Thumbnail
ΕΛΜΕ Λήμνου- Αγ. Ευστρατίου: Για τα εναπομείναντα κενά και για το ΠΥΣΔΕ Λέσβου

Οδεύουμε στα τέλη του Οκτώβρη και - σύμφωνα με το Υπουργείο - τα σχολεία λειτουργούν «κανονικά»!

Θα μπορούσαμε, αλλιώς, να χρησιμοποιήσουμε τη γνωστή σε όλους φράση: «όλα στα σχολεία πηγαίνουν ρολόι».

Μόνο που, δυστυχώς, το ρολόι αυτό είναι από καιρό χαλασμένο! Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τα κενά που παραμένουν στα σχολεία της περιοχής μας, αλλά και μια σειρά σοβαρών προβλημάτων, ορισμένα από τα οποία οφείλονται αποκλειστικά στη δυσλειτουργία του ΠΥΣΔΕ Λέσβου.

ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ           ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΟΥΔΡΟΥ                     ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΟΧΩΡΙΟΥ

24 ώρες Αγγλικών               8 ώρες Φιλολόγου                           12 ώρες Αγγλικών

12 ώρες Μουσικής              4 ώρες Φυσικών Επιστημών            9 ώρες Φυσικών Επιστημών

                                               4 ώρες Μουσικής                               6 ώρες Μουσικής

 

ΓΕΛ ΜΥΡΙΝΑΣ                         ΕΠΑΛ ΜΥΡΙΝΑΣ                                ΕΠΑΛ ΜΟΥΔΡΟΥ  

23 ώρες Φιλολόγου              4 ώρες Μηχανολόγου                     21 ώρες Μηχανολόγου       

                                                 2 ώρες Ερευνητική Εργασία           18 ώρες Ηλεκτρολόγου

                                                                                                               8 ώρες Γεωπόνου

                                                                                                               3 ώρες Αγγλικών

 

ΕΣΠ/ΝΟ Γ/ΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ ΜΥΡΙΝΑΣ          ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ

22 ώρες Φιλολόγου                               23 ώρες Πληροφορικής

12 ώρες Αγγλικών                                  16 ώρες Φυσικής Αγωγής

 

ΕΕΕΕΚ ΡΕΠΑΝΙΔΙΟΥ

14 ώρες Φιλολόγου

14 ώρες Μαθηματικών

23 ώρες Καλλιτεχνικών

25 ώρες Φυσικοθεραπευτή

 7 ώρες Μουσική

 4 ώρες Πληροφορικής

Πέρα από την ύπαρξη κενών, σοβαρές δυσλειτουργίες προκύπτουν από την κατανομή των συναδέλφων στις σχολικές μονάδες. Η λειτουργία των τμημάτων ένταξης αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της κατάστασης. Συγκεκριμένα, για να λειτουργήσει σωστά η δομή των τμημάτων ένταξης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι μαθητές να λαμβάνουν ολοκληρωμένη υποστήριξη από τους καθηγητές τους. Παρόλα αυτά, σε ό, τι αφορά τα Γυμνάσια Λιβαδοχωρίου και Μούδρου, ενώ οι εκπαιδευτικές ανάγκες απαιτούν τέσσερις εκπαιδευτικούς πλήρους ωραρίου (δύο για το τμήμα ένταξης του κάθε σχολείου), αυτή τη στιγμή μοιράζονται δύο εκπαιδευτικοί (1 ΠΕ02.50 και 1 ΠΕ04.01.50) στα δυο σχολεία.

Επιπλέον, σοβαρά προβλήματα παρουσιάζονται στη λειτουργία του ΕΕΕΕΚ ΡΕΠΑΝΙΔΙΟΥ, ενός σχολείου με συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες από τη φύση του, οι οποίες κανονικά θα απαιτούσαν επιπλέον μέριμνα από τη Διοίκηση. Τουναντίον, από την αρχή της χρονιάς υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υποστελέχωσης του ΕΕΕΕΚ ΡΕΠΑΝΙΔΙΟΥ. Συγκεκριμένα, πέρα από τη σωρεία κενών, στο σχολείο δεν υπάρχει καν Διευθυντής, ενώ κανείς μόνιμος εκπαιδευτικός δεν είναι οργανικά τοποθετημένος σε αυτό. Ακόμη, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα μετακίνησης των αναπληρωτών συναδέλφων που έχουν τοποθετηθεί στο σχολείο και, παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις της ΕΛΜΕ προς τη Διεύθυνση Δ.Ε. Λέσβου και την Περιφέρεια Β. Αιγαίου, δεν έχει δοθεί ακόμη οριστική λύση.

Σε ό, τι αφορά τη λειτουργία του ΠΥΣΔΕ ΛΕΣΒΟΥ, παρατηρήθηκαν παραφωνίες κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, αντίθετα με άλλα ΠΥΣΔΕ, το ΠΥΣΔΕ Λέσβου έμεινε αδρανές κατά τη θερινή περίοδο, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν όλες οι διαδικασίες σχετικά με τις τοποθετήσεις των μονίμων συναδέλφων. Μάλιστα, οι προθεσμίες που δόθηκαν για την υποβολή αιτήσεων τοποθέτησης ήταν εξαιρετικά στενές, και μόνο μετά από παρέμβαση της ΕΛΜΕ δόθηκε μια μικρή αλλά απαραίτητη παράταση. Τέλος, παρατηρήθηκαν πολλά και σοβαρά λάθη στις τοποθετήσεις, τα οποία προκάλεσαν αναστάτωση στη λειτουργία των σχολικών μονάδων, η οποία θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.

   Για την αντιμετώπιση όλων αυτών απαιτούνται έγκαιρες και πάνω απ’ όλα δίκαιες διαδικασίες. Τακτικές όπως τηλέφωνα, προφορικές εντολές, «συνεννοήσεις» και άνιση μεταχείριση συναδέλφων προκαλούν την εύλογη δυσαρέσκεια της εκπαιδευτικής κοινότητας. Επειδή, τέλος, μία μόνιμη δικαιολογία της ΔΔΕ Λέσβου είναι η έλλειψη προσωπικού, να θυμίσουμε ότι σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης αντιμετωπίζουν και τα σχολεία, αλλά οι εκπαιδευτικοί καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να τα κρατήσουν όρθια.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες