ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ένα φαινόμενο που λαμβάνει πανελλαδική έκταση.

«Οι αξιολογητές που βιντεοσκοπούν και ανεβάζουν και τους μαθητές μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι «αερομεταφερόμενοι» σε σχολεία «αξιολογούμενοι»,  δεν είναι απλά θλιβερές εξαιρέσεις, αλλά είναι οι δύο όψεις της ίδιας «αξιολόγησης», που σαν στόχο  έχει, τον εξευτελισμό και την υποταγή των συναδέλφων και την υποβάθμιση του δημοσίου σχολείου και της δημόσιας εκπαίδευσης γενικότερα».

Τα παραπάνω σημειώνει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας με αφορμή την μερική απόσπαση νεοδιόριστου εκπαιδευτικού (ο οποίος ήδη βρίσκεται αποσπασμένος στη Διεύθυνση) σε σχολείο, διαφορετικό αυτού της οργανικής του.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ η συγκεκριμένη μερική απόσπαση ελάχιστων (εικονικών) ωρών έγινε με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, χωρίς όμως να ζητηθεί από την διεύθυνση του σχολείου, στο οποίο αποσπάστηκε.

Ο λόγος την απόσπασης του είναι προφανής, αφού είναι ένα φαινόμενο που λαμβάνει πανελλαδική έκταση. Η «αξιολόγηση» του! Η μεταφορά για λίγες ώρες και για μικρό χρονικό διάστημα νεοδιόριστων αποσπασμένων πίσω στα σχολεία, για την εξυπηρέτηση των «δικών τους παιδιών», για να «αξιολογηθούν»,  είναι μία πανελλαδική πρακτική που για ακόμα μια φορά αναδεικνύει ότι η λεγόμενη αξιολόγηση, δεν έχει να κάνει τίποτα με την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, ή του δημοσίου εκπαιδευτικού συστήματος. 

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Η ΕΛΜΕ ενημερώθηκε για την μερική απόσπαση νεοδιόριστου συναδέλφου (ο οποίος ήδη βρίσκεται αποσπασμένος στη Διεύθυνση) σε σχολείο, διαφορετικό αυτού της οργανικής του. Η συγκεκριμένη μερική απόσπαση ελάχιστων (εικονικών) ωρών έγινε με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, χωρίς όμως να ζητηθεί από την διεύθυνση του σχολείου, στο οποίο αποσπάστηκε.

Ο λόγος την απόσπασης του είναι προφανής, αφού είναι ένα φαινόμενο που λαμβάνει πανελλαδική έκταση. Η «αξιολόγηση» του! Η μεταφορά για λίγες ώρες και για μικρό χρονικό διάστημα νεοδιόριστων αποσπασμένων πίσω στα σχολεία, για την εξυπηρέτηση των «δικών τους παιδιών», για να «αξιολογηθούν»,  είναι μία πανελλαδική πρακτική που για ακόμα μια φορά αναδεικνύει ότι η λεγόμενη αξιολόγηση, δεν έχει να κάνει τίποτα με την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, ή του δημοσίου εκπαιδευτικού συστήματος. 

Οι αξιολογητές που βιντεοσκοπούν και ανεβάζουν και τους μαθητές μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι «αερομεταφερόμενοι» σε σχολεία «αξιολογούμενοι»,  δεν είναι απλά θλιβερές εξαιρέσεις, αλλά είναι οι δύο όψεις της ίδιας «αξιολόγησης», που σαν στόχο  έχει, τον εξευτελισμό και την υποταγή των συναδέλφων και την υποβάθμιση του δημοσίου σχολείου και της δημόσιας εκπαίδευσης γενικότερα.

Για ακόμα μια φορά βέβαια οι «αιρετοί» του κλάδου  στο ΠΥΣΔΕ ούτε ενημέρωσαν, ούτε ανέδειξαν, ούτε κατήγγειλαν το περιστατικό. Για ακόμα μια φορά στάθηκαν στο πλευρό της Διοίκησης...

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δοε
ΔΟΕ: Στάσεις εργασίας από σήμερα μέχρι τέλος του μήνα για την αξιολόγηση
Στις περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητη η χρήση περισσότερων ωρών, συμπληρωματικά, καλούνται οι Σ.Ε.Π.Ε. να το αποφασίζουν ώστε να καλύπτονται...
ΔΟΕ: Στάσεις εργασίας από σήμερα μέχρι τέλος του μήνα για την αξιολόγηση
dypa
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τα 3 νέα επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα
Την κατάρτιση θα υλοποιήσουν τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) Θεσσαλονίκης και Λάρισας
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τα 3 νέα επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα