σχολεία
ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ/INTIME NEWS
Ανακοίνωση του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικών

Ανακοίνωση εξέδωσε το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών τονίζοντας τη μεγάλη ανάγκη για ίδρυση οργανικών θέσεων στη Γενική και την Ειδική Αγωγή.

Οι οργανικές θέσεις πρέπει να ιδρυθούν με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, με στόχο την ορθή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

«H αύξηση της λειτουργικότητας αρκετών σχολικών μονάδων, σε διάφορες περιοχές της χώρας, υποδηλώνει την ανάγκη ίδρυσης νέων οργανικών θέσεων σε δασκάλους. Άλλωστε οι πάνω από 3.000 προτάσεις για οργανικές θέσεις ειδικοτήτων, που κατατέθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, αποτελεί παραδοχή για την αναγκαιότητά τους», αναφέρεται.

Η ανακοίνωση

«Έπειτα από τον προσδιορισμό των οργανικών κενών στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις από νομό σε νομό, αποτυπώνεται με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο η αδήριτη ανάγκη για την ίδρυση οργανικών θέσεων, τόσο στην Ειδική όσο και στη Γενική Αγωγή για όλες τις ειδικότητες.

Στη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ στις 14 Μαρτίου, ανακοινώθηκε πως προγραμματίζεται η ίδρυση οργανικών θέσεων που θα συμπεριληφθούν στη διαδικασία των μεταθέσεων του 2024. Αυτή η εξέλιξη, εφόσον επιβεβαιωθεί, δικαιώνει τον αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος για την ίδρυση οργανικών θέσεων στη Δημόσια Εκπαίδευση. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να προχωρήσει στην κατεύθυνση της ίδρυσης οργανικών θέσεων, με βάση τις πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν στις δύο βαθμίδες της Εκπαίδευσης, ώστε να αποδειχθεί, στην πράξη, ότι διασφαλίζεται η ορθή και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων με αμιγώς παιδαγωγικούς όρους.

Η θεσμοθέτηση της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης από το 2018 έχει διαμορφώσει πολυάριθμες και σταθερές ανάγκες σε Νηπιαγωγούς, που αποτυπώνεται στις φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών. Επίσης, η αύξηση της λειτουργικότητας αρκετών σχολικών μονάδων, σε διάφορες περιοχές της χώρας, υποδηλώνει την ανάγκη ίδρυσης νέων οργανικών θέσεων σε δασκάλους. Άλλωστε οι πάνω από 3.000 προτάσεις για οργανικές θέσεις ειδικοτήτων, που κατατέθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, αποτελεί παραδοχή για την αναγκαιότητά τους. Στην Ειδική Αγωγή η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ κωφεύει, εδώ και 3 χρόνια, στην ίδρυση των νέων τμημάτων ένταξης, καθυστερώντας αδικαιολόγητα, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι το Υπουργείο έχει τις εισηγήσεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Δήμων από τον Ιούνιο-Ιούλιο του 2021. Ταυτόχρονα, υπάρχουν σημαντικές ανάγκες δημιουργίας νέων Ειδικών Σχολείων, με σύγχρονες υλικοτεχνικές υποδομές και μόνιμο σταθερό εκπαιδευτικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό. Παράλληλα θα πρέπει να εξεταστεί και η θεσμοθέτηση μίας, τουλάχιστον, θέσης ειδικής αγωγής σε όλα τα σχολεία που σήμερα εξυπηρετούνται με εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης στην κατεύθυνση της δημιουργίας σταθερής δομής σε όλα τα σχολεία της χώρας στο πλαίσιο ενός σύγχρονου συμπεριληπτικού σχολείου.

Το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. ζητά την ίδρυση οργανικών θέσεων σε όλες τις ειδικότητες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε να καλυφθούν όλες οι πραγματικές ανάγκες, με βάση τις ψηφισμένες θέσεις του Κλάδου.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να πάρει την πολιτική απόφαση και να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για να ολοκληρωθούν οι ιδρύσεις οργανικών θέσεων δείχνοντας, έστω και τώρα, τον απαιτούμενο σεβασμό στους/στις χιλιάδες μαθητές/μαθήτριες των δημόσιων σχολείων αλλά και στους χιλιάδες αναπληρωτές που στηρίζουν και κρατούν όρθια τη δημόσια εκπαίδευση. Παράλληλα καλούμε και τους αιρετούς του κλάδου, σε όλα τα επίπεδα, (μαζί με τους ΣΕΠΕ) να κινηθούν στη διαμόρφωση των απαραίτητων προϋποθέσεων για την αποτύπωση και την κατάθεση των προτάσεων προς το ΥΠΑΙΘΑ.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δάσκαλος
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
«Να το πούμε λίγο πιο απλά. Σχεδόν οι μισοί μαθητές δεν έχουν κατανοήσει βασικές έννοιες των μαθηματικών, προχωρούν στα επόμενα κεφάλαια/επίπεδα...
«Ξεσκαρτάρισμα» εκπαιδευτικών και μαθητών με όχημα τα σχολικά αποτελέσματα: Τράπεζα Θεμάτων και "Ελληνική" Pisa εν δράσει
δασκαλος
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο
Θα ήταν επικίνδυνη αυταπάτη να πιστέψει κανείς ότι σήμερα αντί για περισσότερους διορισμούς εκπαιδευτικών που θα είναι μέσα στην τάξη και πάνω από...
Προς υπουργείο Παιδείας: Πριν φτιάξετε το ψηφιακό σχολείο φτιάξτε πρώτα το κανονικό σχολείο
ξυλοδαρμοσ
Άγριο περιστατικό βίας μεταξύ μαθητών: «Συνέχισε να τον χτυπάει, όσο ήταν κάτω λιπόθυμος»
Συγκλονισμένη είναι η κοινωνία της Κέρκυρας από το νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων
Άγριο περιστατικό βίας μεταξύ μαθητών: «Συνέχισε να τον χτυπάει, όσο ήταν κάτω λιπόθυμος»