ΠΕΑΔ: Πώς θα αξιολογηθεί εκπαιδευτικός, ο οποίος εντέλλεται να διδάξει αντικείμενο του οποίου δεν είναι γνώστης;
Η ΠΕΑΔ για τις αναθέσεις των μαθημάτων

Παρακολουθούμε εσχάτως να δημοσιοποιούνται, μέσω της απαράδεκτης πρακτικής των διαρροών, «ειδήσεις», που αφορούν τις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας ως προς την ανάθεση μαθημάτων στη Δ/θμια Εκπαίδευση.

Χωρίς περιστροφές η ΠΕΑΔ δηλώνει ότι είναι αντίθετη αμετακίνητα στην ανάθεση μαθημάτων σε ειδικότητες, οι οποίες ουδεμία σχέση έχουν άμεσα με το προς διδασκαλία/ανάθεση μάθημα.  Δεν είναι δυνατόν οι μαθητές να μετατρέπονται σε πειραματόζωα, πειραμάτων εκ προοιμίου καταδικασμένων σε τραγική αποτυχία. Δεν είναι αποδεκτό να καθορίζεται το ποιος και πως θα διδάσκει, με κριτήριο το ποιες ειδικότητες μας περισσεύουν ή τις προσωπικές προτιμήσεις κάποιων. Ήδη, τα ωρολόγια προγράμματα που ανακοινώθηκαν για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια έχουν προκαλέσει εύλογες αντιδράσεις, καθώς από πουθενά δεν τεκμαίρονται οι αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας, οι οποίες θα καθορίσουν το μέλλον δεκάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών και μαθητών.

Αλήθεια, πως ταιριάζουν από τη μία η Αριστεία, που τόσο ευαγγελίζεται η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, και η Τράπεζα Θεμάτων, που απαιτούν γενικότερη γνώση και εποπτεία των γνωστικών αντικειμένων, και από την άλλη η Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών και των Σχολικών Μονάδων; Πως θα αξιολογηθεί εκπαιδευτικός, ο οποίος εντέλλεται να διδάξει αντικείμενο του οποίου δεν είναι γνώστης; Πόσες ανισότητες θα δημιουργηθούν μεταξύ των σχολικών μονάδων, καθώς σε κάποιες θα διδάσκουν καθηγητές ειδικότητας και σε κάποιες ό,τι διέρχεται έξω από την αίθουσα; Οφείλει το Υπουργείο Παιδείας να πάψει να αντιφάσκει με τις επιλογές του και τα αποφασίζει σύμφωνα με τα αυστηρότερα επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, προς όφελος των μαθητών και του τόπου.

Έχουμε ήδη ζητήσει τη δημόσια τοποθέτηση των αρμοδίων για το θέμα αυτό, αλλά δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη αντίδραση, που να διαψεύδει τις διαρροές αυτές. Συνεπώς, δεν πρόκειται περί καπνού, που βγήκε χωρίς φωτιά…

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

grammiko
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
«Οι μόνοι που έχουν όφελος και συμφέρον από την αδικία αυτή είναι οι ιδιωτικές σχολές των ίδιων ειδικοτήτων οι οποίες υποδέχονται υψηλού επιπέδου...
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
ΑΜΕΑ
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση
ΑΣΕ: Ο μεγάλος “απών” από τα δύο Σχέδια Δράσης για τα Άτομα με Αναπηρία είναι οι μαθητές που φοιτούν στα ειδικά σχολεία.
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση