑΣΙΣ ΤΡΙΤΗ
Αἱ γενεαί πᾶσαι, ὕμνον τῇ Ταφῇ σου, προσφέρουσι Χριστέ μου.

Καθελὼν τοῦ ξύλου, ὁ Ἀριμαθαίας, ἐν τάφῳ σε κηδεύει.

Ἰωσὴφ κηδεύει, σὺν τῷ Νικοδήμῳ, νεκροπρεπῶς τὸν Κτίστην.

Ὢ γλυκύ μου ἔαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, ποῦ ἔδυ σου τὸ κάλλος;

Ἔῤῥαναν τὸν τάφον, αἱ Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωῒ ἐλθοῦσαι.

Μουσικοί:

Λίδια Λαπίνσκι - Φλάουτο
Πέρσα Καρασταμάτη - Κλαρινέτο
Χριστόφορος Καχριμάνης - Κλαρινέτο
Μάιρα Μητροβγένη - Βιολοντσέλο

Υπεύθυνοι καθηγητές:

Δημήτρης Ζαχαρίου - Βιολί
Σπύρος Μαρίνης - Μπάσο Κλαρινέτο

Ενορχήστρωση - Μουσική Διεύθυνση: 

Κωνσταντίνος Μπάτας 

Τεχνική Υποστήριξη:

Έρλι Τάτα
Άγγελος Γαλατάς
Αγγελική Χατζή
Ηλιάνα Σταυροπούλου
Αρετή Σωτηροπούλου
Νίκη Χαϊντούτη

Δείτε το βίντεο

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πανελλήνιες 2024 - Νεοελληνική Γλώσσα: Αντέγραψαν δύο λέξεις λάθος με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται το νόημα
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
biblia
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο
«Η απουσία δημιουργικού χαρακτήρα από το μάθημα σχεδόν το «περιθωριοποιεί», καθώς απομειώνει το ενδιαφέρον του μέσου μαθητή γι’ αυτό»
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο