Το ΥΠΑΙΘΑ αντί να καλύψει τα κενά προχωρά σε αναμορφώσεις των ωρολογίων προγραμμάτων...
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας για τα εκπαιδευτικά κενά

Ακάλυπτα παραμένουν αρκετά από τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία και της Κέρκυρας, σύμφωνα με την ΕΛΜΕ του νησιού, ενώ στο ζήτημα αυτό επανέρχεται κάθε βδομάδα, ώστε να γίνει κατανοητό πόσο σοβαρό είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα.

«Οι συνάδελφοι θα γίνονται λάστιχο μπαίνοντας μια στο ένα τμήμα και μια στο άλλο;», διερωτάται, εύλογα, η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ, σκιαγραφώντας την κατάσταση την οποία βιώνουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί για να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα.

Όπως είναι φυσικό, απορίες δημιουργούνται για το πώς θα προχωρήσει η ύλη υπό αυτές τις συνθήκες.

«Χωρίς άμεση κάλυψη όλων των κενών με προσλήψεις όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών, δεν υπάρχουν ούτε οι ελάχιστες προϋποθέσεις για τη μαθησιακή διαδικασία», τονίζεται.

Η ανακοίνωση

«Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας επανέρχεται στο θέμα των κενών και θα επανέρχεται κάθε βδομάδα, προκειμένου να γίνει κατανοητό σε όλους, το πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα με τα κενά στην Κέρκυρα, αλλά και σε όλη την Ελλάδα.

Θεωρούμε ως εκπαιδευτικοί πολύ σημαντικό να καλύπτεται η ύλη όλων των μαθημάτων, έτσι ώστε να έχουν οι μαθητές μας τα ίδια μορφωτικά δικαιώματα και εφόδια στο μάθημα και τις τελικές εξετάσεις.

Αναρωτιόμαστε:

Είμαστε στα μέσα Νοέμβρη και παραμένουν κενά σε πολλά σχολεία.

  • Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό;
  • Πώς θα προχωρά η ύλη, αν δε γίνονται οι προσλήψεις που χρειάζονται, με βάση τις ανάγκες που το ίδιο το Υπουργείο αναγνωρίζει;
  • Αν το Υπουργείο δεν προσλάβει τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς, ώστε να διδάσκονται όλα τα μαθήματα για όλα τα παιδιά, πώς θα λύσει αυτό το πρόβλημα η αναμόρφωση;
  • Θα σταματήσει η διδασκαλία του μαθήματος για να καλυφθεί ένα άλλο ή θα μειώσουμε τις ώρες διδασκαλίας ανά μάθημα, καταργώντας το ωρολόγιο πρόγραμμα και αυξάνοντας τις ανισότητες στα σχολεία;
  • Θα καλυφθούν με υπερωρίες εντατικοποιώντας κι άλλο τους όρους εργασίας των συναδέλφων και οδηγώντας ουσιαστικά σε απολύσεις αναπληρωτών;
  • Οι συνάδελφοι θα γίνονται λάστιχο μπαίνοντας μια στο ένα τμήμα και μια στο άλλο;

Συναδέλφισσες-οι,

Χωρίς άμεση κάλυψη όλων των κενών με προσλήψεις όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών, δεν υπάρχουν ούτε οι ελάχιστες προϋποθέσεις για τη μαθησιακή διαδικασία...

Διαφορετικά γίνεται ένα ακόμα βήμα για σχολεία πολλών ταχυτήτων, με εκπαιδευτικούς λάστιχο, που θα στερούνται τα εργαλεία για να προσφέρουν το παιδαγωγικό τους έργο.

Απαιτούμε εδώ και τώρα από το «ψηφιακό» Υπουργείο να παίξει τον πραγματικό του ρόλο και να καλύψει τα σχολεία με το εκπαιδευτικό προσωπικό που χρειάζονται!

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να διεκδικήσουν προσλήψεις από το Υπουργείο και να μην επιτρέψουν αυταρχικές πρακτικές και λογικές τύπου απευθείας αναθέσεων υπερωριών για την κάλυψη της ύλης.

Οι σύλλογοι διδασκόντων μπορούν από την πλευρά τους να συνεδριάσουν, έτσι ώστε με τον πιο πρόσφορο παιδαγωγικό τρόπο να συμβάλλουν στο πώς θα αμβλυνθούν οι ανισότητες στην κάλυψη της ύλης.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτή την ελληνική λέξη μόνο ένας στους δέκα την λέει και την γράφει σωστά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ζωή
Νοσταλγώ το παρόν!
«Δεν το νοσταλγώ, γιατί όταν θα γίνει παρελθόν, θα αφορά νεότερη ηλικία μου και ως εκ τούτου από μόνο του θα έχει αυταξία»
Νοσταλγώ το παρόν!
iep ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
ΙΕΠ: Παράταση αιτήσεων για το μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»
Παράταση προθεσμίας αιτήσεων για την εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»
ΙΕΠ: Παράταση αιτήσεων για το μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων «Εποπτών» και «Εισηγητών/Αξιολογητών»