σχολική τάξη θρανία
Χαιρετισμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Αγαπητές μαθήτριες,

Αγαπητοί μαθητές,

Αγαπητές συναδέλφισσες και συνάδελφοι εκπαιδευτικοί,

Η έναρξη του νέου σχολικού έτους φέρει πάντα μια αισιόδοξη προοπτική για μία ακόμα εποικοδομητική χρονιά τόσο για τους εκπαιδευτικούς, όσο και για τους γονείς και τους μαθητές/τριες. Φέτος όμως, λόγω των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, πρόκειται για  μια χρονιά διαφορετική και απαιτητική, ως προς τα συναισθήματα που επικρατούν. Με τα δεδομένα αυτά, το σχολείο αναλαμβάνει μια υποχρέωση με σημαντικές παραμέτρους: να στηρίξει την ελληνική οικογένεια σε δύσκολες στιγμές, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στους γονείς και να διδάξει στα παιδιά πώς να προστατεύουν την υγεία τους επιδεικνύοντας κοινωνική ευθύνη, χωρίς να στερηθούν παράλληλα το αγαθό της εκπαίδευσης. Ανατίθεται έτσι στον θεσμό της Εκπαίδευσης ένας διευρυμένος κοινωνικός ρόλος. 

Αγαπητοί συνάδελφοι καλείστε και πάλι να αντεπεξέλθετε και να ισορροπήσετε, με την τήρηση των κανόνων υγιεινής, ανάμεσα στη διασφάλιση της υγείας των παιδιών και στις βασικές αρχές που διέπουν τη μάθηση και την επικοινωνία. Υπόσχομαι ότι θα έχετε την κατάλληλη στήριξη και θα μας βρείτε αρωγούς στην προσπάθειά σας. Είμαι σίγουρος ότι για μία ακόμη φορά θα αποδείξετε ότι είστε άξιοι του έργου σας!

Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά, με νέους μόνιμους εκπαιδευτικούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση που καλύπτουν κενά χρόνων, καθώς και με την ορθολογική διαχείριση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που προσελήφθησαν. Όμως από κάπου πρέπει να αντλήσουμε όλοι έμπνευση και κουράγιο για να ανταποκριθούμε σε σύνθετα ζητήματα . Προτείνω να στραφούμε και πάλι στους μαθητές, στα παιδιά! Εκείνα θα βρουν τη λύση! Θα επικοινωνήσουν μέσα από τις μάσκες, θα μάθουν, θα παίξουν, θα γελάσουν. Θα καταφέρουν με τον δικό τους μαγικό τρόπο, όπως  κάνουν πάντα, να προσαρμοστούν σε μία νέα πραγματικότητα, με τη βοήθεια, την καθοδήγηση και την επινοητικότητα των δασκάλων τους. Η εμπειρία μου στην εκπαίδευση μου δίδαξε πως (μαθητές και δάσκαλοι) ποτέ δε θα παύσουν να μας εκπλήσσουν! 

Να έχουμε μία καλή σχολική χρονιά, λοιπόν, με υγεία και αισιοδοξία μπροστά στις νέες προκλήσεις!

Ο Περιφερειακός Διευθυντής

Εκπαίδευσης Κρήτης

Εμμανουήλ Καρτσωνάκης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη και με τους αναπληρωτές που θα προσλαμβάνονται
Η διδασκαλία σε συνθήκη 1:1 μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις και όπου αυτό ειδικά τεκμηριώνεται.
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη και με τους αναπληρωτές που θα προσλαμβάνονται
εξετασεισ.jpg
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Τα θέματα στις σημερινές εξετάσεις και οι απαντήσεις τους στο alfavita.gr
Το alfavita.gr δημοσιεύει πρώτο τα θέματα, τις απαντήσεις και τις εκτιμήσεις στις Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Τα θέματα στις σημερινές εξετάσεις και οι απαντήσεις τους στο alfavita.gr
limeniko_skafos
Θρίλερ με πτώμα άνδρα στη θάλασσα – Είχε δεμένο βαρίδι στο πόδι του
Πτώμα άνδρα ηλικίας περίπου 40 με 45 ετών εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή του Σχινιά Μαραθώνα σε απόσταση περίπου 150 μέτρων από την ακτή. Σχεδόν 20...
Θρίλερ με πτώμα άνδρα στη θάλασσα – Είχε δεμένο βαρίδι στο πόδι του
εκπαιδευτικοσ γραφειοκρατια
Διευθυντές σχολείων: Προτάσεις για μείωση της άχρηστης γραφειοκρατίας των σχολικών μονάδων
Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Δ/ντών-Δ/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Όλα τα  στοιχεία που είναι καταχωρημένα από τις σχολικές...
Διευθυντές σχολείων: Προτάσεις για μείωση της άχρηστης γραφειοκρατίας των σχολικών μονάδων